Reidar Johansen

Tlf: 22 95 55 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Reidar Johansen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Reidar Johansen

Trygg og kunnskapsrik

Beste fastlegen jeg har hatt. Imøtekommende, profesjonell, viser at han bryr seg og følger opp. Har full tillit til Reidar. Kan anbefales på det absolutt sterkeste!

Veldig fornøyd

Jeg har kun gode erfaringer med Reidar Johansen. Han har fulgt opp sykdom og henvist videre i de tilfeller det har vært nødvendig og anbefalt veldig gode spesialister. Også opptatt uoppfordret av mentale utfordringer rundt langvarig sykdom, noe jeg aldri har opplevd før. Virker oppriktig interessert. Kan være litt ventetid på telefon og for å få time (tydeligvis veldig populær), men har aldri opplevd å vente mer enn 5-10 minutter på venterommet. Faktisk hender det han ligger foran skjema, til tross for at han tar seg god tid med pasientene. Vil derfor tro han setter av god tid til hver time. Litt varierende hvor sprudlende de er i skranken (noen er veldig hyggelige), men det trekker ikke ned totalinntrykket.
Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk fastlege

Gjør alle de riktige tingene. God på kommunikasjon, faglig flink, god på diagnoser, konkret, forklarer godt og skaper trygghet.

Veldig hyggelig lege

Nylig flyttet til Oslo etter å ha vært igjennom noen leger gjennom årene. Veldig hyggelig mann som tar seg tid til å bli kjent med deg, har en svært vennlig og jovial personlighet og fremstår som en proff fyr! Veldig fornøyd :-)

Ikke imponert

Trodde dette skulle være en meget god lege, da jeg har lest alle disse vurderingene. Men jeg må si jeg er heller skuffet. Som en eldre kvinne som har vansker med å komme seg ut av huset har jeg ofte flere ting jeg ønsker å ta opp under en konsultasjon. Det skulle vise seg nærmest umulig med denne legen og jeg fikk beskjed om at jeg kun kunne ta opp én ting per konsultasjon. Aldri har jeg vært borti slikt før med noen annen lege. Det å få en henvisning krever at en skriver en hel skolestil, noe jeg heller aldri har blitt krevd for tidligere.
Han oppfører seg arrogant og jeg blir ikke tatt på alvor med mine plager. Han har en vent å se holdning.
Han avbryter ofte og er nedlatende i tonen.