Martin Hoffmann-Vold

Tlf: 23 40 11 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Martin Hoffmann-Vold er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Martin Hoffmann-Vold

Kjempe bra lege

Jeg har hatt Martin som lege i 2 år, men på grunn av flytting til ny kommune måtte jeg bytte fastlege. Jeg har vært kjempefornøyd med Martin. Han tar seg tid til å høre og finne løsninger selv om blodprøvene sier at verdiene dine er fine.

Hun ene i resepsjonen er derimot ikke noe særlig. Hun leker lege over telefonen og gir masse feilinformasjon. Som at man feks ikke kan undersøke ved ultralyd om fosteret har hjertelyd i uke 10 og andre liknende ting under svangerskapet. Fikk til slutt snakket med legen.

Så jeg er svært fornøyd med legen, ikke fornøyd med en av de i resepsjonen.

Dyktig og empatisk

Han tar seg tid, har stor kompetanse, er rolig og svært hyggelig! Jeg føler meg godt ivaretatt
Som pasient etter flere runder på sykehus og med oppfølging av ham som fastlege. Takknemlig!

Dyktig lege, elendig administrert legekontor

En veldig dyktig og behagelig lege. Dessverre er legekontoret administrert på en slik måte at det til tider føles tilnærmet umulig å få time. Man må sende SMS før kl 08 for å få time på dagen, men ikke rent sjelden at man da bare får en enkel melding nærmere kl 1030-11 om at det ikke er flere ledige timer, prøv igjen med samme metode neste dag. Blir vanskelig, dagene kan ikke planlegges da man sitter "på gjerdet" og venter på en legetime som kanskje ikke dukker opp...

Synd at jeg nå er kommet så langt at jeg er begynt å se meg om etter ny fastlege for meg og mine.

En anbefaling er nok at min fastlege, men også de andre på legekontoret, bør revurdere antall pasienter på sin liste. Det viser seg dessverre at han ikke klarer å ta unna den mengden han har, og de andre legene er heller ikke tilgjengelig for å avlaste.

Veldig bra lege

Martin er en veldig grei og forståelsesfull lege som spesielt forstår seg på ungdom og unge voksne. Han forstår hvordan tiden han lever i er og hva dette medfører av helseplager. Dyktig lege for unge mennesker. Man føler at man er til en god venn med solid medisinsk kompetanse og gode råd når man er i hans legetimer. Bryr seg det beste om pasienten og er veldig flink å henvise etter pasientens ønsker.

Profesjonell og hyggelig fastlege

Under timene mine opplevde jeg han lyttende, tydelig,saklig, trygg og ivaretagende. Han tok seg så god tid han kunne og fremstod grundig og profesjonell som fagperson.

Flott lege, men elending administrasjonssystem

Veldig fornøyd med selve legen, men administrasjonssystemet på legesenteret med tanke på timebestilling er det verste jeg har opplevd.

Time-samme-dag fungerer kun hvis du bestiller over Internet/SMS før kl 08 den aktuelle dagen. Har derfor to ganger måttet dra på legevakten istedenfor. Første gangen ringte jeg og snakket med de, men ble avvist fordi jeg ringte og ikke hadde sendt sms før kl 08. De åpner telefonen 08:15 og jeg ringte rett etter det.
Situasjonen var at jeg hadde fått krystallsyken for første gang uten å vite at det faktisk var det. På legevakten ble jeg plassert i oransje kø så syns det er skremmende å bli avvist ved fastlegekontoret og så oppleve at legevakten tar det så alvorlig.

Bra lege - vanskelig å få time

Faglig dyktig, presis og tar seg den tiden som trengs. Hyggelig men ikke "dullete"

Man kan kun bestille time på sms som fungerer dårlig, vanskelig å planlegge da man må bestille etter kl 1600 og kun kan få time dagen etter - hvis man er heldig..

Prioriterer de som betaler ekstra!

Jeg har måttet slutte å gå til min fastlege da denne gjemmer seg bak en kostbar sms-tjeneste jeg ikke har økonomi til. Når jeg når rosenhoff legegruppe sitt sentralbord på telefon nekter de å gi meg legetime de nærmeste tre ukene med mindre jeg bruker sms-tjenesten deres som har en høy pris pr mottatte sms. Fra tidligere erfaring med nevnte tjeneste mottar man både 4 og fem av disse når man forsøker å få time. Dessverre medfører dette at jeg må belaste legevakten med mine problemer.

Sympatisk og dyktig lege!

Dr. Martin Hoffmann-Vold er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Jeg var veldig fornøyd med min tidligere fastlege, men jeg skulle flytte og det var da nødvendig å bytte fastlege, noe jeg var bekymret over.

Jeg er relativt ung og frisk, men har den siste tiden hatt en del legebesøk pga. en skade, og Dr. Martin Hoffmann-Vold har hjulpet meg gjennom dette. Han følger opp nøye og bryr seg genuint om pasientene sine.

Jeg håper jeg aldri trenger å bytte fastlege igjen!

Fantastisk flink og snill lege!!!

Han er den beste legen jeg har hatt! Og jeg må si at han som vikarierer for ham nå, er like fantastisk!

Grei nok ?!

Manglende insikt i pasienter ...

"Løper" ikke til legen mange ganger i året - tar det som en selvfølge , at legen setter seg inn i tidligere epekrise - ønsker ikke å gjennta meg selv , for mange ganger .... Det er ikke meg som har byttet lege - det kommer bare stadig nye fastleger , da bør de ihvertfall sette seg inn i pas. sin sykdomshistorie /epekrise ?!

Så glad for - nå å ha en fantastisk lege - ved samme legesenter - vant i lotto - denne gangen ! :)

God fastlege.

Martin Hoffmann-Vold er en meget flink, sympatisk lege. Han følger meg godt opp. Sender meg videre til spesialist om nødvendig. Om noen ikke får kontakt med han, bør dere undersøke hvorfor, før dere kritiserer. I hele 2014 er han ikke på Rosenhoff. Han har en meget flink vikar, som han nøye har vurdert før han fikk tiltre. Er så glad jeg fant han som fastlege.

Utilgjengelig

Dr. Hoffmann-Vold har vært min fastlege over ett år nå, men jeg har aldri møtt han. Jeg har møtt andre dyktige leger ved samme kontor, men Dr. Hoffmann-Vold har tilsynelatende ikke tid eller kapasitet til å treffe alle hans egne pasienter. Jeg har ikke et grunnlag for å vurdere hans praksis, men jeg vet at jeg har brukt mange penger på å forsøke å bestille time hos han ved bruk av timebestilling på nett eller sms uten hell.
Jeg er mildt sagt skuffet over hans utilgjengelighet og vurderer nå å bytte fastlege.

Kostbart og vanskelig å bestille time.

Hoffman-Vold er nok en dyktig lege for de som får tak i ham. Han jobber ikke fem dager i uka og timebestilling via en dyr SMS-tjeneste på spesialnummer har ikke fungert en eneste gang for meg. Internettbestillingen virket ikke og når jeg endelig fikk tak i forværelset hadde de ikke time på flere uker og henviste tilbake til nevnte SMS-tjeneste.

Om disse problemene skyldes at Hoffman-Vold ikke ønsker kunder eller at legesekretærjobben er så vanskelig vet jeg ikke.

Hilsen Mådetværesåvanskeligda

Flott lege, håpløs resepsjon.

Godt inntrykk av legen. Vanskelig å få time. Sur og upålitelig service i resepsjonen. Ikke glem kvittering.

Middels fornøyd

Har hatt Martin Hoffmann-Vold som lege i noen år, men har etterhvert byttet. Behandlingen har vært helt ok - men har følt at jeg må bruke uforholdsmessig mye tid på å finne årsaken til problemer, i stedet for å bare behandle symptomene med medikamenter. Henvisning til spesialister satt langt inne å få, og når resultatene var upresise/utydelige var det enden på visa for han. Kjedelig for meg som kunde, men det er jo greit å bytte...

Oppførsel

Opplevde han som flink, men var lite flink til å få tilbakemeldinger han ike lilkte. Han reagerte med sarkasme og dårlig skjult ironi på noen enkle litt kritiske spørsmål, så da mistet jeg tilliten. Byttet lege på dagen.

En ordentlig lege

Jeg har hatt Martin som fastlege i noen år, og selv om jeg kun har benyttet meg av han 2-3 ganger kan jeg si meg enig i alle de positive vurderingene her inne. Det er riktig at man alltid må vente, iblant 30 min men når man omsider kommer in på kontoret hans skjønner man hvorfor, han tar seg tid, også til deg. Han fremstår som faglig dyktig og bruker ikke medisiner som første og beste/eneste behandlingsmetode. Virker som om han ser helhetlig på problemstilligen og det er noe jeg setter pris på. Nå skal jeg flytte så må desverre bytte. Får bare benytte anledningen til å si takk =)
Eneste jeg har noe å utsette på er damene i skranken, litt arrogante og ikke så veldig serviceminded, men det er jo ikke legens feil. En gang lo de omtrent av meg når jeg prøvde å få en time uken etter.

God, men opptatt lege

Har for meg virket pragmatisk, sympatisk, rolig og kunnskapsrik.
Tar seg vanligvis god tid til deg når du er hos han, men å få en time kan ta lang tid.

Fin fyr!

sympatisk og engasjert, men uten å "dulle". Faglig dyktig og sosialt intelligent. Veldig kjekk familielege.