Rolf Erik von Krogh

St.Olavs gate 10 0165 Oslo
Rolf Erik von Krogh er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Erik von Krogh

God nok

Von Krogh er en lege som gjør sitt beste. Han er høflig og lun. Det at han skriver på små lapper istedenfor datamaskin gjør meg ingenting. Tilgjengeligheten er meget god og ventetiden kort.

Jeg har også erfart at han kanskje ikke har all verden å bidra med når det gjelder psykiske lidelser. Men i noen tilfeller (ikke alle!) kan det jo også stemme at en rett og slett må ta seg sammen og gå på jobb, selv om det er hardt å høre det.

Svært empatisk mann

Alltid hjelpsom. Henvist til spesialist ved behov kjapt og korrekt. Ingen problem at han er litt old school mtp bruk av datautstyr. Det bryr meg fint lite. Han kan sitt fag!

Jeg bytter ikke

Jeg har hatt von Krogh som fastlege i mange år nå, og nei, jeg er ikke gammel.
Det er overhodet ikke noe problem at han ikke bruker datamaskin eller skriver kartotekkortene for hånd. Han er flink til å henvise og ringer gjerne opp hvis dit han henviser og ordner rask time hos spesialist.
Han har alltid god tid og det går raskt å få time.

Empatisk, faglig dyktig lege som vil mitt beste!

Har hatt ham som min fastlege i snart 20 år. Han er alltid tilgjengelig og har god tid. Lyttende og gir gode konkrete råd og veiledninger når det trengs. Har hatt både somatiske og psykiske utfordringer som han har hjulpet meg meget profesjonelt og effektivt igjennom. Eneste negative jeg kan anføre er at hans kontor ikke er universelt tilgjengelig (3dje etasje uten heis). Lun og fin humor har han også. En lege som er hyggelig å besøke og som jeg anbefaler på det varmeste!

Les innleggene før du velger denne legen

Dette er basert på min egen erfaring med dr. Von Krogh. Jeg gikk til legen for å få hjelp da jeg er i en vanskelig livssituasjonsituasjon og gjennomlever en stor krise. Jeg var dypt fortvilet og ble rådet av venner til å søke legehjelp. Han er sikkert flink på en del faglige områder innen medisin, men på andre områder er det store og åpenbare kunnskapsmangler. Jeg gikk gråtende hjem fra denne legetimen og bytter nå fastlege. Jeg leser at andre her kommenterer at de ikke har blitt forstått når det gjelder psykiske problemer. Det er også min erfaring.