Hans Gerhard Hovind

Stallerudveien 97 0693 Oslo
Hans Gerhard Hovind er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Gerhard Hovind

den beste fastlegen

kjempe fornøyd med han som min fastlege. Han tar meg på alvor hver gang. Er en grunn får at jeg ikke har byttet lege selv om jeg har flyttet ut av oslo og har nå 1 times reisevei når jeg må til lege. Kjempe heldig som har han som lege :)

Morsom og flink!

Helt utrolig bra - bare hyggelig å være der! "synd" det bare er 1 gang pr år!

Verste legen jeg har vært borti

Dette er den mest useriøse legen jeg har møtt. Må rett og slett si at jeg ble rystet over behandlingen jeg fikk hos ham. Han tok meg ikke på alvor, påstod at jeg tok feil (!) når jeg forklarte mine plager, at mine smerter ikke var reelle, og sier på slutten av legetimen at han har provosert meg med vilje. Han ønsket ikke å sykemelde meg, for han "liker ikke" å sykemelde noen. Lurte på om det var en dårlig spøk. Da jeg ringte og fortalte at jeg hadde byttet lege tok han dette personlig, han nektet å behandle meg mer og friskmeldte meg øyeblikkelig. Helt horribelt at han får drive som lege.

Den beste !

Har hatt denne fastlegen i mange år. Han har hjulpet meg ut av mange vonde situasjoner med sin tid til å lytte, komme med gode råd. Han virker interessert i meg som menneske ikke bare som en pasient i rekken.
Takker høyere makter for at han er min fastlege.

En lege det er lett å kommunisere med og tar seg tid til å lytte. Godt humør . Tar problemene dine på alvor. Kan bestille time og resepter på nett.
Kunne ikke tenkt meg en bedre fastlege.