Helene Bøe

Boecksgate 3 1473 Lørenskog
Helene Bøe er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Helene Bøe

En helt fantastisk lege!

Helene Bøe er en dyktig og kunnskapsrik lege tross sin unge alder. Hun skjønte med en gang hva som var galt med meg da jeg ble alvorlig syk. Da var jeg allerede sendt hjem fra akuttmottaket på Ullevål uten diagnose. Hun fikk lagt meg inn på Ahus med en gang, og takket være henne er jeg fysisk oppegående i dag. Helene Bøe er både sympatisk og imøtekommende, og jeg er utrolig takknemlig for at hun "arvet" meg som pasient etter min tidligere fastlege sluttet/gikk av med pensjon.

Usympatisk og lite engasjert

Jeg var hos Dr. Bøe i sommer da min fastlege hadde ferie. Jeg kom dit på grunn av angst og depresjon. Jeg fikk ingen hjelp og følte at jeg egentlig var til bry da jeg kom til henne. Jeg ble verken møtt med sympati eller trygghet. Jeg er sjeleglad for at dette ikke er min fastlege! Jeg anbefaler alle som har psykiske plager om å unngå denne legen.

Jeg er ikke fornøyd!

Helene Bøe arvet meg fra Live Bjelland og jeg har mange ganger ønsket henne tilbake. Jeg sliter med store smerter i ledd og muskler og smertene kommer og går. Jeg kan faktisk ikke huske at Helene Bøe noen gang har berørt kroppen min! Ja vist får jeg medisiner men jeg synes jo det er litt rart at man ikke tar blodprøver eller gjør grundig undersøkelse! Nå bytter jeg til en annen lege. Og det gjør også resten av familien som har vært på Dovre i mange år. Må ellers rose kontordamene opp i skyene.

Sympatisk og empatisk

Jeg er veldig fornøyd og synes Helene Bøe både er sympatisk og empatisk. De gangene jeg har vært hos henne, så har jeg fått riktig diagnose og behandling.

Meget godt fornøyd!

Jeg har nå hatt Helene som fastlege i nærmere tre måneder og, sålangt, er jeg strålende fornøyd! Hun er et varmt og godt menneske som er veldig interessert i å høre hvordan jeg har det. Hun tar seg god tid og snakker på en rolig og fin måte! Det er ihvertfall noe jeg setter stor pris på hos en lege, at vedkommende tar seg god tid og ikke stresser! Jeg har overhode ingenting å utsette på Helene, og jeg vil på det varmeste anbefale henne!