Sadia Ibrahim

Autorisasjon (2006)

Sadia Ibrahim er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Ibrahim

Ærlig, dedikert og engasjert

Sadia har fulgt meg opp i min andre graviditet nå og jeg er strålende fornøyd. Hun lytter godt og prøver å finne en løsning på det som plager deg. Hun tviler heller ikke 2 ganger til å sende deg til en spesialist om det er det som trengs. Flott lege og person.

Helt topp

Rolig, kunnskapsrik og veldig grei å snakke med om dine plaget. Har brukt henne i flere år da hun var på Rødtvet. Savner henne veldig.

Lyttende, ordentlig og informativ

Beste legen jeg har hatt. Lytter nøye, undersøker og spør gode spørsmål for å ta best mulig rasjonelle beslutning. Flink til å forklare hvorfor hun konkluderte slik og hva jeg må følge med på. Hun er ikke bare opptatt av å finne ut av hva jeg er syk av, men hvorfor jeg er blitt syk og om noe kan forhindres fra å skje i fremtiden. Mest imponerende er likevel tiden hun tar til den gode oppfølgingen etterpå for å gi prøvesvar per telefon med både gode råd og forklaringer.

Suveren lege

Følger opp nøye. Ikke redd for å konferer med spesialister. Utrolig effektiv, samtidig som hun er oppmerksom og lyttende.

Flink, et godt medmenneske, effektiv

Sadia er den beste legen jeg har hatt. En meget dyktig lege som viser omsorg og støtte og som virkelig bryr seg om sine pasienter. Så takknemlig for at hun er min fast lege og familielege for min mann, datter og barnebarn. Det gir stor trygghet for meg.