Julia Alexandersen

Sannan Legesenter AS

2008

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sannan Legesenter AS
Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer
Julia Alexandersen er en av 22 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Julia Alexandersen

Den absolutt flinkeste legen jeg har hatt. Hun har hjulpet meg mye, og gir seg ikke før hun har kommet til roten av problemet. Anbefales på det sterkeste!

Den beste legen jeg noensinne har hatt!

Veldig opptatt av deg som pasient. Du blir hele tiden tatt på alvor og ting blir utredet. Faglig dyktig og veldig serviceinnstilt!

Den beste legen jeg har hatt!

Fantastisk dame sol alltid er blid og behjelpelig. Tar seg alltid god tid til pasientene sine og er veldig behagelig å prate med og lytter til det en har å fortelle.

Kjempehyggelig og flink lege!

Julia Alexandersen er den mest imøtekommende og trivelige legen jeg har hatt. Spør alltid hvordan det går, og virker som hun har mye kunnskap. Er flink til å lytte, og gir seg ikke før problemet er løst.
Må selv skifte fastlege nå pga flytting, synes faktisk det er litt vemodig, og anbefaler henne absolutt videre! :)

Julia må være norges beste lege

Hun er et godt medmenneske. Jeg opplever henne som faglig oppdatert og svært engasjert i å utføre arbeidet sitt på en god måte. Julia tar seg tid til deg, hun tar alltid pasienten på alvor. Anbefales på det varmeste.

Den aller beste

For ei fantastisk dame. Hun er den flinkeste og mest dedikerte legen og medmenneske jeg noen gang har vært borti. Kommer ALDRI til å bytte. hun ser deg, lytter, tar seg god tid til å finne ut hva som er galt og hva som trengs av hjelp.

Beste legen!

Hun er den beste fastleggen jeg ever har møtt I Norge!!!! Norge trenger flere sånne leger!!!
Hun tar seg altid tid til å lytte. Har det aldri travelt med å sende deg ut. Er meget hjelpsom og løsnings orientert!
TAKKNEMLIG!

Utrolig dyktig

Byttet til denne fastlegen for et års tid siden, og hadde min første time hos henne for ikke så lenge siden. Da visste hun det meste av relevant historikk etter å ha lest journalen min FØR jeg kom, noe som var veldig positivt så jeg slapp å fortelle "hele livshistorien".

Som pasient opplevde jeg å bli hørt, trodd og tatt på alvor med en gang. Engasjert, hyggelig, folkelig, kunnskapsrik, flink, løsningsorientert og bra med oppfølging. Henviser dit det trengs uten noe om og men. Jeg er så utrolig glad for at jeg har denne legen, vil aldri bytte. Har absolutt intet negativt å si.