Hawre Ali Mohammed

Bleikemyr Legesenter Mann, 41 år

Autorisert2013
Ledige plasser 775 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bleikemyr Legesenter

Bleikemyr Legesenter Myrullvegen 3 5518 Haugesund
Hawre Ali Mohammed er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Hawre Ali Mohammed

Den beste legen jeg har hatt.

En Mohammed Ali er en lege som tar seg god tid, han lytter og viser veldig omtanke om hva som feiler deg. Ingen ventetid. Eneste minuset er at han jobber mye på legevakten så er ikke mange dagene i uken han er ledig. Men du får som oftest time veldig kjapt når du først ringer.

Veldig greit, hyggelig kar, lett å snakke med, får time neste dag som regel.

Veldig hyggelig, enkel å snakke med, hører på hva du sier og tar det alvorlig, er på ingen måte noen hypokonder, så da er det greit å bli tatt på alvor når jeg først er på besøk :)

Bra om du har en "friskt og normalt" sykdomsbilde!

Grei lege om du sjeldent er syk og ikke har noen kroniske sykdommer. Veldig flink med "standard" sykdomstilfeller som lett oppdages ved blodprøver eller ved en rask undersøkelse. Kjempe flink og rask til å henvise videre til gynekolog for eksempel. Han er veldig tilgjengelig og man får ofte komme inn før til timene hos han. Sjekker alltid at blodtrykk og andre rutineting er iorden uansett hva du kommer for!

Har du kroniske plager eller en kronisk sykdom kan det fort bli litt mer vrient. Her sjekker har igjen alt av blod og rutineting og ber deg bestille ny time om 2-4 uker. Når du kommer til time for oppfølgning er han veldig overrasket for å se deg igjen og har glemt hvorfor du kom i utgangspunktet og er kjempe overrasket over at du fortsatt har de samme plagene da alle prøvene var fine. Finner han ikke noen konkrete svar har han en tendens til å gi opp og ikke komme med noe nytt.

Denne legen er faktisk til å anbefale om du har et normalt sykdomsbilde slik de fleste har(halsbetennelse, ørebetennelse, benbrudd osv). Er du kronisk syk, styr unna!.

Jeg er faktisk veldig fornøyd med denne legen, men da jeg har en kronisk sykdom er han ikke for meg.