Martin Hoffmann-Vold

Rosenhoff Legegruppe DA

Autorisasjon (2006)

Martin Hoffmann-Vold er en av 555 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Martin Hoffmann-Vold

Trygg, støttende og kunnskapsrik.

Den beste legen jeg har hatt. Jeg føler at han virkelig ser meg, mine behov og at jeg er ivaretatt som pasient. Bruker god tid og gjør at jeg føler meg trygg.
I tillegg er han alltid på jobb og er tilgjengelig når det trengs.

Helt super!

Behaglig, trevlig och duktig! Alltid lika tillmötesgående när man kommer dit! Upplever även att Martin har förståelse för diverse symptom med att vara kvinna och det är inte alltid så när man går till legen. Väldigt nöjd med Martin!

Trygg og behagelig lege. Tar seg alltid god tid til pasientene og følger opp prøvesvar. Henviser til spesialist når det er nødvendig. Empatisk. Har ingen planere om å bytte fastlege selv om jeg nå skal flytte.

Sympatisk og kunnskapsrik

Jeg har gått til denne legen i mange år og har alltid blitt tatt på alvor og fått god hjelp. Martin er kunnskapsrik og snakker seg ikke vekk fra tema, som mange andre leger. Han har god oversikt over hvor det er riktig å henvise, når det er behov for det. I tillegg synes jeg legesenteret er drevet utrolig profesjonelt. Det er enkelt å bestille både time og resepter på nettsiden og hvis det kun er snakk om time på laboratoriet er de veldig fleksible. Jeg har ikke noe negativt å si om hverken legen eller legesenteret.

Lyttende og interessert.

Tar pasientene på alvor, forsøker å finne løsninger. Hyggelig og empatisk, faglig oppdatert. Han er ofte forsinket, men antar at det har sammenheng med at han gjør en grundig jobb.