Sigurd Sørås Jonassen

Haslevn. 38 0571 Oslo
Sigurd Sørås Jonassen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sigurd Sørås Jonassen

har Dårlig tid.

Jeg var der første gang på legene på sinsen. Jeg reagert det først er rote blodprøverører like ved repsjonen. ubehagelig , så de har ikke vann på venterommet.Trangt venterommet følt meg kvalt. så på endelig kom jeg inn til fastlege.. Jeg føler han blitt ikke lyttet at jeg har noe si ..fordi han sa at han har ikke tid .
først gang jeg var der og reagert jeg det så kommer jeg ikke tilbake.aldri sett legekontoret var så rote..

Tar pasientene på alvor

Jonassen tar seg alltid tid til å forklare hvordan han resonnerer rundt en diagnose. Han er ikke en sånn lege som automatisk griper til reseptblokka (men han gjør selvsagt det når det er det som trengs). I stedet vurderer han seriøst hva som er problemet, og han forklarer deg hva han har vurdert og hvorfor. Han tar deg alvorlig når du er ordentlig syk, men er heller ikke redd for å si at "dette er noe som går over av seg selv i løpet av et par dager".

Ventetid når det ikke haster, men har alltid hastetimer samme dag om det trengs.

Seriøs og dyktig

Er så fornøyd med Jonassen. Han har vært min fastlege i alle år. Blir tatt seriøst og han lytter og forklarer med gode eksempler slik at du skal forstå på best mulig måte. Han er ærlig og hvis det er noe han ikke forstår seg så godt på sier han heller det og henviser deg til en spesialist.
Setter pris på å ha en så god fastlege og jeg håper han holder seg i arbeid lenge :-)

Beste legen jeg har hatt

Meget bra lege og alltid hjelpsom når du trenger han.Når du er ordentlig syk får du time samme dag.Flink til å lytte og flink til å forklare.

Den beste legen jeg har hatt

Den beste legen jeg har hatt. Har alltid fått hjelp når jeg har trengt. Og han ringer meg alltid når det er noe. Får ikke fullt rost ham. Så har jeg brukt ham i over 15 år. Så han trenger en påskjønnelse.