Alahyar Jahed

Trondheimsveien 42 0560 Oslo
Alahyar Jahed er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alahyar Jahed

Indifferent

I got him as my GP in february 2018.

Up to date, I have been there two times. In 2018 I had issues with my back, I got a scan around may and he contacted me in june telling me to look for him in august because he goes in vacation.

I had a second issue in november or december 2019. After a scan in february (2020), I am still waiting for an answer from him (it's 19th of may). He doesn't bother to follow up.

Trygg, flink lege

Har hatt alahyar I 5 år og vill ikke bytte lege til tross for at jeg flyttet in om Oslo. Han lytter og tar meg på allvor.

Trygg og behjelpelig

Har hatt Jahed som fastlege i 2 år nå og er veldig fornøyd. Tar alltid helsa på alvor og er flink til å henvise til riktige steder. Streng er han også og sånn skal en fastlege være! Kan trygt med hånden på hjertet anbefale han videre!

Trygg lege

Har fått god hjelp, både med hensyn til sår stell og oppfølging, samt tidlig henvisning til spesialister. Alltid hyggelig og velkommen.

Helt skuffet med så dårlig service.

Har slite med han i to år nå og har nettopp bytte leger... Telefon er alt opptatt og har ventet flere gang mer om 15 min og til slutt ingen som svarer... Husk en episode i 2017 hvor jeg kommer 8 min for sent på time eter har ring på foran og forteller alt det komet til å skjer... Så sekretær sier til meg bare kommer og nå jeg kommer han vil ikke tå min time... Så eter mye insisterer fikke jeg hjelpe men møtte betale for 2 legge timme... Han tenker bare på penger...