Krishan Kumar

Eckersbergsgate 30-32 0260 Oslo
Krishan Kumar er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krishan Kumar

Ikke godt tatt i mot

Jeg har ved tre anledninger besøkt Dr. Kumar og til tross for at jeg var første pasient på listen alle gangene, var han enten sen til konsultasjonstimene, eller lot meg vente i 30 min uten noen åpenbar årsak. I tillegg hadde jeg en konstant følelse av at han ville få timene overstått så fort som mulig. Etter å ha gitt han flere sjanser bytter jeg nå endelig fastlege.

Holder ikke mål, uprofesjonelt kontor.

Var med min kone til Dr. Kumar. Han startet den første konsultasjonen med å nevne et hypotetisk worst case scanario som var helt feil. Ganske unødvendig dramatisk. Det oppleves som vanskelig å få kontakt og booke time. Kontoret er ofte stengt pga ferie, og selv om jeg ringer i telefontiden så blir jeg bare bedt om å ringe igjen neste uke med en lite hyggelig tone. Dette har skjedd to av to ganger. Å få svar på en blodprøve tar fort 3-4 uker, og assistenten måtte bruke 5-6 forsøk på å klare å ta en blodprøve. På en positiv note Dr. Kumar, ringte og fulgte opp resultatene på blodprøven, men den hadde til gjengjeld en svært lav verdi på et felt.

Dålig lege

Du Får snabbt intryck av att han ikke sätter sig in 100 % i dina problem. Utan bara vill få undan så många patienter som möjligt. Svår att kommunicera med och undersöker dig på ett mediokert sätt. Rekommenderas inte!

En annan generation läkare

Dr Kumar står fast vid sin åsikt och lyssnar inte in på patientens upplevelse. Ingen dialog utan det är en envägs kommunikation där patientens tankar och ord möts av kritik och dömande. Känslan man lämnas av efter besöket hos Kumar är att han behandlar så som han alltid har gjort, de senaste 40 åren.
Jag byter fastlege och satsar på en yngre generation läkare istället som man kan samtala med på ett vettigt sätt.
Dessutom satt jag och väntade i 50minuter utan förklaring till varför eller ursäkt.

Ikke min type lege

Kumar er veldig flink til å gå rett på sak. Han var mine foreldres lege og ble automatisk min lege i mange år. Har aldri likt å dra til Kumar. Han gir deg så vidt 5 minutter på kontoret og kan diagnosere deg veldig fort. Noen ganger kan det være bra, men det kan være skummelt når fastlegen din skriver ut en resept uten å se på deg mer enn noen sekunder.

Jeg er opptatt av å ha noen som virker interessert i hva jeg har å si og ikke behandle meg som en oppgave man må bli ferdig fortest mulig. Dette kan ofte ende uheldig. Utenom det er han flink og vet hva han driver med.