Joanna Kujath-Hika

Kantarellen legesenter

1986

Kantarellen legesenter Telefonnummer22 76 33 6022 76 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mortensrudveien 185 1283 Oslo
Joanna Kujath-Hika er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Joanna Kujath-Hika

Profesjonell og varm.

Strukturert og pasientvennlig legekontor .
Joanna gir rom og stiller relevante spørsmål.

Her er pasienten i fokus og ikke noe snikksnakk.
Anbefaler denne legen.

Dyktig og engasjert

Veldig fornøyd med min fastlege, har hatt henne i mange år.
Hun er tålmodig, forståelsesfull, og veldig kompetent. Lytter på det jeg sier, forklarer grundig og jeg føler meg trygg.
For ca. 5 år siden ble jeg diagnostisert med kronisk autoimmun sykdom som er ofte vanskelig å oppdage, jeg har mye å takke henne for.
Hun følger opp min sykdom, tilpasser medisinering og informerer meg om blodprøveresultater per brev.
Jeg blir også henvist til spesialister ved behov.
Kan anbefales på det sterkeste.

En meget god og pliktoppfyllende lege

Dr Joanna Hika har vært min fastlege i tolv år. Hun har under denne tid vært en fantastisk lege for meg som har mange forskjellige sykdommer. Hun har alltid hjulpet meg til å finne frem til årsaker til sykdom, til å få rett medisinering, og har sent meg til meg til spesialister og sykehus når det har vært behov for det. Er meget takknemlig for å ha henne som min fastlege!!

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt henne som fastlege de siste årene og er meget fornøyd. Hun er imøtekommende og støttende, og tar pasienten på alvor. Hun tar kontakt når det er behov for det og følger opp.

Arrogant

Hun er ikke min fastlege, men jeg har havnet dessverre hos henne et par ganger. Hun virker uinteressert og arrogant. Vi begge er polske, og polske skikker sier at lege og pasient bør bruke høflighetsformer til hverandre. Hun valg du-formen selv om jeg så "de" til henne. Hun betraktet meg som en snørrunge selv om jeg er en godt voksen kvinne. I tillegg er hun rett og slett dårlig lege.