Asle Terje Johansen

Legene på St.Hanshaugen AS

Anestesiologi

1987

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legene på St.Hanshaugen AS
Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo
Asle Terje Johansen er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Asle Terje Johansen

Faglig kompetent, men virker stresset og har lite ledig tid

Har hatt Dr. Johansen som fastlege et års tid etter at min forrige gikk av med pensjon. Han er meget kompetent, men som så mange andre skriver er han litt stresset og gir inntrykk av at han har dårlig tid. Av denne grunn "rekker" jeg ikke å stille de spørsmålene jeg hadde tenkt å spørre på forhånd. Dr. Johansen har gjort flere feil (småfeil), bl.a. ved utfylling av helseattest og lignende og dette har ført til at jeg har måttet komme tilbake ved å betale for en ny time. I tillegg lurer jeg på om det er innafor av en lege å bruke private klær på jobb? Ikke helt fornøyd. Bytter fastlege.

Enormt takknemlg

Asle er en lege som bryr seg og følger opp. Han kan fremstå som stresset - men han går ikke glipp av informasjon og han har alltid det beste for pasienten i tankene.

Svært faglig dyktig

En dyktig lege som tar deg på alvor, og ikke er redd for å henvise videre. Dr. Johansen er svært effektiv, og kan være litt voldsom (kunne kanskje forklart litt bedre hvorfor han gjør de undersøkelsene han gjør).

Men alt i alt jeg er svært fornøyd, og føler meg godt ivaretatt hos ham. Det virker som om han virkelig bryr seg om helsen til pasientene sine.

En god lege men litt brysk

Jeg har hatt en god erfaring med Doctor Johansen, fordi han vet mye og kunne tenke på andre grunner for sykdomen min. Likevel var han rask og brysk - uten være uhøflig eller slem - men jeg visste hva du kan forvente. Overalt er jeg ganske fornøyd med ham og vil ikke bytte.

har konstant dårlig tid

På jobb kun to dager i uken, enkelte dager bare i ett par timer. Da er han fullstendig overbooket. Han har ikke tid til å svare på spørsmål eller svarer da så fort, at man ikke får med seg svaret. Man har da ikke tid til å spørre omigjen ettersom han alltid gir inntrykk av at man må forlate konsultasjonen så fort som mulig. Det begynner nå å hope seg opp med spørsmål jeg ikke føler at jeg kan ta meg tid til å stille. Han ringer ofte ikke om man har tatt blodprøver og noe er galt, men spør jeg neste gang, får jeg svar. Om han har tid. Synd at han alltid har så hastverk, for han virker kompetent.
Asle er en hyggelig kar med altfor dårlig tid.
Takk for meg, bytter lege.