Hjørdis Kværness

Ammerudveien 37 0958 Oslo
Hjørdis Kværness er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hjørdis Kværness

Tillit og respekt

Jeg har hatt Dr Kvaerner som fastlege i mer enn 10 aar. Jeg er meget fornoyd med den maaten hun gjor jobben sin. Hun bryr seg om sine patienter og tar dem alvorlig. Jeg anbefaller absolut henne for de som trenger en fastlege med kvalitet oppfolging.

En god fastlege

Hun er samvittighetsfull og følger godt opp pasientene. Lytter hvis det er noe man må snakke om og er flink til å ta kontakt med sykehus, evt henvise til andre instanser.

Tusen takk, til verdens beste lege

Min datter hadde Hjørdis fra ungdomsskole. Jeg (som mor) fulgte med henne ofte. Jeg ble imponert over at hun (lege) tokk alltid min datter på alvor, og når det var fysiske årsaker til stedet, så etter samtaler fikk vi vite at det var egentlig stress og andre årsaker som var grunnet. Og det stemte. Datteren min vokste, og kom til Hjørdis igjen som student, hun ble møtt med respekt og tilbud om hjelp, om det skulle være nødvendig. En engasjert og dyktig lege. Takk for alle gode år, Hjørdis.

En fantastisk god lege

Jeg har hatt henne som lege og senere fastlege i mange år og
har vært veldig fornøyd. Hun er nøye, hører på det jeg sier, ser meg og jeg føler meg godt ivaretatt hos henne.
Jeg har byttet fastlege ifm flytting og jeg må si jeg savner dr Kværness.

arrogant, arrogant og arrogant. Hun er ikke særlig forståelsesfull og fatter liten interesse for pasienten. hadde en time hos henne da min lege ikke var til stede og endte opp med å diskutere hvordan jeg rammer samfunnet når jeg er syk og ikke kan jobbe. jeg har blitt påvist ulike typer allergier og det eneste jeg hørte fra jeg kom til jeg dro var indirekte at jeg løy om smertene mine. ikke en lege jeg kommer til å besøke ihvertfall.