Dag Jerkø

Disenveien 31 0587 Oslo
Dag Jerkø er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Jerkø

Veldig fornøyd

Dag Jerkø er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg blir alltid tatt på alvor og gitt den beste behandling/oppfølging.

Har dessverre store problemer med å nå legekontoret via telefon...

Fantastisk god lege!

Dr. Jerkø er en utrolig dyktig og flink lege. Han kan faget sitt godt, og blir alltid behandlet riktig. Han er også utrolig hyggelig, og man føler seg veldig trygg fra første stund man er hos ham. Det er heller ikke noe problem å ta opp flere ting eller bare sitte litt lenger for en liten ekstra prat. Jeg er utrolig fornøyd med han som min fastlege!

Umulig å få tak i.

Fastlegen er som fastleger flest, det er selve legesenteret som er problemet. 2 timer i ventetid i telefonen er normalt, problemer med å logge inn via besøklegen.no og det virker som at intern kommunikasjon og samarbeid mellom legene er intet-eksisterende.

Dyktig, empatisk og behagelig lege

Jeg har hatt Dr. Jerkø som lege i mange år, og er meget fornøyd. På kontoret til Jerkø er det alltid en behagelig og avslappet stemning, og jeg føler meg godt ivaretatt. Han lytter grundig til problemene man har, og man blir virkelig tatt på alvor. Samtidig har han glimt i øyet og ganske så humoristisk.

Hvis bare alle fastleger var som Dag Jerkø!

Dette er en hyggelig, empatisk, interessert og dyktig mann. Han virker genuint opptatt av pasientens beste. Anbefales!