Tina Jakobsson

Autorisasjon (2002)

Tina Jakobsson er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tina Jakobsson

Den beste fastlegen

Jeg fikk Tina som fastlege i 2010 da jeg var midt inne i en svært vanskelig periode. Hun er utrolig empatisk og imøtekommende, har et genuint ønske om å hjelpe. Hun henviser til flinke spesialister og er også åpen for å høre mine tanker eller oppdagelser om evt behandlingsalternativer. Jeg har en lang sykdomshistorie og har møtt mye arroganse opp igjennom, men Tina har alltid et åpent sinn.

Jeg har mange ganger sittet på hennes kontor i langt over min tilmålte tid, og hun har aldri virket stresset eller fått meg til å føle meg til byrde. Nå er jeg heldigvis mye friskere og trenger ikke gå så ofte til legen, men når jeg må sitte og vente lenge på legekontoret siden hun ofte går over tiden, gjør jeg det med et lett hjerte, for jeg vet at hun bruker tid på de pasientene som trenger det!

Hun er en svært tilgjengelig lege utenfor timene, noe som gjør alt mye lettere med hensyn til resepter og annet. Tina er rett og slett verdens beste fastlege og jeg håper jeg aldri trenger å bytte!

Trygg, kunnskapsrik og alltid blid

Verdens beste fastlege uten tvil❤️ Hun er unik og spesiell, alltid blid og imøtekommende. Hun ser deg! Og hun er ikke minst kunnskapsrik og trygg på sitt fagfelt. Man trenger ikke å grue seg for å reise til legen når man reiser til henne. Hun er også veldig flink med barn. Et stort pluss er hvor enkelt det er å ta kontakt med henne i pasientsky-appen. Der kan man stille enkle spørsmål og hun svarer ofte raskt - spesielt hvis hun merker at man har en bekymring. Rett og slett utrolig trist å måtte bytte fastlege på grunn av flytting! Heldige de som får ha Tina som fastlege :)

Verdens beste fastlege❤️

Mest fantastiske fastlegen jeg noen gang har hatt :)
Lytter og forstår,rett og slett ett fantastisk menneske.

Norges beste fastlege

Tina er fastlege i særklasse. En av grunnene til dette er at hun er et fantastisk menneske som ser deg, viser interesse og er genuint interessert i hvordan du har det. Hun er faglig god og støtter det hele opp med livsvisdom og empati. Det å gå til legen kan være sensitivt og man er i en sårbar situasjon. Tina løfter deg opp fremfor å dra deg ned med arrogansen som enkelte andre fastleger jeg har vært hos har gjort. Hun har vært god støtte i en veldig vanskelig tid og har vært et trygt holdepunkt i oppfølgingen av min sykdom. Jeg håper jeg kan ha Tina som fastlege for alltid. Hun er ofte sen, men det gjør ingenting når du vet det er fordi hun setter av tid og ser pasientene sine. Bøyer meg for Tina!

Empatisk og faglig sterk lege

Tina er en utrolig hyggelig, grundig og dyktig lege. Hun er lyttende og blid, og hun virker oppriktig interessert i meg som pasient. Forklarer på en både lettfattelig og profesjonell måte.