Tina Jakobsson

Tlf: 22 41 41 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tina Jakobsson er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tina Jakobsson

Lyttende og empatisk

Tina har alt en dyktig fastlege bør ha og ser helheten.
Faglig dyktig, lyttende og empatisk. Ikke redd for å henvise til spesialister eller undersøkelser når det behøves. Hun er åpenbart veldig populær. Det medfører ofte at det kan være lang ventetid for å få time.

Tina is a very human doctor

Tina has been my primary doctor since 2011. What I appreciate the most about Tina is that she never seems stressed or short on time, listens carefully, asks relevant questions and takes the time and care to discuss every issue thoroughly. Tina's English is excellent, which is a big plus for those that don't want to be misunderstood about their health issues when trying to explain them in Norwegian.

Tina er den Norges beste legen

når det gjelder helse Tina tar alvorlig lytter godt og tar god vurderinger og mye respekt for pasienten veldig nøye med behandlinger hu er den beste legen det kan jeg se

Den hyggeligste legen jeg har hatt

Trolig den hyggeligste legen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter og tar deg på alvor og er åpen for innspill. Oppleves som profesjonell og trygg. Ringer deg personlig også på helg hvis hun har fått svar på prøver o.l. Noe lang ventetid som det ofte er hos populære leger. Er flink både på somatikk og psykiatri noe som ikke er en selvfølge.

Utmerket fastlege

Tina er kort og godt en utmerket fastlege som ser hele mennesket. Hun har en bred kompetanse og gir seg ikke før hun kommer til bunns i problemet. Det viktigste er imidlertid at hun er varm og tillitsvekkende og alltid tar seg god tid.
Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt, jeg vil aldri bytte igjen.

Lite tilgjengelig

Jeg har hatt Tina som fastlege siden 2013. Jeg har bestilt legetime 1-2 ganger i året siden da, og har faktisk aldri møtt henne fordi hun ikke har mulighet eller avlyser timen. To ganger har jeg blitt oppringt samme dag som jeg har time hvor hun har måttet avlyse. Jeg leser mange fine kommentarer om henne her, så hun er helt sikkert en fantastisk lege når en først treffer henne.

Dette er legen du vil ha!

Etter mer enn en dårlig erfaring med fastleger, benyttet jeg denne websiden før jeg valgte meg en fastlege. Tina hadde ingen ledige plasser, men jeg benyttet muligheten til å bli varslet så snart hun fikk noe ledig.

Tina er fastlegen alle fastleger burde studere for å se hvordan det gjøres. Hun er vennlig, lyttende og følger opp dersom det er noe. Håper aldri jeg trenger å bytte fastlege.

Dessverre er det litt lang ventetid, men det må man vel tåle når man har en så god lege. Hun må deles med så mange pasienter som mulig!

Tina er tilstede i samtalen

Veldig fornøyd med Tina. Jeg opplever at hun er interessert når jeg forteller og gir meg den behandlingen jeg trenger. Det eneste som trekker ned er at det er litt lang ventetid på å få time. Har likevel ingen planer om å bytte fastlege.

Helt fantastisk

Håper jeg aldri trenger bytte fastlege. Man føler seg alltid godt ivaretatt og tatt på alvor. Hun følger opp og er alltid godt forberedt.

Dyktig,

Åpen, interessert og varm lege som husker hvem du er og historien din selv om det er gått et år og hun kun har kjent deg i kort tid. Flink til å henvise til dyktige spesialister. Hun har mye kunnskap om fysisk og psykisk sykdom og normalreaksjoner i forhold til livet. Hun er åpen for annen type behandlere. Datteten min og jeg føler oss ivaretatt av henne.

God lege som hører på deg og hjelper deg!

Jeg har vært hennes pasient i någre år og har alltid fått utrolig mye hjelp. Hun hører på deg og hjelper deg med alt som finnes.

Fantastisk menneske, som tar tak i ting, og som tar pasienten på alvor.

Tina er helt fantastisk, hun tar tak i ting med en gang, jeg kan snakke med henne om alt, hun tar seg tid til pasienten, og ser meg. Jeg har tillit til Tina, og hun er god å snakke med. Tina har masse kunnskap og er hun i det minste tvil så henviser hun videre.
Alle skulle hatt en Tina som fastlege.
Det kan være litt ventetid før du kommer inn, men det er fordi Tina tar seg tid til alle pasientene, hos Tina får du den tiden du trenger, og hun sitter å snakker med deg, sitter ikke å kikker inn i pcen.

Beste legen jeg har hatt!

Tina er en svært dyktig lege - på alle områder. Eneste minus er lang ventetid.

God lege som hører på deg og ikke bare ønsker å finne korteste vei til mål

Det er ikke mange ganger jeg har vært hos Tina alle de årene jeg har tilhørt henne, men både jeg, min kone og våre barn har fått veldig god oppfølging.

Da jeg nå nylig faktisk hadde et helseproblem som ikke var helt enkelt å finne ut av gjorde hun en veldig god jobb og kom etter en rekke undersøkelser til bunns i problemet.

Effektiv, profesjonell og bra

Har hatt Tina som lege flere ganger nå, hun følger opp og jeg har blitt ringt opp av henne for oppfølgning flere ganger.
Hyggelig og blid alltid, jeg er også en som ikke liker å gå til lege, men Tina får deg til å slappe av og føle deg vel.

Anbefales

Jeg har vært pasient hos Centrum Fastlegegruppe AS i flere år og har stort sett vært veldig fornøyd med samtlige leger jeg har vært innom.
Min forrige lege flyttet sin praksis fra legesenteret tidligere i år og jeg følte ikke at det fungerte like greit på det nye stedet. Etter kort tid ble det ledig plass på listen til Tina Jakobsson og jeg tok den. Det har jeg ikke angret på! Hun er faglig dyktig, god til å lytte, lett å prate med og dessuten er hun alltid blid.
En annen positiv ting er at hun svarer raskt på henvendelser om resepter o.l. du sender henne over nettsiden til legesenteret.
Tina Jakobsson er rett og slett en fantastisk lege!

Dyktig, empatisk og grundig

Tina er den beste legen jeg har hatt. Har vekslet mellom flere leger på Centrum Fastlegekontor og hun er den første har virket interessert i å jobbe med syke mennesker. Hun har kommet til bunns i mine fysiske problemer og helbredet de.

Kjempefornøyd

Tina er en kjempehyggelig og dyktig lege! Jeg føler at jeg virkelig blir tatt på alvor uansett problemstilling. Super fastlege som jeg håper jeg får beholde i lang tid fremover.

Bra lege - dårlig legekontor

Fikk time hos Tina Jakobsson da fastlegen min var i perm. Synes hun var en veldig hyggelig lege, fikk tillit til henne med en gang. Hun tok seg tid til å lytte og gi det lille ekstra. Føltes ikke som å være på samlebånd.

DESSVERRE er legesekretærene på Centrum Fastlegegruppe noe av de verste til å ikke ta telefonen, så det er rett som det er skjedd at jeg har ringt en time uten å få svar. Når de endelig svarer eller ringer tilbake, er de sure og det er vanskelig å få time. Mer kaotisk legekontor skal du lete lenge etter, selv om legene der sikkert er ok.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg liker ikke å gå til legen. Tina gjør at det er greit likevel. Empatisk, tilstede, interessert, forståelsesfull. Alt jeg trenger til å håpe at jeg aldri må bytte fastlege.