Jørgen Knudtzon

Autorisasjon (1985)

Jørgen Knudtzon er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Knudtzon

Kan dessverre ikke anbefales

Det er dessverre ikke mulig for meg å anbefale Jørgen Knudtzon. Jeg oppsøkte Knudtzon da han skal være flink, men kom til en mann som viste seg overhodet ikke å være lydhør. Jeg kom altså til en mann som trakk sine slutninger mer eller mindre fristilt fra det han fikk opplyst, og det uten å vise den minste interesse for å få tilgang på vesentlig informasjon. Mye mulig bare en mann, eller lege, av sin generasjon, men dette holder ikke i dagens samfunn der pasienter kan være alt fra godt til svært godt orientert. Det gjør meg trist å måtte forstå at det fortsatt finnes leger som egentlig ikke er interessert i å høre etter hva pasienten har å fortelle. For da kan en jo ikke annet enn å slå fast at legers holdninger kan gå på helsa løs.

Uerstattelig fastlege

Jeg har ikke hatt så mange fastleger ilø. mitt liv, men med mitt inntrykk fra media, fortellinger om andre fastleger og etter litt research, så kan jeg med hånda på hjertet si at Dr. Knudtzon er uten tvil noe man sjeldent finner.

Han kan være litt gammeldags, men på ingen måte utdatert. Han er effektiv, har god hukommelse, alltid tilgjengelig, rett på sak og absolutt ingen bedreviter og henviser videre til spesialist ved behov.

Knudtzon er en lege som jobber for det beste for pasientene sine. Hos han blir det aldri unødvendige tilleggsutgifter, han skriver ikke ut medisiner som man ikke trenger og gir deg svar fortløpende dersom noe er galt.

Jeg kan på det varmeste anbefale Knudtzon som fastlege. Han er en fastlege som man må lete lenge etter, og jeg gruer meg til den dagen han går av med pensjon.

Forståelsesfull og ærlig

Jeg har usynlige funksjonsnedsettelser og føler at jeg blir tatt på alvor av denne fastlegen. Han er også veldig ærlig og ufiltrert, noe som kan være litt overraskende, men som også gjør at jeg stoler mer på det han sier.

Den perfekte fastlege.

Dr. Knudtzon er vel noe så sjeldent som en perfekt fastlege. Hvis jeg skal dømme ut ifra venners og media sine vurderinger. Så har jeg vært utrolig heldig med fastlegen min ihvertfall.
Har kun hatt to siden ordningen begynte. Ikke noe vondt si om hun første heller(v. Sinsen Legesenter det også)
Time på dagen, og kvelden.
Alltid svar på telefon. Føler at han virkelig bryr seg. Rett på sak, rask og effektiv.
Bare gode ord si om sykepleierne der også.
Hatten av for Dr. Jørgen Knudtzon

Fenomenal fastlege

Knudtzon er bånn ærlig, utrolig nøye og hjelpsom. Hans erfaring og kunnskap er en ekstra sikkerhet for oss som pasienter. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.