Berit Holten

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Berit Holten er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Berit Holten

God lege, godt menneske

Berit har vært legen min i snart ti år, og vært en helt avgjørende støtte for meg i en lang, lang sykdomsperiode med svært mange både diffuse og spesifikke plager.

Hun er dyktig som lege, en god lytter, åpen, og i det hele tatt et godt menneske. Og, hun har stor gjennomslagskraft. Mer enn noen annen lege jeg har vært i kontakt med. Om hun skriver en henvisning eller ber om innpass, f.eks. på et sted i spesialisthelsetjenesten hvor det er svært vanskelig å komme inn, så klarer hun det likevel.

Hun går alltid den ekstra milen for pasientene sine. Jeg vil nok si at hun er den beste legen jeg noen gang har hatt.

Dyktig, klar og empatisk

Har hatt Holten som fastlege i mange år og er veldig godt fornøyd. Har alltid blitt tatt seriøst og fått klare svar. Hadde en alvorlig tilstand for noen år siden og da fulgte hun opp personllig med stadige telefoner etc. Anbefaler henne på det varmeste.

Lyttende og kunnskapsrik

Har gått til Berit i flere år. Fortåelsesfull, hyggelig og kunnskapsrik. Hun tar de prøvene som er nødvendig, og tar deg seriøst! Er klar i uttalelsene, og du føler at hun kan faget. Kan sikkert for noen virke litt "brå" i uttalelsene, men jeg syntes det bare er bra at hun sier det hun mener.

Ikke fornøyd

Jeg byttet til Dr. Holten etter anbefalinger fra andre, men kan dessverre ikke se meg enig. Endte stort sett opp med å gå til vikarer i tillegg til at jeg ikke føler hun har tatt meg og mine plager seriøst. (depresjoner + lavt stoffskifte). Det var til slutt en av hennes vikarer som klarte å videresende meg for utredning. Følte heller ikke hun tok seg tid til meg da jeg fikk beskjed om at max 2 problemer kunne tas opp på en time.

Veldig fornøyd!

Går raskt og få time, kort ventetid, aldri (!) opplevd forsinkelser og god oppfølging. Hun er hyggelig og lite preget av hastverk. Føler meg velkommen. Flink til og kontakte etter f. eks prøvesvar, ringer opp straks. Har også inntrykk av at hun er nøye og sjekker opp det som skal sjekkes.

Alt i alt; superfornøyd!!