Hawre Ali Mohammed

Bleikemyr Legesenter

2013

Bleikemyr Legesenter Telefonnummer52 74 42 2052 74 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bleikemyr Legesenter Myrullvegen 3 5518 Haugesund
Hawre Ali Mohammed er en av 33 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Hawre Ali Mohammed

Trygg,kunnskapsrik og tar seg god tid

En lege som går litt sine egne veier og legger vekk gammel helse historikk og starter med blanke ark og gjør ting grundig fra første stund. Alltid lett tigjengelig de dagene han jobber på legesenteret og ikkje for legevakten.

Viser mye empati,forståelse og veldig grundig i sin jobb.

grei men har aldri tid

grei å prate med..men tar seg ikke tid til å sette seg inn i alle symptomene.. kan bare ta en ting ad gangen sier han.. han får meg ikke til å føle meg trodd.. og det virker som han har en tendens til å mistenke narkomani eller hypokondri hvis jeg nevner mer enn to symptomer..noe som fornærmer meg..har heller ikke fått de henvisninger han skulle skrive..bytter nok lege snart

Veldig greit, hyggelig kar, lett å snakke med, får time neste dag som regel.

Veldig hyggelig, enkel å snakke med, hører på hva du sier og tar det alvorlig, er på ingen måte noen hypokonder, så da er det greit å bli tatt på alvor når jeg først er på besøk :)

Bra om du har en "friskt og normalt" sykdomsbilde!

Grei lege om du sjeldent er syk og ikke har noen kroniske sykdommer. Veldig flink med "standard" sykdomstilfeller som lett oppdages ved blodprøver eller ved en rask undersøkelse. Kjempe flink og rask til å henvise videre til gynekolog for eksempel. Han er veldig tilgjengelig og man får ofte komme inn før til timene hos han. Sjekker alltid at blodtrykk og andre rutineting er iorden uansett hva du kommer for!

Har du kroniske plager eller en kronisk sykdom kan det fort bli litt mer vrient. Her sjekker har igjen alt av blod og rutineting og ber deg bestille ny time om 2-4 uker. Når du kommer til time for oppfølgning er han veldig overrasket for å se deg igjen og har glemt hvorfor du kom i utgangspunktet og er kjempe overrasket over at du fortsatt har de samme plagene da alle prøvene var fine. Finner han ikke noen konkrete svar har han en tendens til å gi opp og ikke komme med noe nytt.

Denne legen er faktisk til å anbefale om du har et normalt sykdomsbilde slik de fleste har(halsbetennelse, ørebetennelse, benbrudd osv). Er du kronisk syk, styr unna!.

Jeg er faktisk veldig fornøyd med denne legen, men da jeg har en kronisk sykdom er han ikke for meg.