Jørgen Knudtzon

Trondheimsvn. 139B 0570 Oslo
Jørgen Knudtzon er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Knudtzon

Tilgjengelig, dyktig og lyttend

Jeg har hatt Knutzon som fastlege i mange år. Han alltid tilgjengelig, time ofte på dagen og han tenker helhet. Han leser/husker ting jeg har sagt for mange år siden og tar det med i vurderingen. Mine barn har også fått han som fastlege og han henviser fort til Ullevål hvis han føler at han ikke sitter på spisskompetanse. 100% tillit og veldig fornøyd.

Super

Kjempe flink lege.
Har hatt legen i mange år, og er stadig like fornøyd!!
Får raskt time. Er flink til å lytte til deg. Alltid blid og hyggelig.
Veldig dyktig lege!! Anbefales!

Ekstremt dyktig

Vi har hatt Knudtzon som barnelege i 15 år. Tillitsfull med barn. Alltid blitt seriøst mottatt. Ved minste tvil har han sendt barnet videre til spesialist. Vi har alltid fått time samme dag.

Suveren lege

Jeg har hatt ham som fastlege i over fem år, men har kun møtt ham fire ganger. Hver gang har jeg fått time samme dag. Hver gang har jeg gått derfra med forrettet sak, og følt meg godt ivaretatt. Han er effektiv og fokuserer på det du kommer for, hvilket passer ypperlig for meg. Jeg kjenner også andre som har god erfaring med ham når det gjelder tettere oppfølging og psykiske plager.

Ikke velg han!

Blir ikke tatt seriøst.
Han tror som oftest at han vet alt. Om han har tatt feil og endelig sendt deg videre til spesialist sier han ingenting om hva han har gjort feil.
Virker som han forveksler deg med en annen når han spytter ut : Ja, men har ikke du hatt det lenge da ? Nei. Det har jeg ikke.

Du må gjerne mase og mase om å bli sendt videre. Har du vondt noen sted så er svaret hans : Hvis du spør 10 personer på gata om de har vondt noe sted så får du som svar at alle har vondt. Det er konklusjonen hans og du får ikke noe mer oppfølging.

Trenger du å slanke deg så kommer han med sin personlige historie om da han brakk benet og da gikk han ned 10 kg samtidig med å bytte ut måltider med en kopp suppe. Igjen så blir du ikke tatt seriøst..

Ja han har bra tilgjengelighet og du får raskt time, men med mindre du vil ha skriketimer så velg en annen fastlege!
Sekretæren/resepsjonisten er også ganske uhøflig og sur i tonen. Det er også en av grunnene man ikke har lyst til å kontakte legen.