Reidar Johansen

Majorstukrysset legegruppe
Bogstadv 72 0366 Oslo
Reidar Johansen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Reidar Johansen

Den beste fastlegen jeg har hatt

Han tar seg alltid god tid til meg, og jeg føler meg velkommen. Han setter av ekstra tid på slutten av timen til å spørre om andre ting enn bare det som plager meg. Han er nøye og grundig, og tar meg som pasient på alvor. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Han har mye erfaring som han gjerne deler videre, og kommer med tips og råd om artikler eller bøker som omhandler plagene mine. Jeg har aldri opplevd å bli så godt ivaretatt og tatt på alvor av en lege før. tommel opp :)

Fantastisk!

Reidar er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Jeg opplever at han ser meg, bryr seg og virkelig gjør det som er i hans makt til å hjelpe. Han utstråler en trygghet og godhet som er helt unik, og jeg kunne nesten ønsket vi var i familie! Flott fyr og fantastisk lege, håper virkelig at han ikke har tenkt å pensjonere seg med det første🙏

BESTE legen noensinne!

Reidar er en helt super lege. Faglig dyktig og medmenneskelig! Uansett hva det gjelder så blir jeg tatt på alvor av han.

Den beste legen jeg har hatt!

Reidar er en fantastisk lege, og ikke minst medmenneske!
Han husker meg alltid, og jeg føler han prøver å sette seg inn i meg og mitt. Han er alltid blid og positiv. Han gir råd og du føler han bryr seg. Det eneste jeg er redd for er at han snart går av med pensjon.
Da aner jeg ikke hva jeg gjør.

Kompetent, hyggelig og proff!!

Vi har hatt Reidar som fastlege i 23 år. Selv da vi flyttet til Bærum valgte vi å beholde ham. Han er prototypen på den perfekte fastlegen dom husker deg, mannen og barna, kan familiens historie og relaterer til dette. Faglig dyktig men aldri overlegen eller skråsikker. Med ny hyggelig og serviceminded Resepsjonist har det nå blitt perfekt!!