Marianne Killi

Greverud Legesenter AS

1987

Greverud Legesenter AS Telefonnummer66 99 20 0666 99 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Flåtestadveien 3 1415 Oppegård
Marianne Killi er en av 27 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Marianne Killi

Gir tillit og fremstår dyktig

Har utelukkende gode erfaringer. Blir møtt på en profesjonell måte, stiller gode spørsmål. Er ikke ute etter å få meg raskest mulig ut av kontoret, sitter ikke med ansiktet festa i skjermen. Virker genuint interessert. "kaster ikke sykemeldinger etter meg". Når jeg kommer spør hun og er nysgjerrig og spør om og hvor mye jeg evt kjenner jeg kan jobbe. Virker også forsiktig med å skrive ut både antibiotika og andre medikamenter - noe jeg setter pris på.

Har også vært innom flere andre leger på dette legekontoret når min fastlege har vært borte, og har MEGET godt inntrykk av de jeg har møtt der. Samme med de andre ansatte. Føler meg alltid velkommen og støttet.

Beste legen jeg har hatt

Jeg hadde Marianne som fastlege for endel år siden, på et annet legekontor og kunne ikke vært mer fornøyd. Hun tok problemene mine på alvor, var dyktig og veldig hyggelig. Nå har jeg satt meg på venteliste for å forhåpentligvis kunne få henne som fastlege igjen, selv om dette innebærer en mye lengre reisevei for meg

Empatisk og effektiv lege!

Hadde det ikke vært for at jeg nå har flyttet ville jeg beholdt marianne som fastlege. Hun har hjulpet meg utrolig godt, og fremstår som empatisk, effektiv, seriøs - men likevel trivelig og faktisk også morsom til tider! Anbefaler virkelig denne legen!

En fantastisk fastlege!

Jeg hadde Marianne som fastlege i 15 år før hun flyttet praksisen sin. Nå er det dessverre for lang reisevei, ellers ville jeg gjerne ha beholdt henne. Hun er fornuftig og vennlig, tar seg god tid, hun lytter og gir god oppfølging og behandling. Jeg kunne ikke gitt henne en varmere anbefaling!

MEGET BRA

tar pasienten på alvor og er lett tilgjengelig til tross for full pasientliste.