Ketil Johnsen

1983

Ketil Johnsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ketil Johnsen

Sjefen

Jeg har, samme med familien, gått til Ketil i lang tid nå. Alltid hyggelig.
Han er en ekstremt forståelsesfull person og jeg har alltid kunnet dratt derifra med skuldrene senket.
Bare positive opplevelser fra min side.

Min beste fastlege etter Engset

Jeg er kjempe fornøyd med fastlegen min/vår, litt venting, men han lytter, forstår, har empati eller forstår lett vanskelige situasjoner. Han har alltid vært til hjelp når det er noe. Litt humor finnes også i han. Fra en som han kaller "strukturert" når jeg kommer med mine ting på lister :-) Kjempefornøyd.

Lang ventetid

Jeg har vært hos Ketil på Huseby Legesenter flere ganger med barna og begge ganger har det vært minst 40 minutter venting på venterommet etter avtalt tid.

God nok, ikke den beste legen

"Leser" ikke symptomer, sjelden kommer med forslag og gode råd. Lytter ikke så godt, virker engasjert, men ignorer mye og tar ting ikke alvor.

Dyktig

Fastlege for 2 stk barna mine gjennom mange år. Dyktig, lytter og hjelper. Meget førnøyd, han er i egen klasse.

Omsorgsfull fastlege

Traff ham da helsestasjonen ta sønnen min var spebarn (i 2001), og valgte ham umiddelbart som fastlege. Dette valget har jeg alltid vært fornøyt med.

Noen ganger vanskelig å komme fram på telefon for timebestilling, og alltid noe ventetid for å slippe inn, og det er dette som trekker ned under "tilgjengelighet", ikke tiden det tar fra man bestiller til man får time.

Hvis det er alvorlig og han er tilstede får vi alltid time på dagen.

En meget flink fastlege

Ketil er en meget flink fastlege som er god til å kommunisere, og som tar deg på alvor. Anbefales på det sterkeste

Svært dyktig

Jeg har bodd mange plasser i Norge og møtt en del leger. Ketil er den beste. Lyttende og engasjert. Finner løsninger. Meget god med barna. Anbefales på det sterkeste.

En god lege

Ketil Johnsen kom jeg til da jeg hadde hastetime( hadde egentlig en annen lege) etter å ha vært hos han så følte jeg at jeg ble møtt med respekt og ydmykhet. Jeg byttet fastlege til Ketil.

I en priode der jeg hadde det helt forferdelig så var Ketil Johnsen der og lyttet, henviste og tok meg på alvor. Takket være han har jeg tatt tak i ting og har det veldig bra, hadde alle leger vært som han!

Super fornøyd

Tar seg tid. Forsøker å finne ut hva man feiler uten å gi opp. Har flere gode løsninger. Flink med barn og godt humør. Kvier seg ikke til å gå selv om man har gått dit en del.

Ikke en god lege for meg

Johnsen var ingen god fastlege for meg. Jeg opplevde at han ikke tok meg på alvor, og i stedet for å finne ut hva som feilte meg fulgte han egne, vage og uriktige antagelser. Vår kommunikasjon var dårlig, men det kan sikkert også handle om kjemi. Dette er dessverre ikke en lege jeg vil anbefale.

God lege

En god lege som tar seg tid, lytter til hva du sier, og gjør det han kan for pasienten.
Er ikke en som venter med å sende henvisninger hvis det er noe som han har tro på at vil hjelpe.

Superfornøyd!

Jeg har benyttet denne legen siden barna var spebarn og har alltid fått gode råd og hjelp. Barna gleder seg til å besøke ham. Anbefales på det varmeste.