Pia Solveig Kvåle

Autorisasjon (2008)

Ullevål Hageby Legesenter Telefonnummer23 36 90 9023 36 90 ...
Niels Henrik Abels vei 2C 0851 Oslo
Pia Solveig Kvåle er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Pia Solveig Kvåle

Elendig pasienthåndtering

Jeg var hos Pia et par ganger og ja, hun kunne skrive ut penicillin mot halsbetennelse men det stopper også der. Makan til dårlig pasienthåndtering! Brysk, brå, stressa og usympatisk. Jeg bytta etter å ha blitt skjelt ut så jeg begynte å grine. Veldig uproffesjonelt!!

Kunnskapsrik og empatisk

Pia har alltid tid, legger til rette for tett oppfølging når det er behov for det. Har god oversikt over behandlingstilbudet som finnes. Er direkte i sin kommunikasjon, noe som bidrar til å synliggjøre obsjoner og valg. Trygg fagkvinne.

God fastlege!

Har hatt Pia som fastlege siden 2009, og er storfornøyd. Hun treffer alltid godt, ekstremt effektiv, tar inn pasienter innimellom for å få flest mulig unna. Som mange sier, fremstår hun som ganske stressa, men hun husker deg og har hørt om flere som har fått oppfølging kveldstid osv i spesielle tilfeller. Jeg mener hun er god på det hun driver med og jeg vil beholde henne så lenge jeg kan!

Ikke fornøyd

Man skal ikke oppleve å bli skjelt ut av legen. Jeg er ikke fornøyd, da Pia virker stresset og overrarbeidet.

Dyktig og defintivt en av de bedre legene jeg har hatt

Jeg har hatt Pia som fastlege siden 2007 eller deromkring og kan ikke si annet enn at jeg er storfornøyd.
Ja hun er veldig brutal, men veldig ærlig.
Hun lytter til meg, hun har vært en god støttespiller når ting har vært tøft i livet, og hun har henvist meg videre til spesialister om hun ikke selv kan hjelpe meg.
Og i tillegg er hun grundig i sine undersøkelser.
Så så lenge jeg bor i Oslo forblir hun min lege.