Inger Viervoll Knoph

Tlf: 23 34 41 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Inger Viervoll Knoph er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Inger Viervoll Knoph

Burde hatt færre pasienter

Sikkert en helt ok lege, om hun hadde tatt seg tid til å lytte aktivt og hadde tatt seg tid med hver enkelt pasient. Sikkert best når diagnosen er konkret og håndterlig. Framstår uinteressert om symptomene er udefinerbare og for abstrakte for henne.

Ellers er det helt "umulig" å få time. Sekretærene på legesenteret burde hatt et smilekurs. Har flere ganger opptrått småfrekke.

Veldig bra lege

Veldig fornøyd med denne legen, hjelper alltid til og gir gode råd. Ikke vanskelig hvis man trenger å bli sendt videre

God lege.

En behagelig og interessert lege. Kan virke noe stresset. Ikke redd for å sende deg videre. Lang ventetid for å få time. Og er alltid forsinket. ( Dette kan kanskje gjøres noe med?)

Veldig bra

Omtenksom dyktig og hyggelig. Har ikke noe å utsette på henne.
Holde tiden bedre.

Ser "hele" deg.

Fantastisk omsorgsfull lege. Konfererer gjerne med de andre legene og henviser videre ved behov. Dette oppleves betryggende.

Hvorfor får denne legen fortsatt lov til å praktisere ?

De tar telefonen etter 6 forsøk og 2 timer.
Har 1 måned eller mer i ventetid.
Ringer aldri tilbake selv om du legger igjen beskjed 100 ganger,
Lang ventetid selv om du har bestilt time. Hun er alltid 45min-1,5t forsinket.
Virker kunnskapsløs og uinteressert.
Mine døtre og jeg har byttet til annen lege.
Takk og pris for det,

Forvirret

Føler at hun er forvirret til tider. Føler meg alltid som en mistenkt når jeg drar til henne, skulle tro hun mistenkte meg for å lyve. Jeg fortalte henne om en blodsykdom/tilstand jeg har da jeg byttet over til henne. Etter 2 år med tester forteller hun meg at hun har funnet ut at jeg har den tilstanden, Hørte hun ikke etter ?
Alt i alt, en snill og hyggelig lege, men hun viser ikke at hun er interressert i å hjelpe deg.

En meget habil og dyktig lege.

Storfornøyd. En lege som følger deg opp og ser helhetlig på sine pasienter. Blid og imøtekommende er hun også.

Dyktig lege med pasienten i fokus!

Effektiv lege som alltid tar seg tid! Besvarer spørsmål tålmodig og kommer alltid med et svar, tiltak eller behandlingsforslag. Hun er en lege man enkelt føler tillit til, og har de medmenneskelige egenskapene som er nødvendige. Et lykketreff å ha fått henne som fastlege!

en som virkelig bryr seg om meg

Er effektiv uten stress eller utålomdighet, som gjør at en føler at en får får lite tid. En får ta opp alt som trengs uten å bli avvist på noen måte. Hun er 100% tilstede, ser, hører og tar en på alvor.
Bryr seg om hele mennesket, både fysisk og psykisk, som gir livsviktig omsorg. Både i fårebyggende og i akkutte situasjoner. Henviser til spesialist utredning straks det trengs.
Samarbeider med de andre legene på legesenteret, som alle har vært der i mange år, slik at det er en god og trygg atmosfære / miljø, kontinuitet og stabiliktet der.
Følger raskt opp på telefon eller brev, med prøvesvar ol.

den beste legen jeg har hatt

Flink, bryr seg om og tar vare på helsen vår på en dyktig måte.

En fantastisk lege

Har fulgt meg gjennom tykt og tynt i mange år nå og er en fantastisk person og lege. Alltid tid til store og små problemer. Jeg føler meg alltid sett og godt tatt vare på. Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten henne.