Martin Vold

SiO Helse

Autorisasjon (2006)

SiO Helse Telefonnummer22 85 31 6022 85 31 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Martin Vold er en av 560 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Martin Vold

Den beste fastlege

Martin var vår famile fastlege i over 10 år. En utrolig flott fyr og dyktig lege. Empatisk, faglig sterk, flink til å kommunisere, alltid med et smil og ro. Du kan komme med den verste sykdommen og Martin vil holde ro alltid. En lege man blir glad i. Vi kommer til å savne ham veldig. Takk Martin for all du har gjort for familien i alle disse årene.

Rolig og faglig trygg

Har valgt at ikke bytte tross flytt! Han har gitt et godt inntrykk hele veien. Flink med barn. Tillitsfull mennske.

Trygg og sympatisk

Har vært flere ganger hos Martin Hoffmann, og har opplevd han som flink, trygg og sympatisk hver gang.

Beste legen i oslo

Martin er uten tvil den beste legen i hovedstaden, han er imøtekommende, kunnskapsrik, varm og ser deg alltid som den personen man er.. ANBEFALES på det sterkeste.

Verdens beste fastlege

Jeg har hatt Martin som fastlege i vel ti år, og selv om jeg bort et stykke unna - så er det verdt turen.

Han tar seg god tid, lytter til mine opplevelser og inkluderer meg og mine ønsker i vurderingene som blir gjort. (Kanskje derfor han alltid er forsinket?)

Noen konsultasjoner bør kanskje settes opp som halvtimer, slik at det ikke blir for lang ventetid.

Martin er vennlig, vittig og dyktig.
Jeg opplever tillit oss i mellom, og en oppriktighet som er viktig for meg i en pasient/lege-relasjon.

Resepter blir ekspedert raskt, og svar kommer i «skyen» ofte samme dag eller dagen etter.

Alt i alt så har Martin mine beste anbefalinger og jeg håper å ha han som fastlege i mange år til :-)

PS: Han er også fastlege for mine barn, og man kan ikke beskylde han for å ikke ha barnetekke!