Jørgen Knudtzon

Jørgen Knudtzon er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jørgen Knudtzon

Ikke velg han!

Blir ikke tatt seriøst.
Han tror som oftest at han vet alt. Om han har tatt feil og endelig sendt deg videre til spesialist sier han ingenting om hva han har gjort feil.
Virker som han forveksler deg med en annen når han spytter ut : Ja, men har ikke du hatt det lenge da ? Nei. Det har jeg ikke.

Du må gjerne mase og mase om å bli sendt videre. Har du vondt noen sted så er svaret hans : Hvis du spør 10 personer på gata om de har vondt noe sted så får du som svar at alle har vondt. Det er konklusjonen hans og du får ikke noe mer oppfølging.

Trenger du å slanke deg så kommer han med sin personlige historie om da han brakk benet og da gikk han ned 10 kg samtidig med å bytte ut måltider med en kopp suppe. Igjen så blir du ikke tatt seriøst..

Ja han har bra tilgjengelighet og du får raskt time, men med mindre du vil ha skriketimer så velg en annen fastlege!
Sekretæren/resepsjonisten er også ganske uhøflig og sur i tonen. Det er også en av grunnene man ikke har lyst til å kontakte legen.

Profesjonell og Løsningsorientert

Har hatt Jørgen Knudtzon over 3 år nå. Nye timer har jeg alltid fått raskt og kommer alltid fram på telefon under åpningstider.

Jeg har slitt mye med forskjellige sykdommer det siste året og Knudtzon har vært en sterk støttespiller til å få slike ting løst. Det kan være litt vanskelig når man bare har vage anelser (Sykdommer som kanskje kan være vanskelige å oppdage) men han finner ut av det når man danner et riktig bilde av situasjonen. Som med alle leger hjelper det å ha klart for seg hva som er galt.

Eneste jeg kan nevne er at han kan være litt vanskelig på enkelte ting men så lenge man er bestemmt så skjønner han helt fint.

Ikke like mange flinke leger rundt omkring og definitivt ikke en som du får time hos så fort så bruk han nå som dere kan!

Trangsynt

Lite forståelsesfull og trangsynt lege som bagatelliserer problemer han ikke forstår. Arrogant og bedrevitende og ikke åpen for andres synspunkter, sliter med å se ting fra andres perspektiv enn sitt eget.
og han har alltid rett. bytter med glede.

Jørgen er den absolutt beste legen jeg har hatt. Han tar meg på alvor, bruker tid, er faglig dyktig og henviser til spesialister ved behov. Jeg får alltid time på dagen eller dagen etter jeg ringer, og i vanskelige situasjoner som da jeg var utbrent så brukte han god tid og vi hadde noen veldig flotte samtaler der jeg fikk gode råd. Jørgen er en så god lege at jeg har anbefalt han til alle mine venner og familie, og jeg bruker han selv om jeg nå er flyttet til Drøbak. :-)

Bortkastet tur på legevakten

Dette er andre gangen vi har møtt denne legen på legevakten med vår sønn. Som andre skriver, arrogant og uinteressert. Hører ikke etter, og avfeier eventuelle spørsmål. Verste jeg har vært borti. Grunn alene til å ikke dra på legevakten. Veldig synd, da øvrig betjening virker hyggelig og kompetent.