Trine Ingebrigtsen

Tlf: 22 55 06 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trine Ingebrigtsen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trine Ingebrigtsen

Dårlig

Jeg har byttet fastlege i fjor, og skal ha timer hos henne i februar og fikk beskjeden at jeg står ikke i liste hennes. Ringt igjen etter jeg har sjekket hos HelseNorge. Hun fortsatt nekter at jeg skal ha timer hos henne. Jeg skulle ha time nå i august, fikk brevet fra HelseNorge bekrefter at hun er min fastlege, ringt og bestille timer, nekter hun igjen. Orker ikke mer, bytter fastlege etter det.

Forferdelig

Hun burde ikke ha blitt lege. Hun virker helt fraværende under samtalen, henviser ikke videre, eller foretar noen vurderinger

Den beste legen jeg har vært hos

Alltid lyttende , i møtekommende og flink til å føle meg ivaretatt .
Har også alltid tid til deg.
Og sender en alltid videre til spesialister eller andre undersøkelser om det er nødvendig
Synd hun har slutte som lege i Oslo
Håper den som overtar blir like hyggelig og i møtekommen

Den best legen jeg har hatt.

Jeg hadde Trine Ingebrigtsen som legen i mange år..hun er helt fantastisk legen..hun alltid hadde tid for meg og barn mine og fikk alltid riktig hjelp fra henne..

Tar deg ikke på alvor

Denne legen bryr seg virkelig ikke. Jeg tror jeg aldri har fått være inne hos henne lengre enn 5 minutter. Jeg har også opplevd at hun har glemt at jeg har time, og tatt inn andre pasienter før meg. Da jeg til slutt spurte hvorfor jeg har ventet i nesten 1 og en halv time fikk jeg beskjed om at "Oi deg har jeg glemt". Når jeg endelig fikk komme inn hastet hun gjennom konsultasjonen og tok seg ikke tid til å høre på meg. Jeg har aldri fått følelsen av at hun faktisk lytter til det jeg sier eller tar meg på alvor.

Jeg har idag byttet lege.

Flott!

Dr. Ingebrigtsen er en utrolig dyktig lege. Hun lytter til deg, stiller spørsmål og gjør det hun kan for at du skal få en flott opplevelse. Nøler ikke med å henvise til spesialist, dersom hun ikke kan hjelpe til med det du trenger. Man får ikke alltid time på flekken, men når du først har fått time er hun der for deg, og bruker tid på deg som pasient. Veldig fornøyd.

Lyttende, nøye - flink

Tar seg tid, lytter, stiller relevante spørsmål. Er nøye i alle undersøkelser. Rask med videresending til spesialister, røntgen osv. Noen ganger litt lang ventetid.

empatisk, human, lyttende lege

Trine Ingebrigtsen er etter min erfaring hittil, en tilstede værende,
behagelig og human lege. Det vil si at hun lytter,
viser empati og ut fra det; gir fornuftige medisinske råd.

Eneste som er på minus siden er at hun jobber noen dager i uken, dermed kan det ta tid for å få time hos henne.

Alt i alt : Flink lege.

Hun tok ikke meg på alvor og snakket til meg som om jeg var et lite barn. Hun tror at hun kan fikse muskelproblemer ved å riste på hendene og syns at lavt stoffskifte er helt valig og trenger ikke behandling.

Sympatisk og flink

Hadde henne som lege under svangerskapet. Alltid like imøtekommende og forståelsesfull. Behagelig å snakke med og tar problemstillingene på alvor.

Hun er der for meg

Dr. Trine Ingebrigtsen er en lege med god empati, hun er løsningsorientert og har god erfaring. Dr. Ingebrigtsen er hva en ønsker en lege skal være, en uvurderlig støttespiller.

Utilgjengelig

Dr. Ingebrigtsen er flink til å lytte, grundig og tar seg god tid hvis man har vært så heldig å ha fått time. Problemet er at hun har alt for mange pasienter og er kun på kontoret et par ganger i uken, så det er praktisk talt umulig å få time. I tillegg har jeg opplevd legesekretærene som sitter i resepsjonen og som besvarer telefonen som høyst inkompetente og lite imøtekommende.