Trine Birgitte Jacobsen

Ullevålsveien 93 0359 Oslo
Tlf: 23 19 96 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trine Birgitte Jacobsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trine Birgitte Jacobsen

Den beste legen jeg har hatt.

Trine lytter og tror på deg.
Viser omsorg og gir støtte.
Tar tak i ting og ordner opp.

En utrolig dyktig lege som har hjulpet meg mye.

Strålende lege

Hun er klok, forståelsesfull, kunnskapsrik og hyggelig. Hun inngir trygghet og virker ekte opptatt av pasienten.

Den beste legen jeg har hatt

Trine tar det på alvor, ser på deg når du snakker med henne og forklarer deg hvorfor hun eventuelt ikke har tid til å undersøke alt du har på hjertet på én og samme time, men anbefaler da å sette opp nye timer slik at man får utredet grundig.

Hun satt også av en halv dag en gang det var nødvendig å gjøre noen undersøkelser som ville ta tid men som hang sammen med sykdomsbilde.

Hun er også utdannet Indremedisiner.

En ekte fastlege

En kunnskapsrik, grundig, lyttende, engasjert fastlege i ordets beste forstand, absolutt til å stole på!

Beste legen jeg har hatt

Jeg fikk Trine som fastlege ved en ren tilfeldighet - og makan til lege jeg fikk! Trine er svært empatisk og hyggelig som menneske, og faglig svært dyktig som lege. Uten Trine er det mange ting som kunne vært annerledes i dag, og jeg er svært glad for at Trine var min lege da jeg trengte det som mest.

Kan ikke få bedre!

Finnes ikke bedre! Heldige heldige den som har henne son lege!! Denne damen er gull!!!

Smart, vennlig og tilstedeværende.

Mer deltagende, interessert og empatisk lege skal en lete lenge etter. Det er nesten fælt å anbefale henne, for da kan det bli flere "om beinet" og i verste fall mindre tid til meg. Men jeg håper jo ikke det skjer, da.

Har bare godt å si om Trine Jacobsen. Iallfall så langt.

Dyktig lege

Dyktig lege som skaper tillit.
Tilstedeværende.
Ingen ting å utsette på henne.

Personalet i resepsjonen derimot opplever jeg som lite serviceinnstilt,
og jeg har ofte opplevd dem lite imøtekommende og "småsur" på telefonen. Dette er ikke noe hyggelig, og jeg får nesten alltid den samme dårlige følelsen etter å ha kommunisert med dem. Dette bør legekontoret ta tak i, og gi deres ansikt utad et lite kurs i service mot pasienter/kunder. I tillegg stiller jeg litt spm ved konfidensialiteten når de snakker med pasienter på telefonen med åpen luke til venterommet.

Bytter lege

Jeg har hatt Trine som fastlege i mer enn 6 år, og har i utgangspunktet vært veldig fornøyd med henne. Men de siste årene har jeg vært sjeldnere hos henne, da hun har veldig lang ventetid (gjerne 2-4 uker). Får da tilbud om å komme til en annen lege der mye raskere.

Det er alltid forsinkelse der. Alt fra 10-40 minutter. Jeg har akseptert dette fordi Trine likevel har hatt god tid til meg når det har blitt min tur.

Hun tar meg på alvor når jeg kommer med ulike problemer, og tar blodprøver eller bilder for å finne årsak. Derimot har hun ikke gjort noe videre for å finne årsak om bilder og blod ikke ga svar.

Opplever at hun har for mye å gjøre, da hun ikke lenger er den legen hun en gang var. Hun har blandet meg med andre pasienter, og det har svekket min tillit til henne.

Kan anbefales

Jeg er veldig fornøyd med Trine som fastlege. Opplever at hun har tid, at hun følger opp og at hun gjør grundige vurderinger.

Alltid lang ventetid og kø!!

Jeg har vært svært mye syk gjennom 2011 og 2012 og har derfor vært MYE hos Ullevålsveien legesenter. Dog har jeg kun fått tid hos Trine 1 av 20 ganger i år.
Det har mye med at jeg har vært svært syk og ikke hatt tid til å vente 2-3 uker for å få time med Trine. Ideelt sett skulle jeg helst hatt time hos Trine men har måttet gå til Marthe i stede. Det er jeg svært lite fornøyd med!!
Hver gang jeg har ringt har Trine hatt 2-3 uker ventetid

Kjempe fornøyd

Bytte til Trine da jeg flyttet til Oslo i sommer. Hun er definitivt en av de beste legene jeg har hatt. Tok seg god tid til å lytte og virket genuint interessert i å hjelpe meg. Foreslo en behandling som har hjulpet meg med noe jeg har vert hos 2 hudspesialister før, som ikke har kunnet finne utav problemet mitt. Absolutt å anbefale henne.

Den beste legen!

Fantastisk lege! Endelig en lege som ser pasientene og som husker fra gang til gang. Samtidig er hun utrolig dyktig faglig og finner ut av hva problemet egentlig er.

Endelig!

Enig i mye av det som er skrevet. Endelig en fastlege som husker min historie, tar meg på alvor og ikkr gir opp før løsninger og svar er funnet. Etter feilbehandling flere år hos studenthelsetjenesten, var dette en helt ny verden. Tenk at fastlege kunne være sånn: dyktig og empatisk.

Ikke fornøyd

Trine Jacobsen var en fin lege helt til det viste seg at mitt sykdomsbilde var mer komplisert enn det hun trodde i utgangspunktet. Da skar det seg. Jeg gikk gråtende hjem fra time hos henne. Er glad jeg byttet.

Den beste legen som finnes!

Jeg kom til Trine da jeg var svært langt nede og hadde vært innom to andre legesenter før jeg kom til henne. Uten henne hadde jeg ikke vært tilbake i full jobb.
Hun tok mine problemer svært alvorlig, lyttet og var veldig løsningsorientert.

Legesekretærene skal også ha all ros. To meget hyggelige damer.

Svært fornøyd

Hun er tilstede i øyeblikket, gir tid, lytter.
Hun husker meg fra gang til gang.
Er svært fleksibel i bruk av tid under konsuktasjonen.
Engasjerer gjerne annet personell på kontoret etter behov.
Hun er faglig svært, dyktig, opprinnelig indremedisiner, og fanger opp symptomer som krever stor faglig erfaring og innsikt.
Opplever at hun er "min lege" som bryr seg..

Dyktig lege.

Har gått til Dr.Jacobsen siden 1998 og synes hun er en flott lege som hører virkelig på sine pasienter. Hun har alltid tid og gir også mye av seg selv. I situasjoner hun mener andre kan gjøre en bedre vurdering er hun rask med å sende pasienten videre. Jeg anbefaller denne legen.

Svært fornøyd

Har hatt Trine så lenge jeg kan huske. Og er kjempe fornøyd.
Noen ganger vanskelig å få time, men da er det andre på kontoret som jeg kan få time hos.
Hun er seriøs, tar seg tid til å lytte til hva du har å si og tar deg alvorlig.
Fått henvisninger dit jeg har trengt hver gang. Ikke noe mikk-makk.

Anbefales ikke

Oppfattet legen som forutinntatt, fastlåst og ikke tilstrekkelig grundig i sine "utredninger". Ivrig bruk av reseptblokka. Ville ikke hatt henne som fastlege.