Magdy Sabry Abu Habib

Kalfarveien 20 5018 Bergen
Magdy Sabry Abu Habib er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Magdy Sabry Abu Habib

Sympatisk, hyggelig og flink

Oppfattar han som veldig sympatisk og flink. Lyttar til meg og foreslåg heller en å ta avgjerdsler. Oppfattar det som at me i felleskap kjem fram til beste behandling der han rettleiar og nyanserar mine oppfatningar. Veldig nøgd.

Veldig flink lege

Jeg har hadd Magdi som fastlege i to år og var veldig fornøyd med ham. Han er flink til å lytte og tar seg god tid for pasientene. Til og med med mindre alvorlige ting måtte jeg aldri vente mer enn én eller to dager for å få en time hos ham. Hadde jeg ikke flyttet til en annen by, hadde jeg aldri byttet til en annen fastlege.

Dømmende og frekk.

Jeg har slitt med flere mentale lidelser gjennom livet, men denne legen tok alt som en spøk og så bare på meg med dømmende blikk mens han nærmest gjorde latter av meg. Det er skummelt å tenke på samfunnet vi lever i om de som skal hjelpe deg med å ta vare på helsen bare fniser og tenker at du koster mer for samfunnet enn du tjener inn. Dermed er du ubrukelig og får ikke hjelp? Det er slik jeg oppfattet å gå til Magdy Abu Habib, "legen" som klart og tydelig er mer interessert i å ha fjeset sitt på forsiden av avisen da han går til BA og BT utallige ganger med håpløse artikler.

En Lege som anbefales.

Jeg flyttet til den lege, han jobbet bra med å justere på mine medisiner, har godt forståelse til det som jeg fortelle ham og prøver det beste av ham for å finne løsning og at jeg har det bra. Gir deg godt tid å snakke om problemstilling. Anbefales.

Meget tilfreds

Habib Magdy Sabry Abu tar seg god tid til å lytte til pasienten. Han er faglig meget sterk og meget engasjert for å hjelpe pasienten.
Jeg har møtt ham som fastlege med mindre alvorlige lidelser og meget alvorlige lidelser. Han stiller alltid opp svært positivt og han er rask og effektiv med å finne frem til spesialistbehov og behandling.
Jeg ser det som en styrke at han har multinasjonal bakgrunn. Ikke minst fra fattige og krigsherjete land, noe som gir ham et grunnlag til å se sykehistorien i et bredt perspektiv.
Jeg kan ikke se for meg en bedre fastlege.