Berit Holten

Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Berit Holten er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Berit Holten

Lyttende og kunnskapsrik

Har gått til Berit i flere år. Fortåelsesfull, hyggelig og kunnskapsrik. Hun tar de prøvene som er nødvendig, og tar deg seriøst! Er klar i uttalelsene, og du føler at hun kan faget. Kan sikkert for noen virke litt "brå" i uttalelsene, men jeg syntes det bare er bra at hun sier det hun mener.

Ikke fornøyd

Jeg byttet til Dr. Holten etter anbefalinger fra andre, men kan dessverre ikke se meg enig. Endte stort sett opp med å gå til vikarer i tillegg til at jeg ikke føler hun har tatt meg og mine plager seriøst. (depresjoner + lavt stoffskifte). Det var til slutt en av hennes vikarer som klarte å videresende meg for utredning. Følte heller ikke hun tok seg tid til meg da jeg fikk beskjed om at max 2 problemer kunne tas opp på en time.

Veldig fornøyd!

Går raskt og få time, kort ventetid, aldri (!) opplevd forsinkelser og god oppfølging. Hun er hyggelig og lite preget av hastverk. Føler meg velkommen. Flink til og kontakte etter f. eks prøvesvar, ringer opp straks. Har også inntrykk av at hun er nøye og sjekker opp det som skal sjekkes.

Alt i alt; superfornøyd!!

Flink lege, men ofte litt nedlatende

Berit Holten er en lege som er rett på sak og veldig direkte. Hun er flink i jobben sin, er omtenksom, lyttende og viser interesse for meg som person. Hun er personlig og det er viktig som lege, men jeg drar ofte fra kontoret hennes med en dårlig følelese fordi hun kan komme med støtende og nedlatende kommentarer. Hun virker utolmodig og jeg føler meg ofte som en plage i hennes nærver. Hun hadde vært en strålende lege om hun ikke hadde vært nedlatende på denne måten.

Ikke fornøyd

Jeg støtter uttalelsene om at denne legen er veldig svingende. Hun har kommet med på grensen til spydige kommentarer. Jeg har en uspesifikk/ennå udiagnostisert sykdom og blir ikke trodd. Kan ikke anbefale henne som fastlege.