Kirsten Hjelle

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

1991

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Kirsten Hjelle er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kirsten Hjelle

En sterk, særdeles vennlig lege med uten tvil de beste kunnskaper det er mulig å oppnå. Allt mellom deg og legen et en

I over 20 ÅR har dr KIRSTEN HJELLE, vært min fastlege med sin forstand, effektive behandling og service, har jeg ALLTID satt henne meget høyt blant andre leger som blar likegyldig forbi i pasientjournalen. Hun er en person som bryr seg og tar seg tid til en!
Hun har hjulpet meg hundrevis av ganger og jeg er bare imponert hvordan hun greier å drive sin praksis. Jeg håper hun aldri slutter og er heldig med liv og helse.
Det er svært stor beundring jeg, en singel kvinne 55 år som har kunnet betro meg til denne legen som fortjener en skikkelig god omtale som allmennpraktiserende lege på alle områder! Takk til deg Kirsten Hjelle!

Veldig flink, tar seg tid, lytter og bryr seg

Ved 1.svagerskap hadde jeg en annen lege som aldri var tilstede, så jeg kom til forskjellige vikarer hver gang. Ved 2.svangerskap byttet jeg til dr. Hjelle, som fulgte meg hele veien, og videre begge barna og meg selv. Jeg er storfornøyd med henne som min fastlege, og anbefaler henne på det sterkeste. Hun lytter, gir råd, tar deg på alvor og vil ditt beste. Hun sier ting rett ut, og som de er. For første gang føler jeg meg trygg på en lege, og jeg kan fortelle henne hva som plager meg, uansett hva det måtte være, uten å føle meg "rar" eller ikke trodd (som jeg har følt tidligere hos andre leger). Jeg er så glad for at hun er min, og mine barns- lege! :-)

Effektiv og grei

Hun er flink til å høre på hva du har å si og forholder seg til dette på en nøktern og grei måte. Spør direkte, fine spørsmål og er flink til å komme med alternative løsninger om det skulle være noe du ønsker råd om. Hun har vært mange år i gamet og vet hva hun leter etter. Slike leger liker jeg, da jeg ikke orker bruke tiden på mye vissvass.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lytter til det man har på hjertet, gir gode råd og forklarer godt dersom noe skulle være galt. Alltid blid og imøtekommende.

En fantastisk lege

Doktor Kirsten Hjelle er en fantastisk lege. Det er en stund siden jeg hadde henne som fastlege. Men det var en tid jeg hadde store psykiske problemer. Hun gav meg tid slik at jeg kunne fortelle henne om det jeg slet med. Hun var veldig viktig for meg. Særlig i den tiden det tok for jeg fikk hjelp av andre profesjonelle behandlere. Hun forstod, var tålmodig og hadde overskudd og interesse og hjalp meg veldig. Hun reddet antakelig livet mitt. Hun gjorde en veldig innsats for meg. Hun vil gjøre sitt beste for å hjelpe. Og hun er på alle måter særdeles profesjonell.
Jeg kan anbefale Kirsten Hjelle på det aller varmeste.