Trine Ingebrigtsen

Vestre Kjennervei 2B 3420 Lierskogen
Trine Ingebrigtsen er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Trine Ingebrigtsen

Dårlig

Jeg har byttet fastlege i fjor, og skal ha timer hos henne i februar og fikk beskjeden at jeg står ikke i liste hennes. Ringt igjen etter jeg har sjekket hos HelseNorge. Hun fortsatt nekter at jeg skal ha timer hos henne. Jeg skulle ha time nå i august, fikk brevet fra HelseNorge bekrefter at hun er min fastlege, ringt og bestille timer, nekter hun igjen. Orker ikke mer, bytter fastlege etter det.

Forferdelig

Hun burde ikke ha blitt lege. Hun virker helt fraværende under samtalen, henviser ikke videre, eller foretar noen vurderinger

Den beste legen jeg har vært hos

Alltid lyttende , i møtekommende og flink til å føle meg ivaretatt .
Har også alltid tid til deg.
Og sender en alltid videre til spesialister eller andre undersøkelser om det er nødvendig
Synd hun har slutte som lege i Oslo
Håper den som overtar blir like hyggelig og i møtekommen

Den best legen jeg har hatt.

Jeg hadde Trine Ingebrigtsen som legen i mange år..hun er helt fantastisk legen..hun alltid hadde tid for meg og barn mine og fikk alltid riktig hjelp fra henne..

Tar deg ikke på alvor

Denne legen bryr seg virkelig ikke. Jeg tror jeg aldri har fått være inne hos henne lengre enn 5 minutter. Jeg har også opplevd at hun har glemt at jeg har time, og tatt inn andre pasienter før meg. Da jeg til slutt spurte hvorfor jeg har ventet i nesten 1 og en halv time fikk jeg beskjed om at "Oi deg har jeg glemt". Når jeg endelig fikk komme inn hastet hun gjennom konsultasjonen og tok seg ikke tid til å høre på meg. Jeg har aldri fått følelsen av at hun faktisk lytter til det jeg sier eller tar meg på alvor.

Jeg har idag byttet lege.