Asle Terje Johansen

Legene på St.Hanshaugen AS
Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo
Asle Terje Johansen er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Asle Terje Johansen

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt Johansen som fastlege et par år nå. Han er stort sett ikke ledig andre dager enn mandag og fredag, men jeg bytter ikke allikevel.

Dr. Johansen er hyggelig og sympatisk, og jeg har aldri hatt en lege som tar meg på alvor slik som han. I tillegg er han faglig dyktig.

Anbefales!

Aldri på jobb

Bislett legesenter er ikke å anbefale av flere årsaker. Denne legens tilgjengelighet er meget begrenset. Har i løpet av de 8 årene jeg har vært hos han har jeg aldri møtt han. Det sier sitt. De er lite fleksible og ironisk nok måtte jeg bære barnevognen opp to trapper da jeg skulle inn å få undersøkt en overbelastning/senebetennelse i armen. De har ingen heis eller rampe, noe jeg mener et hvert legesenter bør ha. Bytter heldigvis nå.

Inte den bästa

Om du vill ha en lege som aldrig har en ledig tid och som jobbar två dagar i veckan (ibland) så är han perfekt! Han sekreterare är väldigt lite hjälpsam och extremt osympatisk.

Dyktig lege - faglig sterk og imøtekommende

Jeg har gått til Asle i mange år og synes han er helt fantastisk. Det kan virke noen ganger som om han har litt dårlig tid, men jeg har forstått det slik at han alltid har tid til pasientene sine. Han har knallsterk utdannelse og en god del erfaring som fastlege, flylege og anestesilege. Hans dyktighet som lege og hans personlighet gjør meg trygg på at han gjør en grundig jobb. Anbefaler ham på det sterkeste.

Fastlege-tilbakemelding

Kjenner fastlegen meget godt, etter mange år som pasient. Underlig at jeg først nå vet at det er elektronisk tilknytning til kontoret.
Derfor tar jeg meg litt tid å besvare spørsmål, som jeg uten problemer ville kunne si uten elektronisk besvarelse.
Mitt spørsmål er rett og slett hvor mye dere tar hensyn til og om det i det hele tatt vil bli forandringer.
Jeg finner det vanskelig å svare hvor fornøyd jeg er med legen, som har kontortid mandag og fredag. Grunnet lengre ekspedisjoner, kan være bort fra kontoret i flere måneder av gangen. Har ansatte som behersker den norske språk særdeles dårlig og enkelte ansatte, som heller burde lært seg alminnelig dannelse, før de i det hele tatt kom i kontakt med pasienter, som nok er noe skjørere enn meg. Legen kjenner meng svært godt og min helse. Det vil aldri være mulig for meg å finne en erstatning. Derfor må man ta det som kommer "attåt", som ikke bare er av det gode.