Hans Gerhard Hovind

Bogerud Legesenter

Autorisasjon (1982)

Hans Gerhard Hovind er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Gerhard Hovind

Verste legen jeg har vært borti

Dette er den mest useriøse legen jeg har møtt. Må rett og slett si at jeg ble rystet over behandlingen jeg fikk hos ham. Han tok meg ikke på alvor, påstod at jeg tok feil (!) når jeg forklarte mine plager, at mine smerter ikke var reelle, og sier på slutten av legetimen at han har provosert meg med vilje. Han ønsket ikke å sykemelde meg, for han "liker ikke" å sykemelde noen. Lurte på om det var en dårlig spøk. Da jeg ringte og fortalte at jeg hadde byttet lege tok han dette personlig, han nektet å behandle meg mer og friskmeldte meg øyeblikkelig. Helt horribelt at han får drive som lege.

Den beste !

Har hatt denne fastlegen i mange år. Han har hjulpet meg ut av mange vonde situasjoner med sin tid til å lytte, komme med gode råd. Han virker interessert i meg som menneske ikke bare som en pasient i rekken.
Takker høyere makter for at han er min fastlege.

En lege det er lett å kommunisere med og tar seg tid til å lytte. Godt humør . Tar problemene dine på alvor. Kan bestille time og resepter på nett.
Kunne ikke tenkt meg en bedre fastlege.

Bra!

Flink lege som går rett på problemet for å løse det! Kunnskapsrik, flink til å stille riktige spørsmål for å komme til "bunns" i problemet

Strålende kar

Rett og slett en strålende fyr å ha som fastlege. Kan litt om alt, har hjulpet meg med alt fra å skjære/operere (på lavt nivå, så klart) til å fikse låsninger i rygg og nakke. Lytter og har sans for humor.