Alahyar Jahed

Trondheimsveien 42 0560 Oslo
Alahyar Jahed er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alahyar Jahed

Dyktig og trygg lege

Har gått hos Dr. Alahyar i flere år og har bare godt å si om doktorn min! Han er nøye, kunnskapsrik, empatisk og omtenksom. Han er gjerne litt streng på en god måte som gjør at jeg som pasient føler meg veldig trygg, iom at han ikke bare jatter med meg, men er ærlig og rett frem, noe som bekrefter at han har mitt beste som fokus.

Helt forferderlig

Han liker og høre sin egen stemme, og lytter ikke til hva jeg sier. Nekter å hjeløpe meg. Jeg har blant annet ryggprolaps på flere steder. Når jeg ber om rekvisisjoner eller adekvat hjelp, får jeg bare beskjed om å gå ned i vekt. Fikk til slutt nok, og byttet fastlege. Da jeg skulle hente legemappene, til mine barn og meg, så var de sporløst forsvunnet. Fikk en sur kommentar om å oppsøke forrige lege, for å få kopi der.

Streng, men tilsynelatende dyktig

Har bare vært hos ham én gang. Han var ikke spesielt varm, jeg tror faktisk ikke han klarer å smile.

Mitt hovedproblem er at man ikke kan ta blodprøver der. Det var hensikten med mitt besøk. Han hadde ikke noe problem med prøvene jeg ville ta. Men jeg har ikke muligheten til å dra til Fürst hver gang jeg skal en blodprøve. Valgte nettopp dette senteret pga nærheten til meg.

Det burde være mulig å ta enkle blodprøver hos fastlegen sin!

Kjempeflink

Jeg var litt nervøs på forhånd, siden jeg hadde lest en del negative vurderinger av ham her. Etter å ha hatt min første time hos ham i dag må jeg si meg helt uenig i disse vurderingene. Jeg syntes han var kjempegrei! Han kommuniserte godt, var snill og omtenksom og virket veldig kunnskapsrik og grundig. Syntes overhode ikke han var sur, usympatisk eller tok seg for dårlig tid. Jeg følte meg godt ivaretatt, rolig og trygg i hans selskap og vil anbefale Alahyar Jahed på det varmeste.

dyktig i sin praksis

Siden han er allmen praksis spesialist , får en diagonse som er lett og oppfatte. han utøver sitt praksis at pasienten følger seg i varetatt.

Veldig bra Lege

Han undersøker ordentlig, og passer på pasienten sin,. Skriver riktig medisiner, Jeg er førnoyd .
Hvis jeg trenger akutt hjelp kan ringe men må sitte en kvarter, og får hjelp.

Effektiv, men usympatisk

Er nok relativt flink til det han driver med, men ekstremt usympatisk type. Vet ikke om det er fordi jeg er kvinne, men han har vanskeligheter med å ta meg på alvor. Virker litt lei jobben sin, som ikke er et positivt tegn når du jobber med mennesker.

Topp lege

Han forstår min situasjon, Tar tid å høre meg og forklarer tydelig og gir råd. Han undersøker ordentlig.

Dårlig lege!

Uinteressert, arrogant og nedlatende!

Jeg følte meg ikke hørt, han var frekk og virket generelt sur for at jeg var der. Har avlyst mine fremtidige timer hos ham og byttet lege etter noen timer hos ham. Har gått hjem med gråten i halsen og uten noe resultat på det jeg kom dit for! Vill ikke anbefale ham til noen!

Extremt dåligt!

Har haft Jahed som fastlege i 5 år och var där första gången idag. Aldrig fått ett så dåligt bemötande och en så oengagerad läkare.
Han lyssna inte alls på vad jag sa.. ointresserad av mina syntomer. Jag fick ett papper att fylla ut medans han tog 2 andra patienter emellan. Läste snabbt igenom, utan några följdfrågor på ganska allvarliga svar. Sedan var det klart. Sa till honom att han helt missuppfattat varför jag var där. Och han tog inte ens en titt på mitt öga som jag haft infekterat i en vecka. Rekommenderas inte till någon!

B

Byttet fastlege da jeg var misfornøyd med min gamle. Denne legen er det også mye rot med, vanskelig å få tak i og de sender rekvisisjoner til instanser de ikke har avtaler med slik at jeg må enten betale alt, eller bestille alle timene på nytt.

Dålig lege

Jag har haft mr. Jahed i två år, han har aldrig gett mig tid mer än 5 minuter och vill helt att jag skall gå så fort som möjligt.
Han bryr sig inte så mycket om mig som person men om pengar, därför skriver han gärna ut henvendelser som han tar betalt för.
Sist fick jag en henvendelse till en klinik som var en specialistklinik som inte hade tid för en vanlig rutinkontroll, jag fick då meddelande från kliniken att denna infon hade Mr. Jahen fått och ansvaret låg på honom som lege att meddela mig. Vilket han aldrig gjorde.

Mitt sämsta läkarbesök

Receptionen och läkaren var stressade. Läkarens stress gick ut över min behandling och han blev upprörd när jag ställde frågor. Har aldrig varit med om något liknande. Själva undersökningen var också under all kritik. Jag kände mig väldigt osäker och otrygg. Bytte fastleger direkt och hoppas på ett värdigt bemötande nästa gång.

Flink lege

God på det viktige, dvs service og kompetanse. Venterommet hadde hatt godt av oppussing, men det viktigste er at legen gjør det han skal på en god måte.

Väldigt bra!

Lyssnade och tog in det besvär jag hade och gjorde en bedömning, fick snabb och precis hjälp. Rekommenderar honom.

Rask og god behandling

Enkelt å få tid, samt man blir hørt på. Ser or å få alltid etter alternative løsninger få deg frisk, uten å "holde" på sykemelding dersom det er behov for.

Nice doctor

Jeg kommer til Mr Alahyar siden 2 år, og jeg tror ikke at han tilsvarer beskrivelsen gjort av ham i tidligere kommentarer. Han har hjelpet meg mye gjennom ulike vanskeligheter og har lyttet mye og være forståelsesfull.
Ja først kan han virke litt fjernt, men du må aldri tro at han han egentlig er. Han er nok litt sjenert, men jeg er overbevist om at han er virkelig en god person.
Han snakker også godt engelsk, som hjalp meg mye i begynnelsen!

dårlig kommunikasjon

Ingen kommunikasjon med meg som pasient. Han hører på beskrivelsen av sykdommen og så skriver han noe på PC. Han virker arrogant og sliten. Tviller ikke på hans faglig kompetanse men ingen 'social skills'.

Faglig velorientert

Opplever han som vanligvis interessert og grundig. Henviser gjerne videre til ytterligere utredning.
Etter min erfaring har han god faglig oversikt og holder seg oppdatert.

Veldig dårlig kjemi!

Mislikte måten han pratet til meg på, og han var MEGET ubehjelpelig! Han ville ikke se på senebetennelse i armen min før jeg hadde hentet journalen min fra min forrige lege, blant annet... Hvorfor så vrang, det aner jeg ikke.. Og i tillegg så hadde de klart å surre bort avtalen jeg hadde den dagen, så jeg måtte bare sitte å vente på ledig tid utover.. Og da jeg skulle "registreres inn" fikk jeg ett brettet blankt A4- ark der jeg skulle skrive 'navn, fødselsnummer, og diverse andre ting hun kunne få bruk for..' Ekstremt uprofesjonelt legekontor i det hele tatt, fikk nå jeg inntrykk av, og etter bare ett besøk byttet jeg umiddelbart fastlege på flekken! Man skal ikke grue seg til å gå til legen pga. at vedkommende er arrogant, utrivelig og uinteressert!