Asle Terje Johansen

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo
Asle Terje Johansen er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Asle Terje Johansen

Travel mann.

En travel mann som haster gjennom pasientene sine. Har innimellom følelsen av at han helst skulle vært et annet sted. Han lytter i og for seg på det jeg har å si, men har ikke alltid følelsen av at han hører...
Er flink til å henvise videre når det er behov for det. Effektiv konsultasjon, og det er av og til greit, men det kunne med letthet blitt bedre om han av og til stilte et tilleggsspørsmål.
Minus at han ikke er tilstede på legekontoret mer enn to dager i uken.

Merkelig lege

En veldig underfundig person dette her. Har hatt han som fastlege i flere år og har vært hos han flere ganger.

Ble videresendt til en annen lege som skrev ut spesialistrekvisisjon for å komme til den andre klinikken hans. Denne smerteterapien virket definitivt. Gikk 2 år før jeg fikk problemer med ryggen igjen.

Godt fornøyd!!!

Har blitt tatt godt i mot de gangene jeg har bedt om hjelp. Synes han er effektiv og rett på sak og stort sett har jeg kommet inn på tiden uten lang venting etter timens start.

Helt grei

Flink kar, men litt dårlig tid og virker litt mye som kunde mer enn pasient. Har spesialistjobb ved siden av som er bra på en måte, men som kan misbrukes litt til tider i forhold til videresending. Men stort sett fornøyd.