Jørgen Knudtzon

• Allmennmedisin
  • Barnesykdommer

1985

Ingen på venteliste

SINSEN LEGESENTER Jørgen Knudtzon Telefonnummer23 12 18 8023 12 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvn. 139B 0570 Oslo
Jørgen Knudtzon er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Knudtzon

Dette er Norges beste lege

Han var min og barnas fastlege i over 10 år.

Vi har flyttet,og måtte dessverre få ny lege her vi bor.

Knudtzon har alltid tid,lytter,henviser og ordner opp. Han er streng når det trengs,ærlig og redelig.

Jeg tør påstå at han har gjort en forskjell i mitt liv.

Fantastisk barnelege

Hatt dr.Knudtzon som fastlege under svangerskap og første leveår til sønnen min. Tilfeldigvis også legen på helsestasjonen. Strålende fornøyd med hjelpen vi har fått til både de små og store problemene vi har hatt. Time på dagen, rask og konsis. Faglig oppdatert etter hva jeg kan bedømme.
Skulle så gjerne puttet han i flyttetlasset sørover.
Anbefales absolutt til småbarnsforeldre.

Trist å ikke bli tatt på alvor

Veldig vondt å ikke bli hørt. Han vil ikke lytte , men kjører sitt eget løp. Prøvde å gi ham konstrustiv tilbakemelding,men han nektet at henvendelse hadde skjedd. Ba han om å høre på meg og viser hensyn. Dette var han ikke interessert I. han fortalte at jeg kunne bytte fastlege.

Jeg har grått to ganger under de to siste legetimer. Nå bytter jeg fastlege med glede.

Han har hjulpet meg med astma, det skal han ha. Trenger du en lege som er effektiv, ikke viser empati, da er han dene rette.

Faglig dyktig og god oppfølging.

Som mange andre kjenner jeg meg ikke igjen i beskrivelsen av dr Knudtzon, jeg opplever at han tar seg tid til og høre på problemet og henviser der han ikke har sitt fagfelt, samt følger opp henvisningen.
En gang var jeg inne for en luftveisinfeksjon da han registrerte at det var noe galt med fotsålene mine. Dette resulterte i en henvisning til ortopedi på sophies minde hvor jeg endte opp med fotsåler og spesialsko. Jeg hadde aldri visst at dette var noe jeg "led" av og faktisk var en årsak til mange plager jeg hadde som jeg antok var en del av livets slitasje.
Jeg anbefaler Dr Knudtzon på det varmeste og håper jeg har han som fastlege i mange år fremover.

Dyktig, oppdatert, alltid tilgjengelig = den perfekte fastlege

Jeg og min famile, formere ig barn har hatt Knudtzon som fastlege i mer enn 20 år. Han er alltid tilgjengelig, nøyaktig og følger opp når det er nødvendig. Dette er ikke en lege for de som vil ha sykmeldinger eller resepter på legemidler man strengt tatt ikke trenger! Men det er en dedikert og dyktig lege for de som trenger det, og han går lengre enn de fleste med oppfølging når det er nødvendig.