Reidar Johansen

Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo
Reidar Johansen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Reidar Johansen

Fantastisk fastlege

Gjør alle de riktige tingene. God på kommunikasjon, faglig flink, god på diagnoser, konkret, forklarer godt og skaper trygghet.

Veldig hyggelig lege

Nylig flyttet til Oslo etter å ha vært igjennom noen leger gjennom årene. Veldig hyggelig mann som tar seg tid til å bli kjent med deg, har en svært vennlig og jovial personlighet og fremstår som en proff fyr! Veldig fornøyd :-)

Ikke imponert

Trodde dette skulle være en meget god lege, da jeg har lest alle disse vurderingene. Men jeg må si jeg er heller skuffet. Som en eldre kvinne som har vansker med å komme seg ut av huset har jeg ofte flere ting jeg ønsker å ta opp under en konsultasjon. Det skulle vise seg nærmest umulig med denne legen og jeg fikk beskjed om at jeg kun kunne ta opp én ting per konsultasjon. Aldri har jeg vært borti slikt før med noen annen lege. Det å få en henvisning krever at en skriver en hel skolestil, noe jeg heller aldri har blitt krevd for tidligere.
Han oppfører seg arrogant og jeg blir ikke tatt på alvor med mine plager. Han har en vent å se holdning.
Han avbryter ofte og er nedlatende i tonen.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Han tar seg alltid god tid til meg, og jeg føler meg velkommen. Han setter av ekstra tid på slutten av timen til å spørre om andre ting enn bare det som plager meg. Han er nøye og grundig, og tar meg som pasient på alvor. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Han har mye erfaring som han gjerne deler videre, og kommer med tips og råd om artikler eller bøker som omhandler plagene mine. Jeg har aldri opplevd å bli så godt ivaretatt og tatt på alvor av en lege før. tommel opp :)

Fantastisk!

Reidar er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt! Jeg opplever at han ser meg, bryr seg og virkelig gjør det som er i hans makt til å hjelpe. Han utstråler en trygghet og godhet som er helt unik, og jeg kunne nesten ønsket vi var i familie! Flott fyr og fantastisk lege, håper virkelig at han ikke har tenkt å pensjonere seg med det første🙏