Krishan Kumar

Atrium Legesenter
Eckersbergsgate 30 0260 Oslo
Krishan Kumar er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Krishan Kumar

En lege med dårlig tid... og det merkes.

Har hatt dr Kumar som lege en stund nå og jeg skal bytte lege. Han har definitivt mye kunneskap, men sant skal sies så er han ikke så oppdatert og eier ikke så mye empati at det merkes noe særlig. Han er dårlig på å lytte og ordne opp i ting som han lett kan ta tak i men som han ikke har tid til. Eller så må man bestille time for hver eneste ting noe som for meg er veldig ulogisk.. Han er helt ok når det gjelder konkrete ting som en lege skal gjøre men yter altså ikke noe ekstra utover det. Han fortalte meg også at pstaven min har null bivirkninger, noe som faktisk er ren løgn. Nei til denne legen. Se deg om etter en annen.

Den verste legen jeg har møtt!!!

He is the worst doctor that I have ever met. He asks irrelevant questions without explaining why, does not understand what you are saying and worst of all, writing patient history logs completely differently from the actual answers I gave him. He is ignoring important aspects of my health complaints, and adding things that I don't even say. He is totally lacking a professional understanding of how important psychological help is. I went to him with clear depression complaints, the first question he asked after I said that I feel depressed was where I am from. When I asked how is this relevant, he failed at explaining even when I said the reason for how i feel has nothing to do with where I am from. In the end, he wrote ADHD-like symptoms on my patient history which I have never experienced (as well as other things that he himself made up or directed me towards with his questions). On my previous visit to him I had similar experience where he asked about where I am from, but not really listen to my complaints. He should not even be a doctor!! Zero competence. Do not recommend him to anyone!

Muligens den værste legen som finnes i Norge

Vært hos Kumar noen ganger, alltid sen til timen, noen ganger opptil 45 minutter. Når timen er i gang lytter han halveis, sist tok han telefonen som ringte 2 ganger og pratet sammenlagt par minutter på pakistansk eller hva det er og avbrøt samtalen jeg og han hadde. Han går plutselig til døren under praten deres mens han åpner den sier han "nå har vi ikke mer tid". Han skriver feil på pcen fordi han som sagt lytter halveis og du må sørge for at han skriver riktig opplysning. Han har total mangel på respekt for menneskelig helse og forteller heller om seg selv og hvor frisk han er. Han skal ha deg til og komme på legetime selvom du bare har ett veldig enkelt spørsmål. Forrige gang der igjen lurte jeg på en liten enkel ting han kunne svart på tlf, han booker time, jeg kommer dit og sitter der i 2 minutter for og få svar så sender han regning. Han er bare opptatt av og sende ut regninger og veldig lite interesert i og hjelpe. Han gjør kun det som MÅ gjøres. Anbefales absolutt ikke! Jeg har fått total angst for og velge feil lege igjen.

Beste lege

Veldig dyktig lege, flink til å ta signaler og sende pasientene vidre.Altid hyggelig og blid ,lytter når jeg snakker og kommer med råd.

Dessverre lite grundig, lytter ikke, dårlig tid

Enten har jeg måttet vente lenge, eller så har jeg nærmest blitt skyndte ut døra, med lite oppmerksomhet. Sist opplevde jeg at legen var veldig lite grundig i å undersøke, og henviste meg til røntgen uten begrunne valget (jeg mener jeg burde ha fått henvisning til MR). Jeg syns det er dumt å gå fra legen uten en tilfredsstillende følelse av å bli lyttet til, eller at behandlingsopplegget er på noe vis informert om. Det er snakk om en langvarig skade som jeg kjenner (dessverre) veldig godt til, men jeg fikk knapt 5 minutter hos legen før vi var ferdige.

På den positive siden er legen snill, og de andre på legesenteret (særlig hun som tar seg av blodprøver) er veldig imøtemkommende.