Reidar Johansen

Bogstadv 72 0366 Oslo
Reidar Johansen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Reidar Johansen

BESTE legen noensinne!

Reidar er en helt super lege. Faglig dyktig og medmenneskelig! Uansett hva det gjelder så blir jeg tatt på alvor av han.

Den beste legen jeg har hatt!

Reidar er en fantastisk lege, og ikke minst medmenneske!
Han husker meg alltid, og jeg føler han prøver å sette seg inn i meg og mitt. Han er alltid blid og positiv. Han gir råd og du føler han bryr seg. Det eneste jeg er redd for er at han snart går av med pensjon.
Da aner jeg ikke hva jeg gjør.

Kompetent, hyggelig og proff!!

Vi har hatt Reidar som fastlege i 23 år. Selv da vi flyttet til Bærum valgte vi å beholde ham. Han er prototypen på den perfekte fastlegen dom husker deg, mannen og barna, kan familiens historie og relaterer til dette. Faglig dyktig men aldri overlegen eller skråsikker. Med ny hyggelig og serviceminded Resepsjonist har det nå blitt perfekt!!

Proffesjonell etter systemets krav og retningslinjer.

For min del fant jeg ikke tonen og bytter lege etter 5 besøk. Ingen tvil om at han kan systemet og jobben. Jeg er bare ikke en brikke i et system og ser derfor etter noe mer hos en fastlege.

En helt fantastisk fastlege!

En virkelig helt fantastisk fastlege. Han er empatisk, tar deg på alvor, har bred fagkunnskap om omtrent alt. Er ærlig og leser seg opp der og da, dersom han er usikker på noe. Tar seg god tid. Det eneste jeg har å si på Reider Johansen, er at han surrer litt med resepter. Har hatt et par tilfeller der han glemmer å skrive ut resepter. Men det ordner seg så lenge man ringer til legekontoret og sier at han har glemt det. Ellers: virkelig den beste fastlegen jeg har vært borti! Anbefales på det varmeste.