Berit Holten

Din Lege AS

1986

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Din Lege AS
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Tlf: 22 55 06 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Berit Holten er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Berit Holten

Svært dyktig og nøye

Jeg har hatt Berit som fastlege i mange år. Hun er absolutt den beste legen jeg ha vært i kontakt med. Hun er nøye med å sjekke absolutt alt. I tillegg informerer hun alltid om prøveresultater, enten pr. brev eller telefon.
Det er kjempetrist at hun har vært mye borte de siste par årene. Blir stort sett henvist til en vikar.
Håper virkelig at hun kommer tilbake, ellers blir jeg dessverre nødt til å se meg om etter en annen fastlege.

Uinteressert og brysk

Har hatt Holten i "alle år" men bare møtt henne tre ganger. Dels fordi hun har diverse vikarer, dels fordi jeg ikke har hatt behov. Jeg bytter nå, før jeg virkelig får behov for en lege som bryr seg. Uten unntak har Holten vært lite interessert i meg som pasient, og rask til å si nei til alt jeg måtte kjenne, lure på eller foreslå. Og ærlig talt, etter pasienten har gjort grundig rede for sin infertilitet, hadde det vært greit om fastlegen greide å huske at pasienten er barnløs. Gjerne også ved neste besøk, men i det minste innen samme samtale.

God lege, godt menneske

Berit har vært legen min i snart ti år, og vært en helt avgjørende støtte for meg i en lang, lang sykdomsperiode med svært mange både diffuse og spesifikke plager.

Hun er dyktig som lege, en god lytter, åpen, og i det hele tatt et godt menneske. Og, hun har stor gjennomslagskraft. Mer enn noen annen lege jeg har vært i kontakt med. Om hun skriver en henvisning eller ber om innpass, f.eks. på et sted i spesialisthelsetjenesten hvor det er svært vanskelig å komme inn, så klarer hun det likevel.

Hun går alltid den ekstra milen for pasientene sine. Jeg vil nok si at hun er den beste legen jeg noen gang har hatt.

Dyktig, klar og empatisk

Har hatt Holten som fastlege i mange år og er veldig godt fornøyd. Har alltid blitt tatt seriøst og fått klare svar. Hadde en alvorlig tilstand for noen år siden og da fulgte hun opp personllig med stadige telefoner etc. Anbefaler henne på det varmeste.

Lyttende og kunnskapsrik

Har gått til Berit i flere år. Fortåelsesfull, hyggelig og kunnskapsrik. Hun tar de prøvene som er nødvendig, og tar deg seriøst! Er klar i uttalelsene, og du føler at hun kan faget. Kan sikkert for noen virke litt "brå" i uttalelsene, men jeg syntes det bare er bra at hun sier det hun mener.

Ikke fornøyd

Jeg byttet til Dr. Holten etter anbefalinger fra andre, men kan dessverre ikke se meg enig. Endte stort sett opp med å gå til vikarer i tillegg til at jeg ikke føler hun har tatt meg og mine plager seriøst. (depresjoner + lavt stoffskifte). Det var til slutt en av hennes vikarer som klarte å videresende meg for utredning. Følte heller ikke hun tok seg tid til meg da jeg fikk beskjed om at max 2 problemer kunne tas opp på en time.

Veldig fornøyd!

Går raskt og få time, kort ventetid, aldri (!) opplevd forsinkelser og god oppfølging. Hun er hyggelig og lite preget av hastverk. Føler meg velkommen. Flink til og kontakte etter f. eks prøvesvar, ringer opp straks. Har også inntrykk av at hun er nøye og sjekker opp det som skal sjekkes.

Alt i alt; superfornøyd!!

Flink lege, men ofte litt nedlatende

Berit Holten er en lege som er rett på sak og veldig direkte. Hun er flink i jobben sin, er omtenksom, lyttende og viser interesse for meg som person. Hun er personlig og det er viktig som lege, men jeg drar ofte fra kontoret hennes med en dårlig følelese fordi hun kan komme med støtende og nedlatende kommentarer. Hun virker utolmodig og jeg føler meg ofte som en plage i hennes nærver. Hun hadde vært en strålende lege om hun ikke hadde vært nedlatende på denne måten.

Ikke fornøyd

Jeg støtter uttalelsene om at denne legen er veldig svingende. Hun har kommet med på grensen til spydige kommentarer. Jeg har en uspesifikk/ennå udiagnostisert sykdom og blir ikke trodd. Kan ikke anbefale henne som fastlege.

Alltid presis og rett på sak

Jeg har aldri opplevd å måtte vente, Berit Holten er alltid presis.
For en person som sjelden er syk eller hos lege, er det flott at hun er ekspeditte og går rett på sak. Oppfølgingen av prøver er veldig rask, og jeg får klar melding om eventuelle tiltak. Jeg er meget tilfreds med min fastlege!

Ikke fornøyd

Jeg støtter andre kommentarer om at denne legen svinger veldig. Har flere ganger forlatt kontoret hennes i tårer, i dag for siste gang. For nå tror jeg jeg skal begynne å se etter ny fastlege. Jeg synes ikke hun kommer med konstruktive forslag til hva jeg bør gjøre med mitt helt konkrete helseproblem, og jeg opplever henne som aggressiv når jeg selv kommer med forslag fra nettfora. Hun gir meg kort sagt følelsen av at jeg er vanskelig fordi jeg fortsatt blir dårlig i perioder.
Dette er ikke en lege jeg vil anbefale til kvinner med udiagnosiserte / uspesifikke langvarige sykdomstilstander som de gjerne vil ha en slutt på. Jeg er selv ressurssterk, elsker jobben min, og er overhode ikke klar for uførepensjon. Jeg vil bare ha hjelp til å bli arbeidsfør.

Veldig flink

Veldig flink lege som tar deg på alvor når du kommer dit. Tar mye prøver av deg om hun synes dette er nødvendig og bruker god tid på undersøkelsen. Gir god service, printer f.eks. ut liste med kontaktinfo over spesialister hun har gode erfaringer med slik at man slipper å finne frem til dette selv. Som regel veldig hyggelig og forståelsesfull.

En ok lege

Jeg er bare passe fornøyd. Opplever at hun svinger - er noen ganger lyttende, men kan bli svært utalmodig

Veldig dyktig

Tar ikke munnen for full når jeg sier at hun er en stjernelege. En lege jeg vil anbefale sterkt! Bytter aldri selv om jeg bor litt lenger unna enn når jeg fikk henne som fastlege.

Den beste jeg har hatt

Hyggelig, tilgjengelig, liten ventetid . Føler hun tar meg på alvor, og ikke viser at hun har dårlig tid

Utrolig snill og flink lege!

Endelig en lege som tar meg seriøst, og er utrolig hyggelig! Veldig glad for at hun er min fastlege og kommer ikke til å bytte før jeg må.

Fryktelig dyktig fagperson

Denne legen er, etter mitt skjønn, svært dyktig og kompetent på alle vurderingsparametre. Hun lytter, fremstår som svært belest innen allmennmedisin, oppdatert, høflig og kanskje viktigst; hun stoler på sin egen kompetanse.

Man går til legen, en betalt tjeneste tross alt, for å få hjelp til det man ikke har erfaring eller utdanning til å løse selv. Denne legen er bevisst dette, og går til store lengder for å løse pasientens medisinske problemstillinger.

Anbefales på det varmeste!

Utrolig god lege som tar deg på alvor!

Hun er en utrolig god lege som tar seg tid til deg og går inn for å finne ut hva som er galt med deg. Hun følger deg opp og lytter når du kommer dit. Hun tar ting på alvor og får deg ikke til å føle deg som en hypokonder når du kommer med problemer.

Super!

Kjempeflink lege. Føler at hun hører på meg, og lar meg ikke gå derfra uten at man har tatt tak i grunnen. Er ordentlig fornøyd!

En imøtekommende og dyktig lege

Jeg opplever Holten som en svært imøtekommende og hjelpsom lege. Hun er meget dyktig og effektiv, en av de beste legene jeg har hatt!