Magdy Sabry Abu Habib

Kalfarveien 20 5018 Bergen
Magdy Sabry Abu Habib er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Magdy Sabry Abu Habib

Veldig flink lege

Jeg har hadd Magdi som fastlege i to år og var veldig fornøyd med ham. Han er flink til å lytte og tar seg god tid for pasientene. Til og med med mindre alvorlige ting måtte jeg aldri vente mer enn én eller to dager for å få en time hos ham. Hadde jeg ikke flyttet til en annen by, hadde jeg aldri byttet til en annen fastlege.

En Lege som anbefales.

Jeg flyttet til den lege, han jobbet bra med å justere på mine medisiner, har godt forståelse til det som jeg fortelle ham og prøver det beste av ham for å finne løsning og at jeg har det bra. Gir deg godt tid å snakke om problemstilling. Anbefales.

Meget tilfreds

Habib Magdy Sabry Abu tar seg god tid til å lytte til pasienten. Han er faglig meget sterk og meget engasjert for å hjelpe pasienten.
Jeg har møtt ham som fastlege med mindre alvorlige lidelser og meget alvorlige lidelser. Han stiller alltid opp svært positivt og han er rask og effektiv med å finne frem til spesialistbehov og behandling.
Jeg ser det som en styrke at han har multinasjonal bakgrunn. Ikke minst fra fattige og krigsherjete land, noe som gir ham et grunnlag til å se sykehistorien i et bredt perspektiv.
Jeg kan ikke se for meg en bedre fastlege.

Legen som man kan stole på.

Han er en høflig lege som man kan stole på. Og det best om han at han snakker arabisk og det gjør at jeg kan beskrive min sykdom på min morsmål .
Han er hjelpsom og smiler alltid .

En svært hyggelig lege

Jeg har bare gode erfaringer med denne legen, han er alltid blid og imøtekommende. Jeg opplever ham som en respektfull og profesjonell lege som ønsker det beste for sine pasienter. Anbefales varmt!