Dag Jerkø

Disenveien 31 0587 Oslo
Dag Jerkø er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Dag Jerkø

Kunnskapsrik, effektiv og behagelig

Jeg har hatt Jerkø som fastlege fra jeg ble født til jeg fylte 22. Han er en fantastisk lege som alltid tar meg seriøst uansett hvilke plager det er jeg kommer med. Jeg opplever han som kunnskapsrik og effektiv, og selv om han mange pasienter (og derfor også alltid noe forsinket) tar han seg alltid tid til å lytte. Han er også veldig behagelig som person, og det blir alltid en latter eller to innimellom pratingen/behandlingen.

Grunnen til at jeg nå måtte bytte er fordi, som nevnt, han har mange pasienter som gjør det vanskelig å få en time raskt noe jeg har et større behov for nå.

En fantastisk lege!

Dag Jerkø er fantastisk lege som tar deg på alvor, er handlekraftig, kunnskapsrik og har en veldig rolig og behagelig væremåte. Du føler deg trygg og ivaretatt som hans pasient, og han er alltid smilende og hyggelig når du kommer. Han har en befriende humor og hadde aldri byttet fastlege om jeg hadde blitt i Oslo. Beste legen jeg har hatt!

Veldig bra!

Han tar deg alvorlig, lytter og er kunnskapsrik. Han har mye erfaring og det vises når han skal behandle. Hvis han mistenker noe spesielt, så blir det sendt henvisning eller tatt prøver for sikkerhets skyld.

Sekretærene kan være ganske spydige og nedlatende, men jeg synes eportalen fungerer veldig fint. Så da bestiller jeg timer, resepter og av og til sender beskjed til legen direkte der. Da slipper man å forholde seg til de.

Som sagt, dette er en veldig god lege som er veldig forståelsesfull, men likevel fornuftig. Jeg gruer meg til han går av med pensjon!

Fantastisk lege, men man kan sitte flere timer i telefon før noen ved kontoret svarer.

Jerkø er en fantastisk lege på alle måter, men kontoret må få flere helsesekretærer. Jeg har nå sittet å ventet på svar i nesten to timer. Startet som nr. 5 på ventelisten og sto som nr. 1 i 55 min. Hadde da ikke tid til å vente lenger og måtte legge på. Fikk derfor ikke best. time.

Håpløst.

Ok lege. Umulig å få tak i og når man endelig får kontakt med noen er de spydige. Velgt et annet legesenter hvis du har muligheten. 2 timer telefonkø.

Bra lege man ALDRI kan få tak i.

Brukt Dag i flere år. Veldig flink, men klin umulig å få tak i. Så er det noe seriøst er det bare å stikke til legevakten. Prøvd å få tak i han i over en uke. 1 time og 11 min telefonkø akkurat nå.

Veldig fornøyd

Dag Jerkø er den beste fastlegen jeg har hatt. Jeg blir alltid tatt på alvor og gitt den beste behandling/oppfølging.

Har dessverre store problemer med å nå legekontoret via telefon...

Fantastisk god lege!

Dr. Jerkø er en utrolig dyktig og flink lege. Han kan faget sitt godt, og blir alltid behandlet riktig. Han er også utrolig hyggelig, og man føler seg veldig trygg fra første stund man er hos ham. Det er heller ikke noe problem å ta opp flere ting eller bare sitte litt lenger for en liten ekstra prat. Jeg er utrolig fornøyd med han som min fastlege!

Umulig å få tak i.

Fastlegen er som fastleger flest, det er selve legesenteret som er problemet. 2 timer i ventetid i telefonen er normalt, problemer med å logge inn via besøklegen.no og det virker som at intern kommunikasjon og samarbeid mellom legene er intet-eksisterende.

Dyktig, empatisk og behagelig lege

Jeg har hatt Dr. Jerkø som lege i mange år, og er meget fornøyd. På kontoret til Jerkø er det alltid en behagelig og avslappet stemning, og jeg føler meg godt ivaretatt. Han lytter grundig til problemene man har, og man blir virkelig tatt på alvor. Samtidig har han glimt i øyet og ganske så humoristisk.

Hvis bare alle fastleger var som Dag Jerkø!

Dette er en hyggelig, empatisk, interessert og dyktig mann. Han virker genuint opptatt av pasientens beste. Anbefales!

Meget dyktig lege

Dag er en lege som tar seg tid til og høre på sine pasienter og er svært dyktig i sitt fag. Det blir vanskelig og finne en like dyktig lege etter at Dag bestemmer seg for å gå i pensjon, så jeg håper han henger med i mange år til.

En uovertruffen fastlege!

Jeg har vært så heldig å ha Jerkø som fastlege i snart 20 år, - og du verden hvilken lege! Undertegnede har dessverre litt helseangst, er vel egentlig en anelse hypokonder, men det tar han på alvor, - og med humor. Jeg føler meg alltid trygg på at han tar veloverveide og riktige beslutninger. Er han usikker, sender han deg raskt videre, men bare å komme inn på kontoret hans hjelper når jeg tror det feiler meg noe alvorlig . Han har stor kunnskap og tar seg alltid tid til tross for at han er en travel man. Latteren hans og hans evne til å møte mennesket bak pasientrollen er sjelden god. Hele familien min har byttet ut sine leger og er nå hos Jerkø!
Han anbefales på det aller varmeste!

Kunnskapsrik, engasjert og empatisk mann.

Dag Jerkø er imøtekommende, har stor innlevelse i pasientens historie, og er svært kunnskapsrik. Han yter god hjelp på de områdene han har kompetanse - og det er svært mange - og er rask til å henvise videre dersom han er usikker.

Jeg har hatt Jerkø som fastlege i tyve år nå, og kan anbefale ham på det varmeste.

Timebestilling er raskest på nett, og det er minst ventetid hvis man får time tidlig på dag.

Fantastisk

Har hatt jerkø som fastlege siden jeg var fire år gammel, det går nå på mitt 17 år! Har aldri vurdert å bytte fastlege noen gang, selv ikke nå som jeg bor i Bergen! Vennlig, kunnskapsrik, dyktig og lyttende til alle slags problemer! Imot med at han er nettopp alle de nevnte tingene gjør det at han husker deg og alle tidligere ting du har kontaktet han om. Han følger opp!

Meget godt fornøyd

Jerkø er lett å prate med, har mye kunnskap og henviser videre til spesialist dersom han mener at det trengs. Han husker deg fra gang til gang, og følger deg opp. Dersom man ringer legekontoret for å snakke med ham, blir man alltid ringt tilbake dersom han ikke kan ta telefonen med én gang. Anbefaler ham på det sterkeste.

Dyktig og tillitsvekkende fagperson.

Jerkø er tydelig i kommunikasjonen, gjør grundige undersøkelser, og gir klare råd og anbefalinger. Han er tydelig på å innhente råd hos kolleger eller henvise til spesialist hvis han er usikker, noe som forsterker inntrykket av å bli ivaretatt av en svært kompetent lege.

Dyktig lege og en fint menneske!

En autoritet som ikke er autoritær. Evne til å føre dialog. Stor grad av empati. Sans for humor. Lar pasientene være mennesker, ikke objekter. Kjenner pasientene sine godt. Tar seg tid, og henviser videre om nødvendig.

Har flyttet ut av Oslo, men vil overhode ikke vurdere å skifte fastlege

Vil aldri bytte

Det oser av erfaring, omsorg og vilje til å hjelpe hos Jerkø. Jeg som har vært pasient hos han i mange år kan bare ringe om jeg trenger noe. Det er alltid en fordel i en travel hverdag.

Slik skulle alle fastleger vært!

En dyktig lege med god humor og glimt i øyet. Følte meg alltid godt ivaretatt og opplevde at han virkelig forsøkte å sette seg inn i min situasjon og mine plager. En lang og slitsom graviditet ble lettere takket være hans omsorg og faglige kunnskap.

Aldri noe problem å få time på dagen, dersom det var behov for det. Hyggelige var også alle resepsjonistene/legeassistentene som jobbet der. De hjalp meg å bli kvitt blodprøveangsten min. Skulle så veldig gjerne ha fortsatt der om jeg ikke hadde flyttet til en annen del av landet.