Alahyar Jahed

Trondheimsveien 42 0560 Oslo
Alahyar Jahed er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alahyar Jahed

Helt forferderlig

Han liker og høre sin egen stemme, og lytter ikke til hva jeg sier. Nekter å hjeløpe meg. Jeg har blant annet ryggprolaps på flere steder. Når jeg ber om rekvisisjoner eller adekvat hjelp, får jeg bare beskjed om å gå ned i vekt. Fikk til slutt nok, og byttet fastlege. Da jeg skulle hente legemappene, til mine barn og meg, så var de sporløst forsvunnet. Fikk en sur kommentar om å oppsøke forrige lege, for å få kopi der.

Streng, men tilsynelatende dyktig

Har bare vært hos ham én gang. Han var ikke spesielt varm, jeg tror faktisk ikke han klarer å smile.

Mitt hovedproblem er at man ikke kan ta blodprøver der. Det var hensikten med mitt besøk. Han hadde ikke noe problem med prøvene jeg ville ta. Men jeg har ikke muligheten til å dra til Fürst hver gang jeg skal en blodprøve. Valgte nettopp dette senteret pga nærheten til meg.

Det burde være mulig å ta enkle blodprøver hos fastlegen sin!

Kjempeflink

Jeg var litt nervøs på forhånd, siden jeg hadde lest en del negative vurderinger av ham her. Etter å ha hatt min første time hos ham i dag må jeg si meg helt uenig i disse vurderingene. Jeg syntes han var kjempegrei! Han kommuniserte godt, var snill og omtenksom og virket veldig kunnskapsrik og grundig. Syntes overhode ikke han var sur, usympatisk eller tok seg for dårlig tid. Jeg følte meg godt ivaretatt, rolig og trygg i hans selskap og vil anbefale Alahyar Jahed på det varmeste.

dyktig i sin praksis

Siden han er allmen praksis spesialist , får en diagonse som er lett og oppfatte. han utøver sitt praksis at pasienten følger seg i varetatt.

Veldig bra Lege

Han undersøker ordentlig, og passer på pasienten sin,. Skriver riktig medisiner, Jeg er førnoyd .
Hvis jeg trenger akutt hjelp kan ringe men må sitte en kvarter, og får hjelp.