Tina Jakobsson

Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo
Tina Jakobsson er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tina Jakobsson

Lyttende og empatisk

Tina har alt en dyktig fastlege bør ha og ser helheten.
Faglig dyktig, lyttende og empatisk. Ikke redd for å henvise til spesialister eller undersøkelser når det behøves. Hun er åpenbart veldig populær. Det medfører ofte at det kan være lang ventetid for å få time.

Tina is a very human doctor

Tina has been my primary doctor since 2011. What I appreciate the most about Tina is that she never seems stressed or short on time, listens carefully, asks relevant questions and takes the time and care to discuss every issue thoroughly. Tina's English is excellent, which is a big plus for those that don't want to be misunderstood about their health issues when trying to explain them in Norwegian.

Tina er den Norges beste legen

når det gjelder helse Tina tar alvorlig lytter godt og tar god vurderinger og mye respekt for pasienten veldig nøye med behandlinger hu er den beste legen det kan jeg se

Den hyggeligste legen jeg har hatt

Trolig den hyggeligste legen jeg har hatt. Tar seg god tid, lytter og tar deg på alvor og er åpen for innspill. Oppleves som profesjonell og trygg. Ringer deg personlig også på helg hvis hun har fått svar på prøver o.l. Noe lang ventetid som det ofte er hos populære leger. Er flink både på somatikk og psykiatri noe som ikke er en selvfølge.

Utmerket fastlege

Tina er kort og godt en utmerket fastlege som ser hele mennesket. Hun har en bred kompetanse og gir seg ikke før hun kommer til bunns i problemet. Det viktigste er imidlertid at hun er varm og tillitsvekkende og alltid tar seg god tid.
Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt, jeg vil aldri bytte igjen.