Tina Jakobsson

Centrum Fastlegegruppe AS
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo
Tina Jakobsson er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tina Jakobsson

Tina is a very human doctor

Tina has been my primary doctor since 2011. What I appreciate the most about Tina is that she never seems stressed or short on time, listens carefully, asks relevant questions and takes the time and care to discuss every issue thoroughly. Tina's English is excellent, which is a big plus for those that don't want to be misunderstood about their health issues when trying to explain them in Norwegian.

Tina er den Norges beste legen

når det gjelder helse Tina tar alvorlig lytter godt og tar god vurderinger og mye respekt for pasienten veldig nøye med behandlinger hu er den beste legen det kan jeg se

Den hyggeligste legen jeg har hatt

Trolig den hyggeligste legen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter og tar deg på alvor og er åpen for innspill. Oppleves som profesjonell og trygg. Ringer deg personlig også på helg hvis hun har fått svar på prøver o.l. Noe lang ventetid som det ofte er hos populære leger. Er flink både på somatikk og psykiatri noe som ikke er en selvfølge.

Utmerket fastlege

Tina er kort og godt en utmerket fastlege som ser hele mennesket. Hun har en bred kompetanse og gir seg ikke før hun kommer til bunns i problemet. Det viktigste er imidlertid at hun er varm og tillitsvekkende og alltid tar seg god tid.
Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt, jeg vil aldri bytte igjen.

Lite tilgjengelig

Jeg har hatt Tina som fastlege siden 2013. Jeg har bestilt legetime 1-2 ganger i året siden da, og har faktisk aldri møtt henne fordi hun ikke har mulighet eller avlyser timen. To ganger har jeg blitt oppringt samme dag som jeg har time hvor hun har måttet avlyse. Jeg leser mange fine kommentarer om henne her, så hun er helt sikkert en fantastisk lege når en først treffer henne.