Tina Jakobsson

Centrum Fastlegegruppe AS

Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo
Tina Jakobsson er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tina Jakobsson

Tina er den Norges beste legen

når det gjelder helse Tina tar alvorlig lytter godt og tar god vurderinger og mye respekt for pasienten veldig nøye med behandlinger hu er den beste legen det kan jeg se

Den hyggeligste legen jeg har hatt

Trolig den hyggeligste legen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter og tar deg på alvor og er åpen for innspill. Oppleves som profesjonell og trygg. Ringer deg personlig også på helg hvis hun har fått svar på prøver o.l. Noe lang ventetid som det ofte er hos populære leger. Er flink både på somatikk og psykiatri noe som ikke er en selvfølge.

Utmerket fastlege

Tina er kort og godt en utmerket fastlege som ser hele mennesket. Hun har en bred kompetanse og gir seg ikke før hun kommer til bunns i problemet. Det viktigste er imidlertid at hun er varm og tillitsvekkende og alltid tar seg god tid.
Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt, jeg vil aldri bytte igjen.

Lite tilgjengelig

Jeg har hatt Tina som fastlege siden 2013. Jeg har bestilt legetime 1-2 ganger i året siden da, og har faktisk aldri møtt henne fordi hun ikke har mulighet eller avlyser timen. To ganger har jeg blitt oppringt samme dag som jeg har time hvor hun har måttet avlyse. Jeg leser mange fine kommentarer om henne her, så hun er helt sikkert en fantastisk lege når en først treffer henne.

Dette er legen du vil ha!

Etter mer enn en dårlig erfaring med fastleger, benyttet jeg denne websiden før jeg valgte meg en fastlege. Tina hadde ingen ledige plasser, men jeg benyttet muligheten til å bli varslet så snart hun fikk noe ledig.

Tina er fastlegen alle fastleger burde studere for å se hvordan det gjøres. Hun er vennlig, lyttende og følger opp dersom det er noe. Håper aldri jeg trenger å bytte fastlege.

Dessverre er det litt lang ventetid, men det må man vel tåle når man har en så god lege. Hun må deles med så mange pasienter som mulig!