Kirsten Hjelle

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

1991

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Kirsten Hjelle er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kirsten Hjelle

Klok og vennlig

Jeg har hatt Kirsten Hjelle som lege i endel år, og jeg har alltid opplevd at hun har tatt seg god tid til meg. Jeg trenger ikke å si så mye, og jeg føler at hun likevel forstår hva jeg står i av psykiske problemer. Hun har tatt meg mer på alvor enn jeg har tatt meg selv på alvor. Gode råd, kloke innspill og forklaringer. Jeg er så takknemlig for å ha en lege som henne i tunge tider. Hun følger opp det hun sier at hun skal gjøre, hun er alltid vennlig og blid.

En sterk, særdeles vennlig lege med uten tvil de beste kunnskaper det er mulig å oppnå. Allt mellom deg og legen et en

I over 20 ÅR har dr KIRSTEN HJELLE, vært min fastlege med sin forstand, effektive behandling og service, har jeg ALLTID satt henne meget høyt blant andre leger som blar likegyldig forbi i pasientjournalen. Hun er en person som bryr seg og tar seg tid til en!
Hun har hjulpet meg hundrevis av ganger og jeg er bare imponert hvordan hun greier å drive sin praksis. Jeg håper hun aldri slutter og er heldig med liv og helse.
Det er svært stor beundring jeg, en singel kvinne 55 år som har kunnet betro meg til denne legen som fortjener en skikkelig god omtale som allmennpraktiserende lege på alle områder! Takk til deg Kirsten Hjelle!

Veldig flink, tar seg tid, lytter og bryr seg

Ved 1.svagerskap hadde jeg en annen lege som aldri var tilstede, så jeg kom til forskjellige vikarer hver gang. Ved 2.svangerskap byttet jeg til dr. Hjelle, som fulgte meg hele veien, og videre begge barna og meg selv. Jeg er storfornøyd med henne som min fastlege, og anbefaler henne på det sterkeste. Hun lytter, gir råd, tar deg på alvor og vil ditt beste. Hun sier ting rett ut, og som de er. For første gang føler jeg meg trygg på en lege, og jeg kan fortelle henne hva som plager meg, uansett hva det måtte være, uten å føle meg "rar" eller ikke trodd (som jeg har følt tidligere hos andre leger). Jeg er så glad for at hun er min, og mine barns- lege! :-)

Effektiv og grei

Hun er flink til å høre på hva du har å si og forholder seg til dette på en nøktern og grei måte. Spør direkte, fine spørsmål og er flink til å komme med alternative løsninger om det skulle være noe du ønsker råd om. Hun har vært mange år i gamet og vet hva hun leter etter. Slike leger liker jeg, da jeg ikke orker bruke tiden på mye vissvass.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lytter til det man har på hjertet, gir gode råd og forklarer godt dersom noe skulle være galt. Alltid blid og imøtekommende.

En fantastisk lege

Doktor Kirsten Hjelle er en fantastisk lege. Det er en stund siden jeg hadde henne som fastlege. Men det var en tid jeg hadde store psykiske problemer. Hun gav meg tid slik at jeg kunne fortelle henne om det jeg slet med. Hun var veldig viktig for meg. Særlig i den tiden det tok for jeg fikk hjelp av andre profesjonelle behandlere. Hun forstod, var tålmodig og hadde overskudd og interesse og hjalp meg veldig. Hun reddet antakelig livet mitt. Hun gjorde en veldig innsats for meg. Hun vil gjøre sitt beste for å hjelpe. Og hun er på alle måter særdeles profesjonell.
Jeg kan anbefale Kirsten Hjelle på det aller varmeste.

Tilfreds

Hyggelig å snakke med.
Tar seg god tid.
Har ikke inntrykk av at hun lett griper til reseptblokka.
Virker som om hun bryr seg.
Har ikke opplevd hvordan hun er i en alvorlig situasjon, så vet ikke hvordan hun da reagerer eller er.
Jeg kan anbefale henne som fastlege, til tross for at det ikke er alt jeg er enig med henne i (man kan ta en diskusjon med henne).
Gir henne fire stjerner, for det er alltid noe man kan bli bedre på.

Hun er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Hun gjør en grundig jobb og sjekker alt. Hun er veldig lett å prate med, og lytter til det en har å si. Hun har vært en fantastisk trygghet i en lengre sykdommsperiode, og pga den gode jobben hun gjør, har dette gjort at jeg føler meg trygg i stedet for engstelig.

Verdens hyggeligste dame!

Jeg liker som regel dårlig å gå til legen, men det trenger man ikke hos Kirsten! Kjempehyggelig, og dyktig. Hun er rolig og tar seg tid og forklarer ting på en veldig fin og forståelig måte. Anbefaler henne på det sterkeste. Anbefaler også stensparken medisinske senter - fint og rolig og hyggelige damer i skranken!

Min beste lege noensinne

Har hatt Kirsten Hjelle som lege i ca 10 år, i perioder med både god og mindre god helse, og er veldig fornøyd.
Hun har evnen til å være kjapp når det er greit, og ta seg ekstra tid når problemene er mer sammensatt. Det siste var viktig for meg i en periode da ikke resepter var det som trengtes, men støtte og oppfølging, utfylling av søknader osv.
Alt i alt en flott og empatisk lege du kan stole på.

Seriøs lege

Jeg har hatt denne legen i 4år og er veldig fornøyd.
Hun har fulgt meg gjennom to svangerskap.

Tar ikke pasienten på alvor

Hyggelig dame. Men tar ikke pasienten på alvor. Må ofte mase om at hun bør sende pasienten videre til en spesialist.

Flott Fastlege med en kur for alt !

God lege med innsikt og forståelse. Faglig kompetent og ikke for kjapp i svingene. Anbefaler henne på det stærkeste !!

Uinterresert lege.

Virker ganske uinterresert. Prater om mange uvesentlige ting. Veldig lite tilgjengelig. Har selv måttet finne ut av hvordan jeg i de fleste situasjoner har måttet finne ut av øvrige hjelpetilbud selv. Liker å skrive ut resepter.

Veldig hyggelig lege

Har alltid tid og finner alltid løsninger på vanskelige problemer. Veldig enkel å prate med og hun er alltid i godt humør. Hele kontoret er hyggelig!

Viser lite forståelse for pasienten, uinteressert

Vanskelig å kommunisere med
Gir lite konstruktive råd