Sissel Helene Klingenberg

Bjørndal Legesenter

1983

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Bjørndal Legesenter
Granbergstubben 196 1275 Oslo
Sissel Helene Klingenberg er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Helene Klingenberg

Utrolig snill og imøtekommende lege. Sissel tar seg tid til enhver pasient (kanskje derfor timene hos henne ofte er forsinket) Uansett er det verdt det. Jeg føler meg utrolig godt tatt vare på hver gang jeg er hos henne. Har hatt henne siden fastlegeordningen ble til, selv etter å flytta på meg to ganger. Men pga tilgjengelighet, må jeg vurdere å bytte lege. Jeg ringer til kontoret, som forøvrig tar tid før man kommer gjennom. 3/5 ganger blir jeg henvist til legevakten eller bruke egenmelding. Før jeg evetentuelt skal bytte fastlege, skal jeg ordne en siste time hos Sissel og gi henne en bjørneklem!

Utilgjengelig, men dyktig

Veldig flink lege. Blid og imøtekommende. Tar seg god tid. Men nestem umulig å få time på tre måneder.
Og dama i resepsjonen er ikke hyggelig. Direkte frekk og ufin til tider.

Veldig dyktig lege!

Hun har vært min fastlege i over 25 år. Jeg har alltid vært fornøyd de gangene jeg har vært der. Hun lytter, følger opp og husker godt fra gang til gang. Dessverre er det altfor lang ventetid på bestilling av time ( opptil 3 mnd ) , og akutt timer er nesten umulig å få. Damene på forværelset er jeg ikke like fornøyd med. De er lite imøtekommende og man blir nedslått av å prate med de.

Hun har en unik evne til å ivareta hver enkelt pasient uansett behov. Hele familien bruker henne og alle er strålende fornøyd. Selv om jeg har flyttet mye på meg grunnet studier, har jeg valgt å beholde henne som fastlege. Utrolig dyktig fastlege!

Flott lege!

Flott lege som tar seg tid og er forståelsesfull. Sissel har vært min lege i i godt over 20 år og jeg har alltid vært fornøyd med oppfølging og behandling jeg har fått. Har hjulpet meg igjennom en svært vanskelig periode. Tar pasientens synspunkter alvorlig og husker deg godt fra gang til gang.

Dessverre er damene i resepsjonen lite forståelsesfulle og jeg var flere ganger vært på gråten etter en telefonsamtale (hvor jeg bare skal bestille time). Man føler seg til vet når man ringer for å bestille time. De spør også om hva det gjelder og vil noen ganger ha detaljer, noe jeg ikke er komfortabel med å gi til andre enn min lege som behandler.

Noe ventetid på time og også på venterommet men vel verdt det!

Vanskelig å få time, men forståelsesfull

Sissel har vært min lege i over 20 år. Hun er dyktig som fastlege og tar seg tid til å høre på hva du har å si, og husker også fra gang til gang hva man har snakket om. Undersøker dersom det trengs.
Stort minus er at det er ufattelig vanskelig å få time, både akutt time og planlagt time. I tillegg er de som sitter i resepsjonen utrolig grinete og lite hyggelige.

Meget god lege

En lege som kan anbefales på det sterkeste. Hun er dyktig og kunskapsryk. Meget fornøyd med fastlegen min. Minus er at det er alt for langt ventetid for vanlige time bestilling. Opp til 2 mnd, er alt for langt tid, syns jeg. Det som mangler på dette senteret er flere og og ikke minst litt mer hyggelig folk på resepsjonen.

Vil aldri bytte lege

Sissel er alltid imøtekommende, hjelpsom og en god person. Hun setter av tid til å snakke med deg, husker hva vi snakket om sist og jeg føler meg alltid trygg hos henne.
Selv om jeg bor langt unna ville jeg aldri byttet lege, det eneste negative er de lange ventelistene...

Forståelses full og kunnskapsrik

Sissel har vært min fastlege i 20 år, og jeg blir alltid tatt godt i mot. Hun undersøker nøye og sender videre om det trengs videre utredning. Hos Sissel er man alltid i trygge hender og får den beste behandlingen. Hun er veldig nøye og tar seg tid til å prate med pasientene, dette fører ofte til ventetid, men jeg sitter heller og venter på å komme inn når jeg vet at hun vil ta seg tid til det jeg trenger av undersøkelser på samme måte som med forrige pasient.

Dessverre er de to som sitter i resepsjonen ikke av samme karakter, de er ofte stresset og svarer surt, noe som oppleves lite tryggende for pasienter.

Bytter henne aldri

Sissel har vært min fastlege i over 20 år. Selvom jeg har flyttet ut av Oslo har jeg beholdt henne . Et godt og varmt menneske som alltid har tid til sine pasienter, og sender deg raskt videre til spesialister om det trengs. Setter utrolig stor pris på henne som menneske og lege, man føler seg trygg hos Sissel

Fantastisk lege :-)

Alltid god tid når man først kommer inn. Kan være litt lang ventetid, men det er vært det. Hun er alltid blid, omgjengelig og veldig, veldig dyktig. Du føler virkelig at du blir tatt vare på. En meget god lytter. Da er det verre med resepsjonen, maken til sure personer skal man lete lenge etter. Man kommer til ett legekontor fordi man faktisk er syk og da trenger man ikke å bli møtt med ett surt ansikt!

Beste legen ever!

Flyttet fra Bjørndal for femten år siden men kommer aldri noensinne til å bytte. Hun er genuint interessert, har god hukommelse så du slipper å fortelle alt på nytt hver gang, og hun tar alt du sier på alvor uten å sy puter under armene på deg.

Er så veldig verdt ventetiden, alltid!

Dyktig lege.

Dyktig lege som jeg stoler 100% på. Rask tilbakemelding på alle henvendelser. Blir tatt på alvor og veldig god oppfølging.

Kommer aldri til å bytte

Flott og forståelsesfulle lege som alltid tar seg tid. Bryr seg genuint om sine pasienter. Noe lang ventetid med bedre med kvalitet enn kvantitet!

Har også flyttet fra Bjørndalen, men ikke vurdert en eneste gang å bytte fastlege. Har gått til Sissel siden 90 tallet.

Takk Sissel!

Kunnskapsrik, engasjert og empatisk lege

Familien har benyttet Sissel mye i mange år. Utrolig tillitsfull, har alltid tid til DEG

For lang tid å vente på time

Flink lege men 7 - 8 ukers ventetid, for time.Det er for dårlig, mulig dette er pga av pasient mengden.Men da har hun for mange pasienter?Kom til privatlege på Volvat fikk fantastisk hjelp.Var vært hverkrone hvis du ikke kan vente i to måneder på legetime..

Utrolig bra lege

Har gått hos henne siden 95, er kjempegodt fornøyd, selv om hun er forsinket tar hun seg alltid tid til deg når du trenger det.

Kommer ikke til å bytte selv om jeg har flyttet fra Bjørndal

Til tider lang ventetid, men er verdt å vente på, og god tilgjengelighet ved akuttbehov.

Simply the best!

Fantastisk godt menneske! Vil aldri bytte lege. Ever....!

Veldig veldig VELDIG bra lege

Hun tar seg alltid tid til å lytte.
Kjempehyggelig og varm.

Flink

Veldig flink og lyttende.
Alltid hyggelig og blid.