Hjørdis Kværness

Grorud Legesenter

1992

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Hjørdis Kværness er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hjørdis Kværness

Veldig fornøyd

imøtekommende, blir alltid tatt seriøst og videresendt når nødvendig. Beste legen jeg har hatt.

Noen ganger umulig å komme gjennom på telefon.

Grundig og følger opp

Hos Dr. kværness har jeg og mine barn alltid opplevd å få grundige undersøkelser og vurderingen hennes er nøye. Hun følger alltid opp det som er avtalt og har gode vurderinger i motsetning til andre fastleger som ofte sier; "hva tenker du selv..."

Tillit og respekt

Jeg har hatt Dr Kvaerner som fastlege i mer enn 10 aar. Jeg er meget fornoyd med den maaten hun gjor jobben sin. Hun bryr seg om sine patienter og tar dem alvorlig. Jeg anbefaller absolut henne for de som trenger en fastlege med kvalitet oppfolging.

En god fastlege

Hun er samvittighetsfull og følger godt opp pasientene. Lytter hvis det er noe man må snakke om og er flink til å ta kontakt med sykehus, evt henvise til andre instanser.

Tusen takk, til verdens beste lege

Min datter hadde Hjørdis fra ungdomsskole. Jeg (som mor) fulgte med henne ofte. Jeg ble imponert over at hun (lege) tokk alltid min datter på alvor, og når det var fysiske årsaker til stedet, så etter samtaler fikk vi vite at det var egentlig stress og andre årsaker som var grunnet. Og det stemte. Datteren min vokste, og kom til Hjørdis igjen som student, hun ble møtt med respekt og tilbud om hjelp, om det skulle være nødvendig. En engasjert og dyktig lege. Takk for alle gode år, Hjørdis.