Sigurd Sørås Jonassen

Autorisasjon (1986)

Sigurd Sørås Jonassen er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sigurd Sørås Jonassen

Omsorgsfull og kunnskapsrik.

Moden, utmerkede kommunikasjonsferdigheter og har bred erfaring som lege. En lege man føler seg faglig trygg på. Dr. Jonassen jobber målrettet og til beste for pasienten. En lege som kan anbefales på det varmeste.

Overfladisk

Er rask til å bestemme seg for hva det er uten å ta grundige tester, så opplever han som veldig overfladisk samlebåndslege. Han virker mest interessert i å være rask, ikke hjelpe meg som pasient. Unngår han så godt jeg kan, men har dessverre måttet ha time med han da han jobber i samme klinikk som min fastlege.

Veldig god fastlege!

Dr. Jonassen er veldig grundig, stiller gode oppfølgingsspørsmål og forklarer underveis. Han er god på fysiske undersøkelser og får pasienten til å slappe av. Til og med under graviditeten min kom han med ekstra "tips". Den beste legen jeg har hatt!

Mottakelig

Jonassen er veldig mottakelig for å høre deg snakke før han undersøker deg. Har alltid fått god behandling hos legen. Han er rolig og trygg, og han ser deg

Ærlig, dyktig, tilgjengelig

Fantastisk lege. Får time på dagen i kriser. Rydder opp i andres rot og gir seg ikke før han er sikker på hva som er "galt".