Sigurd Sørås Jonassen

Legene på Sinsen

1986

Legene på Sinsen Telefonnummer23 22 73 0023 22 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haslevn. 38 0571 Oslo
Sigurd Sørås Jonassen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sigurd Sørås Jonassen

Imøtekommende og dyktig

Dr. Jonassen er alltid imøtekommende og man får som pasient inntrykk av at han tar seg tid og undersøker grundig.
Dessverre er tilgjengeligheten helt håpløs. Er du heldig og kommer gjennom på telefon får du dårlig service av legesekretærene. Bestiller du gjennom Pasientsky, avviser de bare forespørselen hvis ønsket tid ikke passer uten å foreslå noe annet.

Svært engasjert i pasientene sine!

Har vært fastlegen min i mange år og jeg er generelt veldig fornøyd. Han er uhøytidelig, har forberedt seg før timen slik at han husker hvem du er når du kommer. Veldig serviceinnstilt og strekker seg langt for å hjelpe pasienten- f.eks rydde opp i legevaktens rot med sykemeldinger.

Forklarer i lettfattelig språk om årsaker og behandlingsmetoder men kan være for travel enkelte ganger/ for opptatt av å forklare og husker ikke alltid på at det er fint å lytte også. Oppsummert: han har et ærlig og sterkt engasjement for faget og for pasienten!

Veldig dyktig og fin lege

Jonassen er er super dyktig lege. Jeg har hatt flere plager opp igjennom og han hjulpet meg hver gang. Han gir aldri opp og forklarer alltid sånn at du forstår hva som feiler deg sender deg videre for å finne svar. Han Ringer deg hvis det er noe og du får time hvis du ringer 08:15. Hele vår familie har han og vi flyttet, men har beholdt vår supre lege selv om. Håper at vi får ha han i mange år til.

Faglig dyktig og

Presis, effektiv og trivelig. En lege uten hvit frakk, trygg i yrket sitt. Jeg er heldigvis frisk, men føler at det er en lege som jeg vil føle meg trygg hos hvis sykdom oppstår. Tar blodprøver selv hvis helsepersonalet er fraværende. God og medmenneskelig lege! Ingen snobb, bare klok!

har Dårlig tid.

Jeg var der første gang på legene på sinsen. Jeg reagert det først er rote blodprøverører like ved repsjonen. ubehagelig , så de har ikke vann på venterommet.Trangt venterommet følt meg kvalt. så på endelig kom jeg inn til fastlege.. Jeg føler han blitt ikke lyttet at jeg har noe si ..fordi han sa at han har ikke tid .
først gang jeg var der og reagert jeg det så kommer jeg ikke tilbake.aldri sett legekontoret var så rote..