Dag Jerkø

Disenveien 31 0587 Oslo
Dag Jerkø er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Jerkø

En fantastisk lege!

Dag Jerkø er fantastisk lege som tar deg på alvor, er handlekraftig, kunnskapsrik og har en veldig rolig og behagelig væremåte. Du føler deg trygg og ivaretatt som hans pasient, og han er alltid smilende og hyggelig når du kommer. Han har en befriende humor og hadde aldri byttet fastlege om jeg hadde blitt i Oslo. Beste legen jeg har hatt!

Veldig bra!

Han tar deg alvorlig, lytter og er kunnskapsrik. Han har mye erfaring og det vises når han skal behandle. Hvis han mistenker noe spesielt, så blir det sendt henvisning eller tatt prøver for sikkerhets skyld.

Sekretærene kan være ganske spydige og nedlatende, men jeg synes eportalen fungerer veldig fint. Så da bestiller jeg timer, resepter og av og til sender beskjed til legen direkte der. Da slipper man å forholde seg til de.

Som sagt, dette er en veldig god lege som er veldig forståelsesfull, men likevel fornuftig. Jeg gruer meg til han går av med pensjon!

Fantastisk lege, men man kan sitte flere timer i telefon før noen ved kontoret svarer.

Jerkø er en fantastisk lege på alle måter, men kontoret må få flere helsesekretærer. Jeg har nå sittet å ventet på svar i nesten to timer. Startet som nr. 5 på ventelisten og sto som nr. 1 i 55 min. Hadde da ikke tid til å vente lenger og måtte legge på. Fikk derfor ikke best. time.

Håpløst.

Ok lege. Umulig å få tak i og når man endelig får kontakt med noen er de spydige. Velgt et annet legesenter hvis du har muligheten. 2 timer telefonkø.

Bra lege man ALDRI kan få tak i.

Brukt Dag i flere år. Veldig flink, men klin umulig å få tak i. Så er det noe seriøst er det bare å stikke til legevakten. Prøvd å få tak i han i over en uke. 1 time og 11 min telefonkø akkurat nå.