Tina Jakobsson

Centrum Fastlegegruppe AS

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Centrum Fastlegegruppe AS Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo
Tina Jakobsson er en av 538 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tina Jakobsson

Trygg, kunnskapsrik og alltid blid

Verdens beste fastlege uten tvil❤️ Hun er unik og spesiell, alltid blid og imøtekommende. Hun ser deg! Og hun er ikke minst kunnskapsrik og trygg på sitt fagfelt. Man trenger ikke å grue seg for å reise til legen når man reiser til henne. Hun er også veldig flink med barn. Et stort pluss er hvor enkelt det er å ta kontakt med henne i pasientsky-appen. Der kan man stille enkle spørsmål og hun svarer ofte raskt - spesielt hvis hun merker at man har en bekymring. Rett og slett utrolig trist å måtte bytte fastlege på grunn av flytting! Heldige de som får ha Tina som fastlege :)

Verdens beste fastlege❤️

Mest fantastiske fastlegen jeg noen gang har hatt :)
Lytter og forstår,rett og slett ett fantastisk menneske.

Norges beste fastlege

Tina er fastlege i særklasse. En av grunnene til dette er at hun er et fantastisk menneske som ser deg, viser interesse og er genuint interessert i hvordan du har det. Hun er faglig god og støtter det hele opp med livsvisdom og empati. Det å gå til legen kan være sensitivt og man er i en sårbar situasjon. Tina løfter deg opp fremfor å dra deg ned med arrogansen som enkelte andre fastleger jeg har vært hos har gjort. Hun har vært god støtte i en veldig vanskelig tid og har vært et trygt holdepunkt i oppfølgingen av min sykdom. Jeg håper jeg kan ha Tina som fastlege for alltid. Hun er ofte sen, men det gjør ingenting når du vet det er fordi hun setter av tid og ser pasientene sine. Bøyer meg for Tina!

Empatisk og faglig sterk lege

Tina er en utrolig hyggelig, grundig og dyktig lege. Hun er lyttende og blid, og hun virker oppriktig interessert i meg som pasient. Forklarer på en både lettfattelig og profesjonell måte.

Lyttende og empatisk

Tina har alt en dyktig fastlege bør ha og ser helheten.
Faglig dyktig, lyttende og empatisk. Ikke redd for å henvise til spesialister eller undersøkelser når det behøves. Hun er åpenbart veldig populær. Det medfører ofte at det kan være lang ventetid for å få time.