Sissel Helene Klingenberg

Granbergstubben 196 1275 Oslo
Sissel Helene Klingenberg er en av 568 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Helene Klingenberg

Dyktig og lyttende

Klingenberg er en lege som fremstår saklig og kunnskapsrik. Hun lytter og behandler meg med respekt.

Hun er rolig, og bruker tilstrekkelig tid med pasienten.

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Klingenberg som lege i snart 20 år. Hun er varm og empatisk, nøye og veldig dyktig! Jeg føler alltid at jeg og min familie blir veldig godt ivaretatt på alle måter!

Fastlege med hjerte av gull!!

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne.

Jeg har hatt Klingenberg som fastlege "hele livet" , og kunne ikke hatt en bedre fastlege. Hun er så utrolig omtenksom, empatisk, rolig, lyttende og ikke minst meget dyktig i sitt arbeid. Tar seg god tid til pasient og gir deg følelsen av at hun virkelig bryr seg.

Klingenberg besvarer dine forespørsler fra HelseNorge relativt raskt og du blir også oppringt. Hun følger opp og bryr seg. Dette er en lege man virkelig blir glad i.

Jeg håper hun leser dette en dag. For hun fortjener virkelig å vite hvor godt menneske hun er.

Jeg har måttet dessverre bytte fastlege pga flytting og det ble ledig der jeg stod på venteliste, og det kjenner jeg veldig på. Den nye fastlegen kan ikke måle seg med Klingenberg.

Heldig er de som fikk min plass på hennes liste! Hilsen pasient og tannlege.

Trygg

En fantastisk person og vidunderlige lege. Med magiske hender. Er til og stole på, følger mine barn er i gode hender.

Drømmedama

Verdens beste lege som alltid tar deg på alvor og som får ting gjort! Dyktig, trygg og god. Hatt Sissel som fastlege hele livet, i over 30 år. Ingen over, ingen under, ingen ved siden av!