Reidar Johansen

Tlf: 22 95 55 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Reidar Johansen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Reidar Johansen

Fantastisk fastlege

Gjør alle de riktige tingene. God på kommunikasjon, faglig flink, god på diagnoser, konkret, forklarer godt og skaper trygghet.

Veldig hyggelig lege

Nylig flyttet til Oslo etter å ha vært igjennom noen leger gjennom årene. Veldig hyggelig mann som tar seg tid til å bli kjent med deg, har en svært vennlig og jovial personlighet og fremstår som en proff fyr! Veldig fornøyd :-)

Ikke imponert

Trodde dette skulle være en meget god lege, da jeg har lest alle disse vurderingene. Men jeg må si jeg er heller skuffet. Som en eldre kvinne som har vansker med å komme seg ut av huset har jeg ofte flere ting jeg ønsker å ta opp under en konsultasjon. Det skulle vise seg nærmest umulig med denne legen og jeg fikk beskjed om at jeg kun kunne ta opp én ting per konsultasjon. Aldri har jeg vært borti slikt før med noen annen lege. Det å få en henvisning krever at en skriver en hel skolestil, noe jeg heller aldri har blitt krevd for tidligere.
Han oppfører seg arrogant og jeg blir ikke tatt på alvor med mine plager. Han har en vent å se holdning.
Han avbryter ofte og er nedlatende i tonen.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Han tar seg alltid god tid til meg, og jeg føler meg velkommen. Han setter av ekstra tid på slutten av timen til å spørre om andre ting enn bare det som plager meg. Han er nøye og grundig, og tar meg som pasient på alvor. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Han har mye erfaring som han gjerne deler videre, og kommer med tips og råd om artikler eller bøker som omhandler plagene mine. Jeg har aldri opplevd å bli så godt ivaretatt og tatt på alvor av en lege før. tommel opp :)

Fantastisk!

Reidar er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Jeg opplever at han ser meg, bryr seg og virkelig gjør det som er i hans makt til å hjelpe. Han utstråler en trygghet og godhet som er helt unik, og jeg kunne nesten ønsket vi var i familie! Flott fyr og fantastisk lege, håper virkelig at han ikke har tenkt å pensjonere seg med det første🙏

BESTE legen noensinne!

Reidar er en helt super lege. Faglig dyktig og medmenneskelig! Uansett hva det gjelder så blir jeg tatt på alvor av han.

Den beste legen jeg har hatt!

Reidar er en fantastisk lege, og ikke minst medmenneske!
Han husker meg alltid, og jeg føler han prøver å sette seg inn i meg og mitt. Han er alltid blid og positiv. Han gir råd og du føler han bryr seg. Det eneste jeg er redd for er at han snart går av med pensjon.
Da aner jeg ikke hva jeg gjør.

Kompetent, hyggelig og proff!!

Vi har hatt Reidar som fastlege i 23 år. Selv da vi flyttet til Bærum valgte vi å beholde ham. Han er prototypen på den perfekte fastlegen dom husker deg, mannen og barna, kan familiens historie og relaterer til dette. Faglig dyktig men aldri overlegen eller skråsikker. Med ny hyggelig og serviceminded Resepsjonist har det nå blitt perfekt!!

Proffesjonell etter systemets krav og retningslinjer.

For min del fant jeg ikke tonen og bytter lege etter 5 besøk. Ingen tvil om at han kan systemet og jobben. Jeg er bare ikke en brikke i et system og ser derfor etter noe mer hos en fastlege.

En helt fantastisk fastlege!

En virkelig helt fantastisk fastlege. Han er empatisk, tar deg på alvor, har bred fagkunnskap om omtrent alt. Er ærlig og leser seg opp der og da, dersom han er usikker på noe. Tar seg god tid. Det eneste jeg har å si på Reider Johansen, er at han surrer litt med resepter. Har hatt et par tilfeller der han glemmer å skrive ut resepter. Men det ordner seg så lenge man ringer til legekontoret og sier at han har glemt det. Ellers: virkelig den beste fastlegen jeg har vært borti! Anbefales på det varmeste.

Norges beste fastlege?

Dr. Johansen er en utrolig dyktig lege med en unik evne til å sette seg inn i situasjoner og ta deg på alvor. Jeg tror ikke jeg har vært borti en fastlege - eller lege generelt sett - med såpass bredspektret kunnskap. Samtidig som han er empatisk, vennlig og tar seg tid, er han effektiv og løsningsorientert. Og alt dette er med en snedig spøk og et hyggelig smil. Tipp topp tommel opp!

En drøm av en lege!

Reidar Johansen har vært familiens fastlege i cirka 15 år. Han er lyttende, kunnskapsrik, rolig, behersket og inngir akkurat den autoriteten en lege skal.

Flott fastlege!

Har vært hos Dr. Johansen i 4-5 år og synes han er en fantastisk lege. Utrolig sympatisk/empatisk og tar seg god tid til deg og forklarer på en forståelig måte.

Super!

Hyggelig lege som bryr seg og følger deg godt opp. I resepsjonen har jeg av og til opplevd noe roting av de ansatte, men det går ikke utover karakteren til legen. Veldig god, betryggende og kunnskapsrik.

En lege det alltid er godt å komme til

Dr. Johansen er en lege det alltid er godt å komme til. Han er empatisk, lyttende og kunnskapsrik. I en travel hverdag er han " tilstede" for deg i det du kommer inn på kontoret. Man føler seg trygg og ivaretatt. De som sitter i resepsjonen på dette legekontoret er imøtekommende og hyggelige og gjør sitt beste for å finne en ledig og passende time.

Siden 1997 har gått til Dr. Johansen og er strålende fornøyd. Han er en varm og hyggelig mann som ser pasienten og som tar deg på alvor.
Uansett hvor jeg har bodd i Oslo så har jeg ikke vurdert å bytte.
Jeg anbefaler Dr. Johansen på det varmeste.

Byens beste lege

Dr Johansen er hele min families fastlege gjennom de siste 25 år, og jeg nekter ham å gå av med pensjon før jeg selv har vandret videre. Kunnskapsrik, humoristisk, lyttende, kreativ.

En fantastisk fastlege

Reidar Johansen er dyktig lege i den forstand at han har et bredt kunnskapsfelt og jeg opplever å bli tatt på alvor. Han er rolig, sympatisk, har et behagelig vesen og er flink til å følge opp fra gang til gang dersom det har vært nødvendig. Har du spørsmål han ikke vet svaret på er han snar til å undersøke dette for så å komme tilbake til deg.

Dessverre er det som regel vanskelig å få time og de som sitter i resepsjonen er hverken spesielt behjelpelige med å finne et passende tidspunkt eller vennlige. Time på dagen er utelukket med mindre du nært sagt er døende.

Hvis du ønsker en veldig hyggelig, kompetent og tillitsvekkende lege, og kan akseptere svært lite hyggelige resepsjonister og sjeldent trenger time på dagen eller ila uken er Reidar og Majorstuekrysset Legegruppe stedet for deg.

Heia Reidar Johansen!

Jeg kan ikke få fullrost Reidar Johansen. Han er rutinert, kunnskapsrik og tilstede. Anbefales varmt.

Dyktig og erfaren lege

Gir inntrykk av å besitte god og bred kunnskap som allmennmedisiner. Rolig og lyttende.