Kirsten Hjelle

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

1991

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Kirsten Hjelle er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kirsten Hjelle

Effektiv og grei

Hun er flink til å høre på hva du har å si og forholder seg til dette på en nøktern og grei måte. Spør direkte, fine spørsmål og er flink til å komme med alternative løsninger om det skulle være noe du ønsker råd om. Hun har vært mange år i gamet og vet hva hun leter etter. Slike leger liker jeg, da jeg ikke orker bruke tiden på mye vissvass.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lytter til det man har på hjertet, gir gode råd og forklarer godt dersom noe skulle være galt. Alltid blid og imøtekommende.

En fantastisk lege

Doktor Kirsten Hjelle er en fantastisk lege. Det er en stund siden jeg hadde henne som fastlege. Men det var en tid jeg hadde store psykiske problemer. Hun gav meg tid slik at jeg kunne fortelle henne om det jeg slet med. Hun var veldig viktig for meg. Særlig i den tiden det tok for jeg fikk hjelp av andre profesjonelle behandlere. Hun forstod, var tålmodig og hadde overskudd og interesse og hjalp meg veldig. Hun reddet antakelig livet mitt. Hun gjorde en veldig innsats for meg. Hun vil gjøre sitt beste for å hjelpe. Og hun er på alle måter særdeles profesjonell.
Jeg kan anbefale Kirsten Hjelle på det aller varmeste.

Tilfreds

Hyggelig å snakke med.
Tar seg god tid.
Har ikke inntrykk av at hun lett griper til reseptblokka.
Virker som om hun bryr seg.
Har ikke opplevd hvordan hun er i en alvorlig situasjon, så vet ikke hvordan hun da reagerer eller er.
Jeg kan anbefale henne som fastlege, til tross for at det ikke er alt jeg er enig med henne i (man kan ta en diskusjon med henne).
Gir henne fire stjerner, for det er alltid noe man kan bli bedre på.

Hun er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Hun gjør en grundig jobb og sjekker alt. Hun er veldig lett å prate med, og lytter til det en har å si. Hun har vært en fantastisk trygghet i en lengre sykdommsperiode, og pga den gode jobben hun gjør, har dette gjort at jeg føler meg trygg i stedet for engstelig.