Trine Birgitte Jacobsen

Ullevålsveien Legesenter
Kvinne, 62 år

Spesialisering

  • Allmennmedisin
  • Indremedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1987)

Ledige plasser

0 av 1300
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

Ingen på venteliste

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Trine Birgitte Jacobsen er en av 569 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(25)
25 vurderinger
Tilgjengelighet
(19)
19 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(19)
19 vurderinger
Service
(19)
19 vurderinger

Siste vurderinger av Trine Birgitte Jacobsen

En ekte fastlege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En kunnskapsrik, grundig, lyttende, engasjert fastlege i ordets beste forstand, absolutt til å stole på!

Beste legen jeg har hatt

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg fikk Trine som fastlege ved en ren tilfeldighet - og makan til lege jeg fikk! Trine er svært empatisk og hyggelig som menneske, og faglig svært dyktig som lege. Uten Trine er det mange ting som kunne vært annerledes i dag, og jeg er svært glad for at Trine var min lege da jeg trengte det som mest.

Kan ikke få bedre!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Finnes ikke bedre! Heldige heldige den som har henne son lege!! Denne damen er gull!!!

Smart, vennlig og tilstedeværende.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Mer deltagende, interessert og empatisk lege skal en lete lenge etter. Det er nesten fælt å anbefale henne, for da kan det bli flere "om beinet" og i verste fall mindre tid til meg. Men jeg håper jo ikke det skjer, da.

Har bare godt å si om Trine Jacobsen. Iallfall så langt.

Dyktig lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dyktig lege som skaper tillit.
Tilstedeværende.
Ingen ting å utsette på henne.

Personalet i resepsjonen derimot opplever jeg som lite serviceinnstilt,
og jeg har ofte opplevd dem lite imøtekommende og "småsur" på telefonen. Dette er ikke noe hyggelig, og jeg får nesten alltid den samme dårlige følelsen etter å ha kommunisert med dem. Dette bør legekontoret ta tak i, og gi deres ansikt utad et lite kurs i service mot pasienter/kunder. I tillegg stiller jeg litt spm ved konfidensialiteten når de snakker med pasienter på telefonen med åpen luke til venterommet.