Jørgen Knudtzon

Autorisert1985
  • Allmennmedisin
  • Barnesykdommer
Ledige plasser 17 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

SINSEN LEGESENTER Jørgen Knudtzon

Trondheimsvn. 139B 0570 Oslo
Jørgen Knudtzon er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Knudtzon

Profesjonell og Løsningsorientert

Har hatt Jørgen Knudtzon over 3 år nå. Nye timer har jeg alltid fått raskt og kommer alltid fram på telefon under åpningstider.

Jeg har slitt mye med forskjellige sykdommer det siste året og Knudtzon har vært en sterk støttespiller til å få slike ting løst. Det kan være litt vanskelig når man bare har vage anelser (Sykdommer som kanskje kan være vanskelige å oppdage) men han finner ut av det når man danner et riktig bilde av situasjonen. Som med alle leger hjelper det å ha klart for seg hva som er galt.

Eneste jeg kan nevne er at han kan være litt vanskelig på enkelte ting men så lenge man er bestemmt så skjønner han helt fint.

Ikke like mange flinke leger rundt omkring og definitivt ikke en som du får time hos så fort så bruk han nå som dere kan!

Trangsynt

Lite forståelsesfull og trangsynt lege som bagatelliserer problemer han ikke forstår. Arrogant og bedrevitende og ikke åpen for andres synspunkter, sliter med å se ting fra andres perspektiv enn sitt eget.
og han har alltid rett. bytter med glede.

Jørgen er den absolutt beste legen jeg har hatt. Han tar meg på alvor, bruker tid, er faglig dyktig og henviser til spesialister ved behov. Jeg får alltid time på dagen eller dagen etter jeg ringer, og i vanskelige situasjoner som da jeg var utbrent så brukte han god tid og vi hadde noen veldig flotte samtaler der jeg fikk gode råd. Jørgen er en så god lege at jeg har anbefalt han til alle mine venner og familie, og jeg bruker han selv om jeg nå er flyttet til Drøbak. :-)

Bortkastet tur på legevakten

Dette er andre gangen vi har møtt denne legen på legevakten med vår sønn. Som andre skriver, arrogant og uinteressert. Hører ikke etter, og avfeier eventuelle spørsmål. Verste jeg har vært borti. Grunn alene til å ikke dra på legevakten. Veldig synd, da øvrig betjening virker hyggelig og kompetent.

On-point lege - fantastisk dyktig

Jørgen er en fantastisk dyktig lege som jeg har brukt 10 år mens jeg bodde i Oslo. Det er enkelt å få time, han er rask, effektiv og kunnskapsrik. Flere av mine familiemedlemmer byttet også til Jørgen og alle er enig at han er unormalt dyktig i jobben sin. Jeg opplever Jørgen som en skarp og faglig dyktig lege som trolig (for noen) virker litt "Old School"

Takk for at du tok vare på oss!