Tina Jakobsson

Centrum Fastlegegruppe AS

2002

Centrum Fastlegegruppe AS Telefonnummer22 41 41 2022 41 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenkrantz' gate 21 0160 Oslo
Tina Jakobsson er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tina Jakobsson

Norges beste fastlege

Tina er fastlege i særklasse. En av grunnene til dette er at hun er et fantastisk menneske som ser deg, viser interesse og er genuint interessert i hvordan du har det. Hun er faglig god og støtter det hele opp med livsvisdom og empati. Det å gå til legen kan være sensitivt og man er i en sårbar situasjon. Tina løfter deg opp fremfor å dra deg ned med arrogansen som enkelte andre fastleger jeg har vært hos har gjort. Hun har vært god støtte i en veldig vanskelig tid og har vært et trygt holdepunkt i oppfølgingen av min sykdom. Jeg håper jeg kan ha Tina som fastlege for alltid. Hun er ofte sen, men det gjør ingenting når du vet det er fordi hun setter av tid og ser pasientene sine. Bøyer meg for Tina!

Empatisk og faglig sterk lege

Tina er en utrolig hyggelig, grundig og dyktig lege. Hun er lyttende og blid, og hun virker oppriktig interessert i meg som pasient. Forklarer på en både lettfattelig og profesjonell måte.

Lyttende og empatisk

Tina har alt en dyktig fastlege bør ha og ser helheten.
Faglig dyktig, lyttende og empatisk. Ikke redd for å henvise til spesialister eller undersøkelser når det behøves. Hun er åpenbart veldig populær. Det medfører ofte at det kan være lang ventetid for å få time.

Tina is a very human doctor

Tina has been my primary doctor since 2011. What I appreciate the most about Tina is that she never seems stressed or short on time, listens carefully, asks relevant questions and takes the time and care to discuss every issue thoroughly. Tina's English is excellent, which is a big plus for those that don't want to be misunderstood about their health issues when trying to explain them in Norwegian.

Tina er den Norges beste legen

når det gjelder helse Tina tar alvorlig lytter godt og tar god vurderinger og mye respekt for pasienten veldig nøye med behandlinger hu er den beste legen det kan jeg se