Krishan Kumar

Atrium Legesenter Mann, 72 år

Autorisert1984
Ledige plasser 156 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Atrium Legesenter
Eckersbergsgate 30-32 0260 Oslo
Krishan Kumar er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krishan Kumar

Skremmende

Jeg har besøkt Dr Kumar tre ganger.

Den første gangen søkte jeg hjelp for vannkopper som voksen og ble vist til venterommet som var fullt med andre pasienter for å vente en halv time. Ikke særlig hyggelig mot gamle og svake pasienter.

Den andre gangen kom jeg tilbake etter to uker, med hele kroppen og ansiktet fullt av åpne vannkopper og Dr Kumar mente "men, vi sykskriver bare to uker for vannkopper". Når jeg spurte om jeg burde gå til arbeidet i den tillstanden kunne han bare gjenta "vi pleier bare å sykskrive to uker for vannkopper".

Den tredje gangen kom jeg svært psykiskt medtatt etter å ikke ha sovit på flere uker og jobbet svært mye overtid i flere måneder. Kort sagt utbrennt. Dr Kumar sykskrev meg to dager (!) for utbrenthet uten å gjøre noen videre oppfølging eller utreding.

Det er skremmende at at det finnes leger med så lite respekt for liv og helse.

Tar deg ikke seriøst.

En lett tilgjengelig fastlege. Men tillit og kommunikasjon fungerer overhodet ikke. En arrogant Besserwisser.

Den perfekte legen for meg og familien min!

Dr Kumar er hyggelig og meget dyktig. Han er nærvarende og lyttende og skaper tillit. Hatt han som familie lege i over 10 år.
En meget god lege som anbefalles på det varmeste!

Tar deg ikke seriøs

En lege som ikke tar pasienten sin alvorlig. Sjekker ikke ordentlig hva som er galt og når du prøver å få tak i legen etter at medisinen ikke hjelper, ringer han ikke opp igjen og du kommer ikke gjennom. Rekommanderer ikke denne legen i det hele tatt!!

Grei og utrolig erfaren

Det han viser i praktisk pasientbehandling overgår alt jeg har sett hos andre leger. Han gir greie beskjeder og det han foreslår virker slik han sier at det vil virke.