Berit Holten

Din Lege AS

1986

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Berit Holten er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Berit Holten

Vikarer de siste 2årene

Berit var ganske flink da jeg dro til henne for 3-4 år siden. Det har dessverre vært vikarer siste 2 årene. Jeg tror at det er på tide å velge ny lege.

Svært dyktig og nøye

Jeg har hatt Berit som fastlege i mange år. Hun er absolutt den beste legen jeg ha vært i kontakt med. Hun er nøye med å sjekke absolutt alt. I tillegg informerer hun alltid om prøveresultater, enten pr. brev eller telefon.
Det er kjempetrist at hun har vært mye borte de siste par årene. Blir stort sett henvist til en vikar.
Håper virkelig at hun kommer tilbake, ellers blir jeg dessverre nødt til å se meg om etter en annen fastlege.

Uinteressert og brysk

Har hatt Holten i "alle år" men bare møtt henne tre ganger. Dels fordi hun har diverse vikarer, dels fordi jeg ikke har hatt behov. Jeg bytter nå, før jeg virkelig får behov for en lege som bryr seg. Uten unntak har Holten vært lite interessert i meg som pasient, og rask til å si nei til alt jeg måtte kjenne, lure på eller foreslå. Og ærlig talt, etter pasienten har gjort grundig rede for sin infertilitet, hadde det vært greit om fastlegen greide å huske at pasienten er barnløs. Gjerne også ved neste besøk, men i det minste innen samme samtale.

God lege, godt menneske

Berit har vært legen min i snart ti år, og vært en helt avgjørende støtte for meg i en lang, lang sykdomsperiode med svært mange både diffuse og spesifikke plager.

Hun er dyktig som lege, en god lytter, åpen, og i det hele tatt et godt menneske. Og, hun har stor gjennomslagskraft. Mer enn noen annen lege jeg har vært i kontakt med. Om hun skriver en henvisning eller ber om innpass, f.eks. på et sted i spesialisthelsetjenesten hvor det er svært vanskelig å komme inn, så klarer hun det likevel.

Hun går alltid den ekstra milen for pasientene sine. Jeg vil nok si at hun er den beste legen jeg noen gang har hatt.

Dyktig, klar og empatisk

Har hatt Holten som fastlege i mange år og er veldig godt fornøyd. Har alltid blitt tatt seriøst og fått klare svar. Hadde en alvorlig tilstand for noen år siden og da fulgte hun opp personllig med stadige telefoner etc. Anbefaler henne på det varmeste.