Martin Hoffmann-Vold

Autorisasjon (2006)

Martin Hoffmann-Vold er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Martin Hoffmann-Vold

Beste legen i oslo

Martin er uten tvil den beste legen i hovedstaden, han er imøtekommende, kunnskapsrik, varm og ser deg alltid som den personen man er.. ANBEFALES på det sterkeste.

Verdens beste fastlege

Jeg har hatt Martin som fastlege i vel ti år, og selv om jeg bort et stykke unna - så er det verdt turen.

Han tar seg god tid, lytter til mine opplevelser og inkluderer meg og mine ønsker i vurderingene som blir gjort. (Kanskje derfor han alltid er forsinket?)

Noen konsultasjoner bør kanskje settes opp som halvtimer, slik at det ikke blir for lang ventetid.

Martin er vennlig, vittig og dyktig.
Jeg opplever tillit oss i mellom, og en oppriktighet som er viktig for meg i en pasient/lege-relasjon.

Resepter blir ekspedert raskt, og svar kommer i «skyen» ofte samme dag eller dagen etter.

Alt i alt så har Martin mine beste anbefalinger og jeg håper å ha han som fastlege i mange år til :-)

PS: Han er også fastlege for mine barn, og man kan ikke beskylde han for å ikke ha barnetekke!

Trygg, støttende og kunnskapsrik.

Den beste legen jeg har hatt. Jeg føler at han virkelig ser meg, mine behov og at jeg er ivaretatt som pasient. Bruker god tid og gjør at jeg føler meg trygg.
I tillegg er han alltid på jobb og er tilgjengelig når det trengs.

Helt super!

Behaglig, trevlig och duktig! Alltid lika tillmötesgående när man kommer dit! Upplever även att Martin har förståelse för diverse symptom med att vara kvinna och det är inte alltid så när man går till legen. Väldigt nöjd med Martin!

Trygg og behagelig lege. Tar seg alltid god tid til pasientene og følger opp prøvesvar. Henviser til spesialist når det er nødvendig. Empatisk. Har ingen planere om å bytte fastlege selv om jeg nå skal flytte.