Kirsten Hjelle

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

1991

1 person

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Kirsten Hjelle er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kirsten Hjelle

Klok og vennlig

Jeg har hatt Kirsten Hjelle som lege i endel år, og jeg har alltid opplevd at hun har tatt seg god tid til meg. Jeg trenger ikke å si så mye, og jeg føler at hun likevel forstår hva jeg står i av psykiske problemer. Hun har tatt meg mer på alvor enn jeg har tatt meg selv på alvor. Gode råd, kloke innspill og forklaringer. Jeg er så takknemlig for å ha en lege som henne i tunge tider. Hun følger opp det hun sier at hun skal gjøre, hun er alltid vennlig og blid.

En sterk, særdeles vennlig lege med uten tvil de beste kunnskaper det er mulig å oppnå. Allt mellom deg og legen et en

I over 20 ÅR har dr KIRSTEN HJELLE, vært min fastlege med sin forstand, effektive behandling og service, har jeg ALLTID satt henne meget høyt blant andre leger som blar likegyldig forbi i pasientjournalen. Hun er en person som bryr seg og tar seg tid til en!
Hun har hjulpet meg hundrevis av ganger og jeg er bare imponert hvordan hun greier å drive sin praksis. Jeg håper hun aldri slutter og er heldig med liv og helse.
Det er svært stor beundring jeg, en singel kvinne 55 år som har kunnet betro meg til denne legen som fortjener en skikkelig god omtale som allmennpraktiserende lege på alle områder! Takk til deg Kirsten Hjelle!

Veldig flink, tar seg tid, lytter og bryr seg

Ved 1.svagerskap hadde jeg en annen lege som aldri var tilstede, så jeg kom til forskjellige vikarer hver gang. Ved 2.svangerskap byttet jeg til dr. Hjelle, som fulgte meg hele veien, og videre begge barna og meg selv. Jeg er storfornøyd med henne som min fastlege, og anbefaler henne på det sterkeste. Hun lytter, gir råd, tar deg på alvor og vil ditt beste. Hun sier ting rett ut, og som de er. For første gang føler jeg meg trygg på en lege, og jeg kan fortelle henne hva som plager meg, uansett hva det måtte være, uten å føle meg "rar" eller ikke trodd (som jeg har følt tidligere hos andre leger). Jeg er så glad for at hun er min, og mine barns- lege! :-)

Effektiv og grei

Hun er flink til å høre på hva du har å si og forholder seg til dette på en nøktern og grei måte. Spør direkte, fine spørsmål og er flink til å komme med alternative løsninger om det skulle være noe du ønsker råd om. Hun har vært mange år i gamet og vet hva hun leter etter. Slike leger liker jeg, da jeg ikke orker bruke tiden på mye vissvass.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lytter til det man har på hjertet, gir gode råd og forklarer godt dersom noe skulle være galt. Alltid blid og imøtekommende.