Gunn Elin Ladstein

Magnat Fastlegesenter Kvinne, 41 år

Autorisert2008
Ledige plasser 22 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Magnat Fastlegesenter

Drammensveien 130 0277 Oslo
Gunn Elin Ladstein er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunn Elin Ladstein

Dårlig service

Jeg ble ikke varslet før timen. Etter å ha ventet 3 uker for å få en time for min sønn, fikk jeg beskjed at jeg kom 1 time for sent (det var ikke deres feil mente de.Dette måtte være min feil). Jeg skrev tidspunkt på min telefon, men de trodde ikke på meg og ville at jeg skulle betale likevel. Det var en legetime for et barn! Legen kunne ikke se på ham. Min sønn som må se en lege må vente 2 uker til før en ny time. De nekter å erkjenne at det er mulig at de tok feil, har ingen bevis at dette var min feil, er kun opptatt at jeg skal betale for en service som jeg fikk ikke engang. Nå søker jeg selvfølgelig en ny lege!

Umulig å få kontakt

Grei nok som lege. Men Magnat har et "system" som nærmest gjør det umulig å få en fornuftig kontakt med legesenteret

Meget god på stoffskiftesykdom og andre autoimmune sykdommer

Anbefales på det varmeste. Veldig kunnskapsrik og interessert. Oppdatert. Kommuniserer godt

Du er fantastisk

Gunn Elin har vært min reddende engel i en utrolig vanskelig tid. Jeg er så utrolig glad jeg byttet fastlege, og fikk Gunn Elin. Hun er flink til å lytte og er et utrolig sympatisk menneske. Jeg kommer til å gråte den dagen jeg må bytte fastlege.

God lege

Gunn Elin var vikar for fastlegen min en gang, og jeg fikk et veldig godt inntrykk. Mer hjelpsom og konstruktiv enn min egen lege.
Skulle gjerne byttet til Gunn Elin som fastlege, men bor et annet sted.