Dag Jerkø

Autorisert1975
  • Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin
Ledige plasser 22 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nedre Grefsen Legegruppe
Disenveien 31 0587 Oslo
Dag Jerkø er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Jerkø

Håpløst.

Ok lege. Umulig å få tak i og når man endelig får kontakt med noen er de spydige. Velgt et annet legesenter hvis du har muligheten. 2 timer telefonkø.

Bra lege man ALDRI kan få tak i.

Brukt Dag i flere år. Veldig flink, men klin umulig å få tak i. Så er det noe seriøst er det bare å stikke til legevakten. Prøvd å få tak i han i over en uke. 1 time og 11 min telefonkø akkurat nå.

Veldig fornøyd

Dag Jerkø er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg blir alltid tatt på alvor og gitt den beste behandling/oppfølging.

Har dessverre store problemer med å nå legekontoret via telefon...

Fantastisk god lege!

Dr. Jerkø er en utrolig dyktig og flink lege. Han kan faget sitt godt, og blir alltid behandlet riktig. Han er også utrolig hyggelig, og man føler seg veldig trygg fra første stund man er hos ham. Det er heller ikke noe problem å ta opp flere ting eller bare sitte litt lenger for en liten ekstra prat. Jeg er utrolig fornøyd med han som min fastlege!

Umulig å få tak i.

Fastlegen er som fastleger flest, det er selve legesenteret som er problemet. 2 timer i ventetid i telefonen er normalt, problemer med å logge inn via besøklegen.no og det virker som at intern kommunikasjon og samarbeid mellom legene er intet-eksisterende.