Vidar Johannes Kirkerød

Alna legesenter

Tvetenveien 217 0675 Oslo
Vidar Johannes Kirkerød er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Vidar Johannes Kirkerød

Rolig og merkbart erfaren, men noe utydelig og lite imøtekommende

Jeg har vært noen ganger hos denne legen. Han kommer ofte med overraskende og gode, beroligende svar på spørsmål jeg stiller. Har gode kunnskaper, er ærlig når han ikke vet og sier direkte hva han mener. Hører ikke alltid hva han sier. Jeg synes han kikker for mye inn i PC-skjermen under timen og gir inntrykk av å være uinteressert i meg som pasient. Det er et stort minus. Jeg gir legen en sjanse. Jeg har ikke hatt så mange ulike fastleger oppgjennom årene.

DEN BESTE FASTLEGEN JEG HAR HATT HITTIL

Har hatt 7-8 konultasjoner med han og det begynner å tegne seg et bilde av en snill og dyktig fastlege. den beste jeg har hatt hittil.

den beste fastlegen noen kan ha.

en lege som kan sette seg inn i pasientens tilstand og vel .etter mange år har han vert der å hjelpet pasienten selv midt i ferietid m.m.
så han får 5 stjerner a meg.
arbeider langt utover vanlig arbeidstid å uten og ta betalt ekstra for det ,å det opplever man sjelden i dag.

Jeg har møtt mange leger få er setter seg så godt inn som Kirkerød.

En lege jeg ikke trodde fantes, ser virket type mennesker som han behandler ,jeg har hatt han I mange år å har ikke en eneste ting å klage på ,en lege som sier akkurat det han mener å det I en positiv mening. sier I fra om det er galt med deg ,ikke noe fram å tilbake,har ligget på sykehus noen ganger å der blir man behandlet som en plage føles det ,så helt klart den beste måten å behandle en pasient på Gjør han ,å dem tror jeg ikke det er mange av etter min erfaring.Glad jeg føler atte jeg er I trygge hender.