Reidar Johansen

Majorstukrysset legegruppe

1990

Ingen på venteliste

Majorstukrysset legegruppe Telefonnummer22 95 55 9022 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bogstadveien 72 0366 Oslo
Reidar Johansen er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Reidar Johansen

Proff og medmenneskelig

Har hatt Reidar som fastlege hele mitt unge liv. Han har alltid vist hva som er galt og nøyaktig hva man skal gjøre med det.

Tusen, tusen takk Reidar!

God lege, men forferdelig legesenter

Johansen er en hyggelig og proff lege, men selve klinikken er det verste jeg har vært borti. Systemet for å booke timer og fornye resept er helt tullete. Så å si hver gang jeg ringer for å fornye resept eller bestille time, møter jeg den samme sure kontordama i andre enden som sukker høylytt nesten uansett hva jeg spør om. Man skal kunne bruke HelseRespons-appen for å fornye resept og bestille time, men har erfart at det er enklere å ringe i stedet da det ALLTID blir misforståelser gjennom appen. Eksempel: Jeg brukte appen til å bestille ny time, og i feltet "Fortell hva timen gjelder" skrev jeg kort "Henvisning til gynekolog". For meg virker det åpenbart at det jeg ba om var en time hos fastlegen som gjelder en henvisning videre. Fikk da tilbakemelding et døgn senere: "Du må bestille time for henvisning". Greit nok at de misforsto, men i stedet for å bare sette opp en time til meg, sender de meg altså melding for å si at jeg må bestille en time?

Jeg vurderte å ringe dem og bestille timen de ikke klarte å booke til meg gjennom appen, men jeg gidder ikke mer. Jeg bytter heller fastlege for å slippe unna dette tullet. Anbefaler ingen å bruke dette legekontoret, kun på grunn av den forferdelige kundeservicen man møter fra resepsjonen.

Trygg og kunnskapsrik

Beste fastlegen jeg har hatt. Imøtekommende, profesjonell, viser at han bryr seg og følger opp. Har full tillit til Reidar. Kan anbefales på det absolutt sterkeste!

Veldig fornøyd

Jeg har kun gode erfaringer med Reidar Johansen. Han har fulgt opp sykdom og henvist videre i de tilfeller det har vært nødvendig og anbefalt veldig gode spesialister. Også opptatt uoppfordret av mentale utfordringer rundt langvarig sykdom, noe jeg aldri har opplevd før. Virker oppriktig interessert. Kan være litt ventetid på telefon og for å få time (tydeligvis veldig populær), men har aldri opplevd å vente mer enn 5-10 minutter på venterommet. Faktisk hender det han ligger foran skjema, til tross for at han tar seg god tid med pasientene. Vil derfor tro han setter av god tid til hver time. Litt varierende hvor sprudlende de er i skranken (noen er veldig hyggelige), men det trekker ikke ned totalinntrykket.
Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk fastlege

Gjør alle de riktige tingene. God på kommunikasjon, faglig flink, god på diagnoser, konkret, forklarer godt og skaper trygghet.