Olof Einar Rosén

Torget Legesenter Sarpsborg AS Mann, 39 år

Autorisert2009
Ledige plasser 49 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Torget Legesenter Sarpsborg AS

St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg
Olof Einar Rosén er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Olof Einar Rosén

Grundig

Imøtekommende og viser ikke stress under konsultasjon.
Han er grundig og jeg føler at han tar det på alvor

Hyggelig og sympatisk, men mindre dyktig

En veldig hyggelig lege, dersom du ikke er kronisk syk. Tok ikke sykdommen min seriøs selvom jeg har diagnose fra opptil flere spesialister. Skulle hele tiden finne andre løsninger på hva som feilte meg. Men som sagt, en hyggelig fyr.. Så sant det ikke feiler deg noe spesielt. (Til tider noe vimsette.. Glemte ofte å fornye reseptene mine selv når jeg satt der)

Anbefales ikke.

Legen virker utbrent og lei. Kommer med veldig upassende kommentarer. Ikke faglig dyktig. Får ikke resepter før man ringer flere ganger. Dårlig forberett hvis man har bestilt time til en spesiell ting. Lite hjelpsom.
Hyggelige damer i telefon og på kontoret
Ingen lege jeg vil anbefale.

Blir ikke tatt seriøst

føler ikke jeg blir tatt seriøst når jeg forteller om plagene mine. måtte også vente veldig lenge til timen

Blitt dårlig behandlet av lege

Etter første møte opplevde jeg legen som grei men da var det bare noen vanlige småting jeg trengte hjelp med. Senere da jeg trengte hjelp til mer alvorlige ting opplevde jeg og ikke bli tatt på alvor og han sa rett ut at dette var noe han egentlig ikke var interessert i å hjelpe meg med dette. Han hadde ikke engang lest journalen min for å sette seg inn i saken. Jeg ble litt satt ut og sa at jeg syntes dette var dårlig behandling.
I andre sammenhenger har han unnlatt å gi korrekt informasjon.
Jeg ringte legekontoret for å få en oppklaring av dette. Legen ringer meg da senere og skjeller meg ut med en ordbruk og beskyldninger som jeg faktisk aldri har hørt maken til.
At en lege oppfører seg slik overfor en pasient anser jeg som svært uprofesjonelt.