Julia Alexandersen

Autorisasjon (2008)

Julia Alexandersen er en av 15 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Julia Alexandersen

Fremragende!

Jeg har flyttet mye og derfor erfaring med mange fastleger. Julia Alexandersen framstår som blant de aller beste i måten hun ivaretar meg som pasient.

Hun framstår som svært empatisk, nysgjerrig, imøtekommende og oppriktig interessert i å løse problemene dine som pasient. Hun forklarer medisinske problemstillinger på en svært lettfattelig og forståelig måte, i tillegg til å gi tydelig informasjon om oppfølging og hvordan du som pasient må forholde deg til ulike typer sykdom.

Hun gir inntrykk av å ha 360-graders fokus på deg som pasient, og de ulike sykdommene du måtte ha. Dette medfører at hun ikke bare viser kunnskap om det du har bestilt time for, men også hvordan dette forholder seg til andre sykdommer du måtte ha. Prøvesvar etc følges opp med tydelige meldinger i pasientskyen som både forklarer hva prøvene innebærer og hva du som pasient må gjøre videre.

Det eneste minuset er at ventelisten er lang for å få henne som fastlege. Det er kanskje ikke så rart?

Bunnsolid!

Helt fantastisk, et skikkelig medmenneske, utrolig kunnskapsrik og dyktig. Jeg er 100 prosent fornøyd med Julia som fastlege.

I tillegg er hun veldig flink med barn, noe som er en enorm fordel når man har med småbarn til legen.

Hun står på for deg og er virkelig din advokat når det trengs.

Den absolutt flinkeste legen jeg har hatt. Hun har hjulpet meg mye, og gir seg ikke før hun har kommet til roten av problemet. Anbefales på det sterkeste!

Den beste legen jeg noensinne har hatt!

Veldig opptatt av deg som pasient. Du blir hele tiden tatt på alvor og ting blir utredet. Faglig dyktig og veldig serviceinnstilt!

Den beste legen jeg har hatt!

Fantastisk dame sol alltid er blid og behjelpelig. Tar seg alltid god tid til pasientene sine og er veldig behagelig å prate med og lytter til det en har å fortelle.