Sissel Helene Klingenberg

Bjørndal Legesenter
Granbergstubben 196 1275 Oslo
Sissel Helene Klingenberg er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sissel Helene Klingenberg

Utrolig snill og imøtekommende lege. Sissel tar seg tid til enhver pasient (kanskje derfor timene hos henne ofte er forsinket) Uansett er det verdt det. Jeg føler meg utrolig godt tatt vare på hver gang jeg er hos henne. Har hatt henne siden fastlegeordningen ble til, selv etter å flytta på meg to ganger. Men pga tilgjengelighet, må jeg vurdere å bytte lege. Jeg ringer til kontoret, som forøvrig tar tid før man kommer gjennom. 3/5 ganger blir jeg henvist til legevakten eller bruke egenmelding. Før jeg evetentuelt skal bytte fastlege, skal jeg ordne en siste time hos Sissel og gi henne en bjørneklem!

Utilgjengelig, men dyktig

Veldig flink lege. Blid og imøtekommende. Tar seg god tid. Men nestem umulig å få time på tre måneder.
Og dama i resepsjonen er ikke hyggelig. Direkte frekk og ufin til tider.

Veldig dyktig lege!

Hun har vært min fastlege i over 25 år. Jeg har alltid vært fornøyd de gangene jeg har vært der. Hun lytter, følger opp og husker godt fra gang til gang. Dessverre er det altfor lang ventetid på bestilling av time ( opptil 3 mnd ) , og akutt timer er nesten umulig å få. Damene på forværelset er jeg ikke like fornøyd med. De er lite imøtekommende og man blir nedslått av å prate med de.

Hun har en unik evne til å ivareta hver enkelt pasient uansett behov. Hele familien bruker henne og alle er strålende fornøyd. Selv om jeg har flyttet mye på meg grunnet studier, har jeg valgt å beholde henne som fastlege. Utrolig dyktig fastlege!

Flott lege!

Flott lege som tar seg tid og er forståelsesfull. Sissel har vært min lege i i godt over 20 år og jeg har alltid vært fornøyd med oppfølging og behandling jeg har fått. Har hjulpet meg igjennom en svært vanskelig periode. Tar pasientens synspunkter alvorlig og husker deg godt fra gang til gang.

Dessverre er damene i resepsjonen lite forståelsesfulle og jeg var flere ganger vært på gråten etter en telefonsamtale (hvor jeg bare skal bestille time). Man føler seg til vet når man ringer for å bestille time. De spør også om hva det gjelder og vil noen ganger ha detaljer, noe jeg ikke er komfortabel med å gi til andre enn min lege som behandler.

Noe ventetid på time og også på venterommet men vel verdt det!