Martin Hoffmann-Vold

Trondheimsveien 184 0570 Oslo
Martin Hoffmann-Vold er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Martin Hoffmann-Vold

Kjempe bra lege

Jeg har hatt Martin som lege i 2 år, men på grunn av flytting til ny kommune måtte jeg bytte fastlege. Jeg har vært kjempefornøyd med Martin. Han tar seg tid til å høre og finne løsninger selv om blodprøvene sier at verdiene dine er fine.

Hun ene i resepsjonen er derimot ikke noe særlig. Hun leker lege over telefonen og gir masse feilinformasjon. Som at man feks ikke kan undersøke ved ultralyd om fosteret har hjertelyd i uke 10 og andre liknende ting under svangerskapet. Fikk til slutt snakket med legen.

Så jeg er svært fornøyd med legen, ikke fornøyd med en av de i resepsjonen.

Dyktig og empatisk

Han tar seg tid, har stor kompetanse, er rolig og svært hyggelig! Jeg føler meg godt ivaretatt
Som pasient etter flere runder på sykehus og med oppfølging av ham som fastlege. Takknemlig!

Dyktig lege, elendig administrert legekontor

En veldig dyktig og behagelig lege. Dessverre er legekontoret administrert på en slik måte at det til tider føles tilnærmet umulig å få time. Man må sende SMS før kl 08 for å få time på dagen, men ikke rent sjelden at man da bare får en enkel melding nærmere kl 1030-11 om at det ikke er flere ledige timer, prøv igjen med samme metode neste dag. Blir vanskelig, dagene kan ikke planlegges da man sitter "på gjerdet" og venter på en legetime som kanskje ikke dukker opp...

Synd at jeg nå er kommet så langt at jeg er begynt å se meg om etter ny fastlege for meg og mine.

En anbefaling er nok at min fastlege, men også de andre på legekontoret, bør revurdere antall pasienter på sin liste. Det viser seg dessverre at han ikke klarer å ta unna den mengden han har, og de andre legene er heller ikke tilgjengelig for å avlaste.

Veldig bra lege

Martin er en veldig grei og forståelsesfull lege som spesielt forstår seg på ungdom og unge voksne. Han forstår hvordan tiden han lever i er og hva dette medfører av helseplager. Dyktig lege for unge mennesker. Man føler at man er til en god venn med solid medisinsk kompetanse og gode råd når man er i hans legetimer. Bryr seg det beste om pasienten og er veldig flink å henvise etter pasientens ønsker.

Profesjonell og hyggelig fastlege

Under timene mine opplevde jeg han lyttende, tydelig,saklig, trygg og ivaretagende. Han tok seg så god tid han kunne og fremstod grundig og profesjonell som fagperson.