Julia Alexandersen

Sannan Legesenter AS

Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer
Julia Alexandersen er en av 22 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Julia Alexandersen

Den beste legen jeg noensinne har hatt!

Veldig opptatt av deg som pasient. Du blir hele tiden tatt på alvor og ting blir utredet. Faglig dyktig og veldig serviceinnstilt!

Den beste legen jeg har hatt!

Fantastisk dame sol alltid er blid og behjelpelig. Tar seg alltid god tid til pasientene sine og er veldig behagelig å prate med og lytter til det en har å fortelle.

Kjempehyggelig og flink lege!

Julia Alexandersen er den mest imøtekommende og trivelige legen jeg har hatt. Spør alltid hvordan det går, og virker som hun har mye kunnskap. Er flink til å lytte, og gir seg ikke før problemet er løst.
Må selv skifte fastlege nå pga flytting, synes faktisk det er litt vemodig, og anbefaler henne absolutt videre! :)

Julia må være norges beste lege

Hun er et godt medmenneske. Jeg opplever henne som faglig oppdatert og svært engasjert i å utføre arbeidet sitt på en god måte. Julia tar seg tid til deg, hun tar alltid pasienten på alvor. Anbefales på det varmeste.

Den aller beste

For ei fantastisk dame. Hun er den flinkeste og mest dedikerte legen og medmenneske jeg noen gang har vært borti. Kommer ALDRI til å bytte. hun ser deg, lytter, tar seg god tid til å finne ut hva som er galt og hva som trengs av hjelp.