Jørgen Knudtzon

Autorisasjon (1985)

Jørgen Knudtzon er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Knudtzon

Dårlig

Denne fastlegen ønsker ikke å høre på hva pasienten har til å si. Svært dårlig opplevelse av behandlinger og råd som ble gitt.

Grundig fagperson med empati

Min erfaring fra mange år er en fastlege som er grundig og systematisk, og som kombinerer fagkunnskap med lang erfaring. Det gjelder både når jeg har kommet med psykiske og kroppslige plager. Han er effektiv og direkte, og fokuserer på hva som er problemet. Men han har også tatt opp gamle saker for å høre hvordan det har gått. Det gjør at jeg føler meg trygg og ivaretatt.
Sykepleieren der er alltid forekommende og effektiv, og jeg er imponert over hvor raskt jeg kommer til.

Bare klikket ikke med han

Ikke å anbefale. Han er ikke åpen for å lytte når man snakker til han. Det finnes veldig mange dyktigere fastleger enn han i Oslo.

Ikke hjelpsom

Fikk beskjed at dette var min vikarlege da min lege var på ferie, men fikk absolutt null hjelp. Han var kort og irritert for at jeg hadde ringt. Veldig glad for at dette ikke er min vanlige fastlege.

Raus, klok og kunnskapsrik

Møter deg med respekt og et positivt menneskesyn. Tar seg god tid, i motsetning til mange fastleger som er mer bundet av klokka. Veldig god med barna mine også. Helt klart den beste fastlegen jeg noensinne har møtt. Har alltid tid, og en svært hyggelig assistent.