Sigurd Sørås Jonassen

Autorisasjon (1986)

Sigurd Sørås Jonassen er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sigurd Sørås Jonassen

Meget fornøyd

I'm very happy with services.
He is en excellent doctor, very knowledgeable and patient.
He was my doctor for a while, I got very good treatment and care every time and I never was unsatisfied.
I can really recommend this doctor.

Kald og utilgjengelig

Jonassen er en svært stresset mann, som alltid påpeker sin dårlige tid til meg som pasient. Han snakker i munnen på deg, og det kan virke som han vil ha deg raskt ut av kontoret sitt. Han viser svært lite forståelse for psykiske lidelser, og har kommet med et par uttalelser som er langt fra greit å si til et menneske med store traumer. Han er allmennfaglig dyktig, men det veier ikke opp for de mellommenneskelige egenskapene han mangler.

Omsorgsfull og kunnskapsrik.

Moden, utmerkede kommunikasjonsferdigheter og har bred erfaring som lege. En lege man føler seg faglig trygg på. Dr. Jonassen jobber målrettet og til beste for pasienten. En lege som kan anbefales på det varmeste.

Overfladisk

Er rask til å bestemme seg for hva det er uten å ta grundige tester, så opplever han som veldig overfladisk samlebåndslege. Han virker mest interessert i å være rask, ikke hjelpe meg som pasient. Unngår han så godt jeg kan, men har dessverre måttet ha time med han da han jobber i samme klinikk som min fastlege.

Veldig god fastlege!

Dr. Jonassen er veldig grundig, stiller gode oppfølgingsspørsmål og forklarer underveis. Han er god på fysiske undersøkelser og får pasienten til å slappe av. Til og med under graviditeten min kom han med ekstra "tips". Den beste legen jeg har hatt!