Jørgen Knudtzon

• Barnesykdommer

Autorisasjon (1985)

Jørgen Knudtzon er en av 574 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Knudtzon

Ikke spesielt trygg lege dette her

Jeg har hatt Knudtzon i 7 år nå. Jeg har egentlig ikke så mye godt å si dess verre. Han tar deg ikke på spesielt stort allvor og lytter dårlig på hva du har og si. Han avbryter mye når man snakker. En gang sa han jeg må bli gravid for å bli av med alvorlige smerter.. også snakker han veldig arrogant om måten man burde gå ned i vikt på. For eksempel han selv gikk ned i vikt veldig raskt og enkelt, "du må bare spise bedre, ikke så vanskelig".
Måten han snakker på er ikke slik du bør snakke med pasientene dine. Han har blitt verre med årene.
Noen ganger har jeg også gått derfra gråtende. Jeg ser også andre har skrevet dette her..
Jeg er så glad for at jeg byttet lege nå.

Tar pasienten seriøst og er nøye

Jørgen Knudtzon er en lyttende, kunnskapsrik og seriøs lege som jeg har tillit til. Får time på dagen og han går grundig gjennom sykdomsbildet og henviser videre om det trengs. Han har også alltid en vits å komme med for å holde positiviteten oppe. Sekretæren er alltid blid og hjelpsom.

Dyktig og trygg

Har bare godt å si om Knutzon som har vært min fastlege siden 1998. Blir trist å miste han når han pensjonerer seg.

Dårlig

Denne fastlegen ønsker ikke å høre på hva pasienten har til å si. Svært dårlig opplevelse av behandlinger og råd som ble gitt.

Grundig fagperson med empati

Min erfaring fra mange år er en fastlege som er grundig og systematisk, og som kombinerer fagkunnskap med lang erfaring. Det gjelder både når jeg har kommet med psykiske og kroppslige plager. Han er effektiv og direkte, og fokuserer på hva som er problemet. Men han har også tatt opp gamle saker for å høre hvordan det har gått. Det gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt.
Sykepleieren der er alltid forekommende og effektiv, og jeg er imponert over hvor raskt jeg kommer til.