Alahyar Jahed

Grünerløkka Legekontor Mann, 54 år

Autorisert1999
Ledige plasser 4 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Grünerløkka Legekontor

Trondheimsveien 42 0560 Oslo
Alahyar Jahed er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alahyar Jahed

Kjempeflink

Jeg var litt nervøs på forhånd, siden jeg hadde lest en del negative vurderinger av ham her. Etter å ha hatt min første time hos ham i dag må jeg si meg helt uenig i disse vurderingene. Jeg syntes han var kjempegrei! Han kommuniserte godt, var snill og omtenksom og virket veldig kunnskapsrik og grundig. Syntes overhode ikke han var sur, usympatisk eller tok seg for dårlig tid. Jeg følte meg godt ivaretatt, rolig og trygg i hans selskap og vil anbefale Alahyar Jahed på det varmeste.

dyktig i sin praksis

Siden han er allmen praksis spesialist , får en diagonse som er lett og oppfatte. han utøver sitt praksis at pasienten følger seg i varetatt.

Veldig bra Lege

Han undersøker ordentlig, og passer på pasienten sin,. Skriver riktig medisiner, Jeg er førnoyd .
Hvis jeg trenger akutt hjelp kan ringe men må sitte en kvarter, og får hjelp.

Effektiv, men usympatisk

Er nok relativt flink til det han driver med, men ekstremt usympatisk type. Vet ikke om det er fordi jeg er kvinne, men han har vanskeligheter med å ta meg på alvor. Virker litt lei jobben sin, som ikke er et positivt tegn når du jobber med mennesker.

Topp lege

Han forstår min situasjon, Tar tid å høre meg og forklarer tydelig og gir råd. Han undersøker ordentlig.