Krishan Kumar

Tlf: 22 44 56 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Krishan Kumar er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krishan Kumar

Ikke min type lege

Kumar er veldig flink til å gå rett på sak. Han var mine foreldres lege og ble automatisk min lege i mange år. Har aldri likt å dra til Kumar. Han gir deg så vidt 5 minutter på kontoret og kan diagnosere deg veldig fort. Noen ganger kan det være bra, men det kan være skummelt når fastlegen din skriver ut en resept uten å se på deg mer enn noen sekunder.

Jeg er opptatt av å ha noen som virker interessert i hva jeg har å si og ikke behandle meg som en oppgave man må bli ferdig fortest mulig. Dette kan ofte ende uheldig. Utenom det er han flink og vet hva han driver med.

Skremmende

Jeg har besøkt Dr Kumar tre ganger.

Den første gangen søkte jeg hjelp for vannkopper som voksen og ble vist til venterommet som var fullt med andre pasienter for å vente en halv time. Ikke særlig hyggelig mot gamle og svake pasienter.

Den andre gangen kom jeg tilbake etter to uker, med hele kroppen og ansiktet fullt av åpne vannkopper og Dr Kumar mente "men, vi sykskriver bare to uker for vannkopper". Når jeg spurte om jeg burde gå til arbeidet i den tillstanden kunne han bare gjenta "vi pleier bare å sykskrive to uker for vannkopper".

Den tredje gangen kom jeg svært psykiskt medtatt etter å ikke ha sovit på flere uker og jobbet svært mye overtid i flere måneder. Kort sagt utbrennt. Dr Kumar sykskrev meg to dager (!) for utbrenthet uten å gjøre noen videre oppfølging eller utreding.

Det er skremmende at at det finnes leger med så lite respekt for liv og helse.

Tar deg ikke seriøst.

En lett tilgjengelig fastlege. Men tillit og kommunikasjon fungerer overhodet ikke. En arrogant Besserwisser.

Den perfekte legen for meg og familien min!

Dr Kumar er hyggelig og meget dyktig. Han er nærvarende og lyttende og skaper tillit. Hatt han som familie lege i over 10 år.
En meget god lege som anbefalles på det varmeste!

Tar deg ikke seriøs

En lege som ikke tar pasienten sin alvorlig. Sjekker ikke ordentlig hva som er galt og når du prøver å få tak i legen etter at medisinen ikke hjelper, ringer han ikke opp igjen og du kommer ikke gjennom. Rekommanderer ikke denne legen i det hele tatt!!

Grei og utrolig erfaren

Det han viser i praktisk pasientbehandling overgår alt jeg har sett hos andre leger. Han gir greie beskjeder og det han foreslår virker slik han sier at det vil virke.

Meget dyktig og effektiv lege

Dr. Kumar har vært min lege i ca. 20 år. Han er samvittighetsfull og svært godt oppdatert.

Fantastisk

Det er andre gang jeg er hos Dr. Kumar. Han gikk igjennom resultatene av blodprøven. Forklarte var som var bra og dårlig, og hva årsaken til de dårlige verdiene, og fortalte hva jeg kunne gjøre selv. Jeg har aldri i mitt 65 årige liv, hatt en lege som virkelig brydde seg på den måten. Nå kan jeg forandre litt på kostholdet og så blir jeg kanskje 100 år.
Jeg gikk lykkelig ut fra det legekontoret!

Blir ikke tatt seriøst

Nå har jeg vært hos Dr. Kumar 4 gange og nå er nok nok! Jeg opplever ikke at bli tatt seriøst og kan ikke lengere ikke se noe formål at forsøke mig for at se om han skulle bli bedre. Jeg er den slags person som drar til legen når jeg absolut må så jeg drar ikke for ingenting. Etter 4.gang peker han bare på meg i venteværelset og greier ikke å huske navnet mitt selvom jeg har vært der 4 gange i løpet av en måned. Ser ikke opp fra datamaskinen og synes at mene at diverse psykiske plager kan kureres med "happy tænking". Mente ikke jeg hadde bruk for sykemelding selvom jeg var på selvmordets rand.

Ubrukelig

Dårlig kommunikasjon, og klarer svært sjeldent å hjelpe meg med noen av mine plager. Styr unna!

Sitter i kontoret hans i skrivende stund!

Hadde time kl 14, fortsatt ikke kalt inn. Sitter 4 andre her, som er før meg. Forstår ikke disse at man har en jobb å gå tilbake til?

Dårlig tid og liten tilstede

Virker til ikke å have interesse eller tid til å snakke. Skriver en legeerklerring uten å ha snakket med deg mere enn et minutt.

Øvrig personale er vanskelig å forstå og er ikke tilstede. Vente værelse og bygg er veldig rart og gir ikke en følelse av trygghet.

saklig, effektiv

Godt førsteinntrykk. Spot on, og proaktiv for å få utredet symptomer og videresende til spesialist.

han tar jeg god tid

kumar har vært legen min siden jeg ble født i 1990,,han er god til og høre pappa bruker han også og er førnøyd,

Veldig flink.

Kort ventetid og høy kompetanse. Ikke så god på muskel- og ledd plager. Enormt god på urologi.

Meget kompetent og dyktig lege.

Du går ikke hit for å få en lett sykemelding. Her får du streng beskjed hva som er galt og en rask håndtering av ditt problem. Legen er utrolig effektiv og er det noe han ikke kan løse eller gi deg svar på er han lynrask til å få pasienten videre til egnet sted.

Han er utrolig dyktig og er analytisk og flink. Ikke vært borti lege av dette kaliberet før i mitt liv. Et positivt bidrag til et ellers så labert helsevesen!

Den beste legen som tar pasienten sin på alvor.

Han har tid til å høre på deg og finner gode løsninger for din helse.

Han er den beste legen jeg har funnet i nærområdet

Dr Kumar har et behgelig vesen og tar sine pasienter på alvor. Føler jeg være helt åpen med ham og han lytter.