Krishan Kumar

Eckersbergsgate 30-32 0260 Oslo
Krishan Kumar er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krishan Kumar

Dålig lege

Du Får snabbt intryck av att han ikke sätter sig in 100 % i dina problem. Utan bara vill få undan så många patienter som möjligt. Svår att kommunicera med och undersöker dig på ett mediokert sätt. Rekommenderas inte!

En annan generation läkare

Dr Kumar står fast vid sin åsikt och lyssnar inte in på patientens upplevelse. Ingen dialog utan det är en envägs kommunikation där patientens tankar och ord möts av kritik och dömande. Känslan man lämnas av efter besöket hos Kumar är att han behandlar så som han alltid har gjort, de senaste 40 åren.
Jag byter fastlege och satsar på en yngre generation läkare istället som man kan samtala med på ett vettigt sätt.
Dessutom satt jag och väntade i 50minuter utan förklaring till varför eller ursäkt.

Ikke min type lege

Kumar er veldig flink til å gå rett på sak. Han var mine foreldres lege og ble automatisk min lege i mange år. Har aldri likt å dra til Kumar. Han gir deg så vidt 5 minutter på kontoret og kan diagnosere deg veldig fort. Noen ganger kan det være bra, men det kan være skummelt når fastlegen din skriver ut en resept uten å se på deg mer enn noen sekunder.

Jeg er opptatt av å ha noen som virker interessert i hva jeg har å si og ikke behandle meg som en oppgave man må bli ferdig fortest mulig. Dette kan ofte ende uheldig. Utenom det er han flink og vet hva han driver med.

Skremmende

Jeg har besøkt Dr Kumar tre ganger.

Den første gangen søkte jeg hjelp for vannkopper som voksen og ble vist til venterommet som var fullt med andre pasienter for å vente en halv time. Ikke særlig hyggelig mot gamle og svake pasienter.

Den andre gangen kom jeg tilbake etter to uker, med hele kroppen og ansiktet fullt av åpne vannkopper og Dr Kumar mente "men, vi sykskriver bare to uker for vannkopper". Når jeg spurte om jeg burde gå til arbeidet i den tillstanden kunne han bare gjenta "vi pleier bare å sykskrive to uker for vannkopper".

Den tredje gangen kom jeg svært psykiskt medtatt etter å ikke ha sovit på flere uker og jobbet svært mye overtid i flere måneder. Kort sagt utbrennt. Dr Kumar sykskrev meg to dager (!) for utbrenthet uten å gjøre noen videre oppfølging eller utreding.

Det er skremmende at at det finnes leger med så lite respekt for liv og helse.

Tar deg ikke seriøst.

En lett tilgjengelig fastlege. Men tillit og kommunikasjon fungerer overhodet ikke. En arrogant Besserwisser.