Hans Gerhard Hovind

Stallerudveien 97 0693 Oslo
Tlf: 23 13 40 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans Gerhard Hovind er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Gerhard Hovind

Ok lege, ikke noe særlig å skryte over.

Synes legen er veldig kjapp med sine beslutninger om dine problemer og symptomer. Han er dårlig på alternative muligheter for forbedring og går ikke veien gjennom f.eks blodprøver for evt å utelukke noe annet som muligens forårsaker og/eller henger sammen med symptomene. Han er litt for "det går bra, det er ikke farlig..."- mens du sitter der og er bekymret.... Lite sympatisk og litt for kjapp med div ting. Som f eks å undersøke alternative henvisningssteder... Sendte meg avgårde med en henvisning og ba meg ringe spesialisten og da skulle jeg få time. Men dem skulle ha det elektronisk og jeg ringte tilbake til legekontoret for at de skal ordne dette men siden henvisningen ble skrevet ut pr brev så kunne de ikke gjøre det og da måtte jeg SELV sende inn henvisningen pr post til spesialisten. Dette er tullete og rotete. Man betaler for en henvisning og så må man sende inn brev pr post selv fordi de ikke har undersøkt godt nok hvordan spesialisten skal ha det. Det går for kjapt og virker så uorden dessverre....

den beste fastlegen

kjempe fornøyd med han som min fastlege. Han tar meg på alvor hver gang. Er en grunn får at jeg ikke har byttet lege selv om jeg har flyttet ut av oslo og har nå 1 times reisevei når jeg må til lege. Kjempe heldig som har han som lege :)

Morsom og flink!

Helt utrolig bra - bare hyggelig å være der! "synd" det bare er 1 gang pr år!

Verste legen jeg har vært borti

Dette er den mest useriøse legen jeg har møtt. Må rett og slett si at jeg ble rystet over behandlingen jeg fikk hos ham. Han tok meg ikke på alvor, påstod at jeg tok feil (!) når jeg forklarte mine plager, at mine smerter ikke var reelle, og sier på slutten av legetimen at han har provosert meg med vilje. Han ønsket ikke å sykemelde meg, for han "liker ikke" å sykemelde noen. Lurte på om det var en dårlig spøk. Da jeg ringte og fortalte at jeg hadde byttet lege tok han dette personlig, han nektet å behandle meg mer og friskmeldte meg øyeblikkelig. Helt horribelt at han får drive som lege.

Den beste !

Har hatt denne fastlegen i mange år. Han har hjulpet meg ut av mange vonde situasjoner med sin tid til å lytte, komme med gode råd. Han virker interessert i meg som menneske ikke bare som en pasient i rekken.
Takker høyere makter for at han er min fastlege.

En lege det er lett å kommunisere med og tar seg tid til å lytte. Godt humør . Tar problemene dine på alvor. Kan bestille time og resepter på nett.
Kunne ikke tenkt meg en bedre fastlege.

Bra!

Flink lege som går rett på problemet for å løse det! Kunnskapsrik, flink til å stille riktige spørsmål for å komme til "bunns" i problemet

Strålende kar

Rett og slett en strålende fyr å ha som fastlege. Kan litt om alt, har hjulpet meg med alt fra å skjære/operere (på lavt nivå, så klart) til å fikse låsninger i rygg og nakke. Lytter og har sans for humor.

Flink og tillitsfull lege

Fantastisk hyggelig og lett å snakke med. Han tar seg tid til å lytte og å prøve å hjelpe deg. Ikke vanskelig å få tillit til ham.Kanskje litt sen med å sende deg videre til spesialister hvis du ikke selv ber om det.
Anbefales på det sterkeste.
Han tar imot på dagen ved aøyeblikkelig hjelp

Vanskelig.

Legen er veldig dårlig til å lytte, virker overkjørende og autoritær. Han er alt for kjapp og lever i sin egem verden.

Sånn som en fastlege skal være

En meget engasjert, dyktig og hyggelig fastlege. Han har god humor og samtalen med han går lett. Han er på nett hvor man kan bestille time, be om mer medisiner eller stille spørsmål. Han er en fastlege man rett og slett ønsker seg.