Mikkel Saxov

Mikkel Saxov er en av 6 fastleger i Etne

Siste vurderinger av Mikkel Saxov

Eksepsjonell

Profesjonell og imøtekommende.

Der hvor andre leger svikter er mikkel saxov den legen som er imøtekommende og tar deg på alvor. Etter mange år med plager og flere avfeiende leger hjalp han meg å finne hjelp.

Jeg er nå smertefri og kommer aldri til å bytte lege.
Han er komfortabel å snakke med, saklig og interessert i alle situasjoner.

Uten tvil den beste legen jeg har vært i kontakt med.

Veldig dyktig lege

Den dyktigste legen jeg har hatt. Tar situasjonen din veldig på alvor og gjør det han kan for å bedre den! han følger også opp pasienten dersom de er behov for det. Anbefaler mikkel på mitt sterkeste!

Har hatt Saxov som vikar fleire gongar når min eigen fastlege ikkje hadde tid, og har berre hatt positive erfaringar med han. Han er verkeleg ein lege som tek deg på alvor. Han er lett å kommunisere med, og han gjer at du føler deg godt tatt vare på. Eg er veldig nøgd med han!

En lege som tar deg på alvor

Fikk tildelt Mikkel som fastlege høsten 2013, uten at jeg hadde bedt om dette så det var med skepsis jeg møtte opp til min først time med ham. Konsultasjonen var derimot svært positiv. Han hørte på alt jeg hadde å si, og tok meg på største alvor. Han viste seg også å ha en utrolig kunnskap vedrørende diabetes, noe jeg lider av. En behagelig og kunnskapsrik lege jeg anbefaler på det varmeste. Håper vi får beholde ham lenge i Etne, og at han ikke fordufter etter en viss stund.

En dyktig lege!

En lege som tar pasienten på alvor. Er det noe han ikke kan hjelpe med, så sender han deg videre til spesialist. En hyggelig mann, !! Anbefales på det sterkeste...