Martin Hoffmann-Vold

Autorisasjon (2006)

Martin Hoffmann-Vold er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Martin Hoffmann-Vold

Sympatisk og kunnskapsrik

Jeg har gått til denne legen i mange år og har alltid blitt tatt på alvor og fått god hjelp. Martin er kunnskapsrik og snakker seg ikke vekk fra tema, som mange andre leger. Han har god oversikt over hvor det er riktig å henvise, når det er behov for det. I tillegg synes jeg legesenteret er drevet utrolig profesjonelt. Det er enkelt å bestille både time og resepter på nettsiden og hvis det kun er snakk om time på laboratoriet er de veldig fleksible. Jeg har ikke noe negativt å si om hverken legen eller legesenteret.

Lyttende og interessert.

Tar pasientene på alvor, forsøker å finne løsninger. Hyggelig og empatisk, faglig oppdatert. Han er ofte forsinket, men antar at det har sammenheng med at han gjør en grundig jobb.

Treig

Vanskelig å komme i kontakt med, treig til å følge opp andre instanser som han lover å kontakte. Alltid dårlig tid og raser videre uansett.

Empatisk, lyttende og løsningsorientert

Har en psykisk lidelse, og har hatt Martin Hoffmann-Vold som fastlege i mange år. Selv om det kan gå et år eller to mellom hvert besøk, gir han alltid inntrykk av at han husker meg og sykdomshistorien min. Han er kunnskapsrik, lyttende og oppleves som omsorgsfull og trygg. Han er rask til å følge opp kontakt v/ prøvesvar etc, og det er enkelt å få rask time med sms-bestilling.

Utrolig dyktig og tar seg tid

Har hatt hoffman i mange år. Som kronisk syk så har jeg hatt mue med han å gjøre. Bare positivt å si om han. Følger opp alt. Hører på alt og inkluderer deg.
Alle vennene mine har byttet til han nå etter min anbefaling. Alle er fornøyd