Hans Gerhard Hovind

Autorisasjon (1982)

Hans Gerhard Hovind er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Gerhard Hovind

Kunskapsrik og lyttende

Har vært min lege i over 40 år. Bør kjenne meg godt og vite hva jeg alltid har problemer med. Har alltid sendt meg til videre oppfølging når jeg har ønsket.

Trygg og meget servicevennlig - allsidig

Jeg føler meg veldig godt tatt vare på alle mulige måter hos Hovind noe jeg har gjort en del år nå.
Kan virkelig anbefales!

Fantastisk

Fantastisk lege med mye innsikt.
Føler deg godt ivaretatt og at han lytter/har tid til deg.
Sender deg videre med en gang noe bør utredes.

Solid, effektiv, nærværende

Har hatt Dr. Hovind som fastlege siden 80-tallet, og har beholdt ham også når jeg har bodd utenfor Oslo. Legen er rask, men grundig etter min erfaring. Sammenlignet med andre jeg har vært hos innimellom, får jeg svært god behandling, nok tid og gode råd.

Det er ofte vanskelig å komme gjennom på telefon, men spørsmål om time eller resept blir alltid besvart i løpet av samme arbeidsdag. Anbefaler e-post-kontakt.

Arrogant bedreviter

Denne legen har vært lege for lenge. Han oppleves som arrogant, overbærende, og er mest interessert i å "få køen unna" etter samlebåndsmetoden. Jeg undres over hva som var vedkommendes motivasjon for å bli lege, utover interessen for egen status og inntekt. Jeg hører til den pasientgruppen som sjeldent går til lege, men når jeg for en gangs skyld gjør det, så forventer jeg at legen i det minste er interessert i å komme til bunns i sykdomsbildet. Det er også vanskelig å komme i kontakt med kontoret.

Etter å ha hatt vedkommende som fastlege i en årrekke, er det nå på høy tid å bytte. Jeg anbefaler ingen å overta den ledige plassen på pasientlista. Du kan sannsynligvis gjøre en like god jobb ved hjelp av et googlesøk eller to.