Thomas Martin Gundersen Jordan

Hoffsveien legesenter

1979

Hoffsveien legesenter Telefonnummer23 25 49 9023 25 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hoffsveien 15 0275 Oslo
Thomas Martin Gundersen Jordan er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Martin Gundersen Jordan

Flink fastlege

Jeg har hatt Thomas Jordan som fastlege siden fastlegeordningen startet. Han er veldig kunskapsrik og hans lange erfaring er en trygghet for meg som pasient.
Tror han har som prinsipp å ikke informere meg så mye hvis resultat av undersøkelser hvis alt er ok. Det kunne vært fint med litt mer info i slike tilfeller, men alt i alt veldig fornøyd.

Veldig bra

Dyktig, faglig, tillitsvekkende, presis, litt brå, rett på sak, flink i diagnose, for få timer på fastlege kontoret

Flink lege

Utrolig dyktig, positiv og flink lege. Noen som virkelig bryr seg om pasienten. 5 stjerner.

Sur, uhøflig kontor/ sekretær dame. Gir totalt blaffen i pasientene. Dårlig holdning. 0 stjerner.

En lojal og dyktig lege

TJ ordner opp!
EFFEKTIV OG RASK PÅ BEHANDLINGSTIMER OG RESPTER.
Genuint interessert i sine paisenter.

Blandet følelser

Har hatt Thomas M Gundersen Jordan som fastlege i noen år, men er nødt til å finne en annen lege som er mer åpen for sine pasienter.

Legen Thomas M Gundersen Jordan virker som en dyktig og effektiv lege, men effektiviteten går, i følge meg, på bekostningen av selve pasienten. I legetimene får jeg ofte navn på diagnosen og korte og bestemte svar på mine spørsmål. Jeg føler ofte tidspress uansett om timen ble bestilt på fohånd eller om det er akutt drop-in. Blodprøvene blir som oftest tatt (kontordame er veldig hyggelig og hjelpsom), men legen tar sjeldent temperatur- eller blodtrykksjekk som jeg anser som svært normalt når jeg kommer til en legetime. Både som en ung kvinne og ikke minst en pasient vil jeg bli hørt og sett, men jeg blir ofte avbrudd når jeg prøver å fortelle noe jeg ser for meg som relevant. Dette oppleves som lite hyggelig for en pasient. Henvisninger til spesialister (for sykdommer eller infeksjoner som gjentar seg) blir ikke gitt samt forebyggningstips for å unngå samme sykdom/infeksjon. Hvis ikke fastlegen gjør det, hvem ellers kan?