Jørgen Knudtzon

Autorisasjon (1985)

Jørgen Knudtzon er en av 547 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Knudtzon

Den perfekte fastlege.

Dr. Knudtzon er vel noe så sjeldent som en perfekt fastlege. Hvis jeg skal dømme ut ifra venners og media sine vurderinger. Så har jeg vært utrolig heldig med fastlegen min ihvertfall.
Har kun hatt to siden ordningen begynte. Ikke noe vondt si om hun første heller(v. Sinsen Legesenter det også)
Time på dagen, og kvelden.
Alltid svar på telefon. Føler at han virkelig bryr seg. Rett på sak, rask og effektiv.
Bare gode ord si om sykepleierne der også.
Hatten av for Dr. Jørgen Knudtzon

Fenomenal fastlege

Knudtzon er bånn ærlig, utrolig nøye og hjelpsom. Hans erfaring og kunnskap er en ekstra sikkerhet for oss som pasienter. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

Dyktig, ærlig og fornuftig

Dr. Knudtzon er en faglig dyktig lege. Er det usikkerhet rundt diagnose, så er veien kort til henvisning. Positiv holdning siden utredning av fagkyndig ofte belyser mer enn det som kan observeres i en kortere konsultasjon.

Følte meg verdsatt som pasient og person når Knudtson fanget opp at det skjedde mye i livet og avså tid til en samtale. Selv om det var kø på venterommet, dedikerte Knudtzon tid til en som trengte det. Konstruktive tilbakemeldinger, ærlige råd og god oppfølging.

En flink medisinmann som bruker sunn fornuft og er ikke den som skriver ut antibiotika dersom du har lett hoste. Hatt Knudtzon som fastlege i nærmere 20 år og gruer meg til den dagen Knudtzon legger opp.

En sjelden god lege selv om jeg ikke alltid er enig med ham og han med meg

Grundig, oppmerksom, skjærer igjennom, duller ikke ikke med en
Saklig god kommunikasjon. Veldig ærlig og kaster ikke bort ens tid på unødvendigheter, selv om jeg iblant hadde kunnet tenkt meg et lite psykiatrisk småpludring.
Leker ikke noe han ikke vet.
Sendes til spesialist om det er noe. Og er det noe feil i behandlingen kommer det fra spesialisten.
Bare godt å si til tross for jeg kan være uenig i hans konklusjon.
Men så er det ikke jeg som er klok lege, men bare pasient.
Effektiv. Burde vært flere som han.
Psykiatre får være psykiatre.
Kirurger gjøre det de kan best..
og kardiologer gjøre sitt...
og fastleger som Knudtzon være primærlege som gjør jobben med koordinere.
Mer imponert med tiden.
Anbefales før han slutter av.

Trygg og kunnskapsrik.

Dr. Knudtzon er en av de beste legene jeg har hatt.
Han tar seg tid, lytter, har humoren på plass og gir de rette diagnosene ( om han ikke vet henviser han til spesialist).

Det er så sjeldent man finner leger som faktisk ikke skriver ut sykemeldinger og medisiner når du faktisk ikke trenger dem.
Men knudtzon er en av dem, å det vil jeg si er et tegn på at du er i trygge hender hos legen din!

Jeg vil også kommentere at personlig synes jeg resepsjonisten er ei svært koselig dame!