Sissel Helene Klingenberg

Granbergstubben 196 1275 Oslo
Sissel Helene Klingenberg er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Helene Klingenberg

Veldig dyktig lege!

Hun har vært min fastlege i over 25 år. Jeg har alltid vært fornøyd de gangene jeg har vært der. Hun lytter, følger opp og husker godt fra gang til gang. Dessverre er det altfor lang ventetid på bestilling av time ( opptil 3 mnd ) , og akutt timer er nesten umulig å få. Damene på forværelset er jeg ikke like fornøyd med. De er lite imøtekommende og man blir nedslått av å prate med de.

Hun har en unik evne til å ivareta hver enkelt pasient uansett behov. Hele familien bruker henne og alle er strålende fornøyd. Selv om jeg har flyttet mye på meg grunnet studier, har jeg valgt å beholde henne som fastlege. Utrolig dyktig fastlege!

Flott lege!

Flott lege som tar seg tid og er forståelsesfull. Sissel har vært min lege i i godt over 20 år og jeg har alltid vært fornøyd med oppfølging og behandling jeg har fått. Har hjulpet meg igjennom en svært vanskelig periode. Tar pasientens synspunkter alvorlig og husker deg godt fra gang til gang.

Dessverre er damene i resepsjonen lite forståelsesfulle og jeg var flere ganger vært på gråten etter en telefonsamtale (hvor jeg bare skal bestille time). Man føler seg til vet når man ringer for å bestille time. De spør også om hva det gjelder og vil noen ganger ha detaljer, noe jeg ikke er komfortabel med å gi til andre enn min lege som behandler.

Noe ventetid på time og også på venterommet men vel verdt det!

Vanskelig å få time, men forståelsesfull

Sissel har vært min lege i over 20 år. Hun er dyktig som fastlege og tar seg tid til å høre på hva du har å si, og husker også fra gang til gang hva man har snakket om. Undersøker dersom det trengs.
Stort minus er at det er ufattelig vanskelig å få time, både akutt time og planlagt time. I tillegg er de som sitter i resepsjonen utrolig grinete og lite hyggelige.

Meget god lege

En lege som kan anbefales på det sterkeste. Hun er dyktig og kunskapsryk. Meget fornøyd med fastlegen min. Minus er at det er alt for langt ventetid for vanlige time bestilling. Opp til 2 mnd, er alt for langt tid, syns jeg. Det som mangler på dette senteret er flere og og ikke minst litt mer hyggelig folk på resepsjonen.