Martin Hoffmann-Vold

Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Martin Hoffmann-Vold er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Martin Hoffmann-Vold

Dyktig og empatisk

Han tar seg tid, har stor kompetanse, er rolig og svært hyggelig! Jeg føler meg godt ivaretatt
Som pasient etter flere runder på sykehus og med oppfølging av ham som fastlege. Takknemlig!

Dyktig lege, elendig administrert legekontor

En veldig dyktig og behagelig lege. Dessverre er legekontoret administrert på en slik måte at det til tider føles tilnærmet umulig å få time. Man må sende SMS før kl 08 for å få time på dagen, men ikke rent sjelden at man da bare får en enkel melding nærmere kl 1030-11 om at det ikke er flere ledige timer, prøv igjen med samme metode neste dag. Blir vanskelig, dagene kan ikke planlegges da man sitter "på gjerdet" og venter på en legetime som kanskje ikke dukker opp...

Synd at jeg nå er kommet så langt at jeg er begynt å se meg om etter ny fastlege for meg og mine.

En anbefaling er nok at min fastlege, men også de andre på legekontoret, bør revurdere antall pasienter på sin liste. Det viser seg dessverre at han ikke klarer å ta unna den mengden han har, og de andre legene er heller ikke tilgjengelig for å avlaste.

Veldig bra lege

Martin er en veldig grei og forståelsesfull lege som spesielt forstår seg på ungdom og unge voksne. Han forstår hvordan tiden han lever i er og hva dette medfører av helseplager. Dyktig lege for unge mennesker. Man føler at man er til en god venn med solid medisinsk kompetanse og gode råd når man er i hans legetimer. Bryr seg det beste om pasienten og er veldig flink å henvise etter pasientens ønsker.

Profesjonell og hyggelig fastlege

Under timene mine opplevde jeg han lyttende, tydelig,saklig, trygg og ivaretagende. Han tok seg så god tid han kunne og fremstod grundig og profesjonell som fagperson.

Flott lege, men elending administrasjonssystem

Veldig fornøyd med selve legen, men administrasjonssystemet på legesenteret med tanke på timebestilling er det verste jeg har opplevd.

Time-samme-dag fungerer kun hvis du bestiller over Internet/SMS før kl 08 den aktuelle dagen. Har derfor to ganger måttet dra på legevakten istedenfor. Første gangen ringte jeg og snakket med de, men ble avvist fordi jeg ringte og ikke hadde sendt sms før kl 08. De åpner telefonen 08:15 og jeg ringte rett etter det.
Situasjonen var at jeg hadde fått krystallsyken for første gang uten å vite at det faktisk var det. På legevakten ble jeg plassert i oransje kø så syns det er skremmende å bli avvist ved fastlegekontoret og så oppleve at legevakten tar det så alvorlig.