Thomas Martin Gundersen Jordan

Tlf: 23 25 49 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thomas Martin Gundersen Jordan er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thomas Martin Gundersen Jordan

Veldig bra

Dyktig, faglig, tillitsvekkende, presis, litt brå, rett på sak, flink i diagnose, for få timer på fastlege kontoret

Flink lege

Utrolig dyktig, positiv og flink lege. Noen som virkelig bryr seg om pasienten. 5 stjerner.

Sur, uhøflig kontor/ sekretær dame. Gir totalt blaffen i pasientene. Dårlig holdning. 0 stjerner.

En lojal og dyktig lege

TJ ordner opp!
EFFEKTIV OG RASK PÅ BEHANDLINGSTIMER OG RESPTER.
Genuint interessert i sine paisenter.

Blandet følelser

Har hatt Thomas M Gundersen Jordan som fastlege i noen år, men er nødt til å finne en annen lege som er mer åpen for sine pasienter.

Legen Thomas M Gundersen Jordan virker som en dyktig og effektiv lege, men effektiviteten går, i følge meg, på bekostningen av selve pasienten. I legetimene får jeg ofte navn på diagnosen og korte og bestemte svar på mine spørsmål. Jeg føler ofte tidspress uansett om timen ble bestilt på fohånd eller om det er akutt drop-in. Blodprøvene blir som oftest tatt (kontordame er veldig hyggelig og hjelpsom), men legen tar sjeldent temperatur- eller blodtrykksjekk som jeg anser som svært normalt når jeg kommer til en legetime. Både som en ung kvinne og ikke minst en pasient vil jeg bli hørt og sett, men jeg blir ofte avbrudd når jeg prøver å fortelle noe jeg ser for meg som relevant. Dette oppleves som lite hyggelig for en pasient. Henvisninger til spesialister (for sykdommer eller infeksjoner som gjentar seg) blir ikke gitt samt forebyggningstips for å unngå samme sykdom/infeksjon. Hvis ikke fastlegen gjør det, hvem ellers kan?

Dyktig og kunnskapsrik

Føler meg meget godt ivaretatt hos TGJ. Han er genuint opptatt av pasienten og gjennomfører grundig helsesjekk - her er det ikke snakk om noen form for overfladisk "kjøttkontroll"! Følger godt med på utviiklingen i faget, nye forskningsresultater osv. Sier ifra, kan kanskje virke litt vel streng og direkte noen ganger - men gjør det på en ordentlig måte, iallefall slik jeg har opplevd det.

Mulig forbedringspotensial: Kan kanskje oppgradere datasystemet?!?!?!? Kan bli sittende og slite med skjermen/tastaturet innimellom.......