Vidar Johannes Kirkerød

Alna legesenter
Tvetenveien 217 0675 Oslo
Vidar Johannes Kirkerød er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Vidar Johannes Kirkerød

Tar seg tid. Lytter og er ellers en veldig flott lege.

Dr kirkerud . Savner han som lege. Han er den beste legen jeg har hatt. Han hørte alltid på meg viste det meste om meg. Han satt seg alltid tid og prate.. ikke masse medisiner men medmenneskelighet. Det var en jeg hadde i 15 år. Mvh

Har ikke rett til å skrive ut A- og B-preparater

Denne legen har ikke forskrivningsrett på A- og B-preparater, ifølge Helsepersonellregisteret. OBS på at disse reseptene ikke er gyldig for ekspedisjon på apotek!

Rolig og merkbart erfaren, men noe utydelig og lite imøtekommende

Jeg har vært noen ganger hos denne legen. Han kommer ofte med overraskende og gode, beroligende svar på spørsmål jeg stiller. Har gode kunnskaper, er ærlig når han ikke vet og sier direkte hva han mener. Hører ikke alltid hva han sier. Jeg synes han kikker for mye inn i PC-skjermen under timen og gir inntrykk av å være uinteressert i meg som pasient. Det er et stort minus. Jeg gir legen en sjanse. Jeg har ikke hatt så mange ulike fastleger oppgjennom årene.

DEN BESTE FASTLEGEN JEG HAR HATT HITTIL

Har hatt 7-8 konultasjoner med han og det begynner å tegne seg et bilde av en snill og dyktig fastlege. den beste jeg har hatt hittil.

den beste fastlegen noen kan ha.

en lege som kan sette seg inn i pasientens tilstand og vel .etter mange år har han vert der å hjelpet pasienten selv midt i ferietid m.m.
så han får 5 stjerner a meg.
arbeider langt utover vanlig arbeidstid å uten og ta betalt ekstra for det ,å det opplever man sjelden i dag.