Dag Jerkø

Disenveien 31 0587 Oslo
Dag Jerkø er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Jerkø

Den beste legen

Jeg anbefaler Dr. Jerkø fordi han både er tillitsfull og faglig dyktig samtidig som han er god i møte med mennesker. Jeg har ingen antydning til "white coat syndrom" når jeg er hos Jerkø. Helt klart den beste legen jeg har hatt.

Veldig fornøyd

Har hatt Jerkø i mange år. Han henviser videre ved behov, men er også veldig kunnskapsrik på alminnelige plager og sykdommer

Kunnskapsrik, effektiv og behagelig

Jeg har hatt Jerkø som fastlege fra jeg ble født til jeg fylte 22. Han er en fantastisk lege som alltid tar meg seriøst uansett hvilke plager det er jeg kommer med. Jeg opplever han som kunnskapsrik og effektiv, og selv om han mange pasienter (og derfor også alltid noe forsinket) tar han seg alltid tid til å lytte. Han er også veldig behagelig som person, og det blir alltid en latter eller to innimellom pratingen/behandlingen.

Grunnen til at jeg nå måtte bytte er fordi, som nevnt, han har mange pasienter som gjør det vanskelig å få en time raskt noe jeg har et større behov for nå.

En fantastisk lege!

Dag Jerkø er fantastisk lege som tar deg på alvor, er handlekraftig, kunnskapsrik og har en veldig rolig og behagelig væremåte. Du føler deg trygg og ivaretatt som hans pasient, og han er alltid smilende og hyggelig når du kommer. Han har en befriende humor og hadde aldri byttet fastlege om jeg hadde blitt i Oslo. Beste legen jeg har hatt!

Veldig bra!

Han tar deg alvorlig, lytter og er kunnskapsrik. Han har mye erfaring og det vises når han skal behandle. Hvis han mistenker noe spesielt, så blir det sendt henvisning eller tatt prøver for sikkerhets skyld.

Sekretærene kan være ganske spydige og nedlatende, men jeg synes eportalen fungerer veldig fint. Så da bestiller jeg timer, resepter og av og til sender beskjed til legen direkte der. Da slipper man å forholde seg til de.

Som sagt, dette er en veldig god lege som er veldig forståelsesfull, men likevel fornuftig. Jeg gruer meg til han går av med pensjon!