Asle Terje Johansen

Legene på St.Hanshaugen AS Mann, 65 år

Autorisert1987
SpesialiseringAnestesiologi
Ledige plasser 14 av 800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet park 11 B-C 0176 Oslo
Asle Terje Johansen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Asle Terje Johansen

En god lege men litt brysk

Jeg har hatt en god erfaring med Doctor Johansen, fordi han vet mye og kunne tenke på andre grunner for sykdomen min. Likevel var han rask og brysk - uten være uhøflig eller slem - men jeg visste hva du kan forvente. Overalt er jeg ganske fornøyd med ham og vil ikke bytte.

Menneskelig og tålmodig

Asle kan fremstå som han alltid har dårlig tid - men han har et hjerte av gull og jeg har opplevd et engasjement utover hva jeg forventet av en lege.

har konstant dårlig tid

På jobb kun to dager i uken, enkelte dager bare i ett par timer. Da er han fullstendig overbooket. Han har ikke tid til å svare på spørsmål eller svarer da så fort, at man ikke får med seg svaret. Man har da ikke tid til å spørre omigjen ettersom han alltid gir inntrykk av at man må forlate konsultasjonen så fort som mulig. Det begynner nå å hope seg opp med spørsmål jeg ikke føler at jeg kan ta meg tid til å stille. Han ringer ofte ikke om man har tatt blodprøver og noe er galt, men spør jeg neste gang, får jeg svar. Om han har tid. Synd at han alltid har så hastverk, for han virker kompetent.
Asle er en hyggelig kar med altfor dårlig tid.
Takk for meg, bytter lege.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt Johansen som fastlege et par år nå. Han er stort sett ikke ledig andre dager enn mandag og fredag, men jeg bytter ikke allikevel.

Dr. Johansen er hyggelig og sympatisk, og jeg har aldri hatt en lege som tar meg på alvor slik som han. I tillegg er han faglig dyktig.

Anbefales!

Aldri på jobb

Bislett legesenter er ikke å anbefale av flere årsaker. Denne legens tilgjengelighet er meget begrenset. Har i løpet av de 8 årene jeg har vært hos han har jeg aldri møtt han. Det sier sitt. De er lite fleksible og ironisk nok måtte jeg bære barnevognen opp to trapper da jeg skulle inn å få undersøkt en overbelastning/senebetennelse i armen. De har ingen heis eller rampe, noe jeg mener et hvert legesenter bør ha. Bytter heldigvis nå.