Gunn Elin Ladstein

Tlf: 22 60 62 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunn Elin Ladstein er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Gunn Elin Ladstein

ikke tilgjengelig

Jeg har hatt henne som fastlege i over to år nå, men har aldri møtt henne. Er lei av vikar for vikar, så nå byttet jeg. Hun står heller ikke oppført som fastlege på hjemmesiden til magnatcenter, så i praksis så tror jeg hun har sluttet?

Dårlig service

Jeg ble ikke varslet før timen. Etter å ha ventet 3 uker for å få en time for min sønn, fikk jeg beskjed at jeg kom 1 time for sent (det var ikke deres feil mente de.Dette måtte være min feil). Jeg skrev tidspunkt på min telefon, men de trodde ikke på meg og ville at jeg skulle betale likevel. Det var en legetime for et barn! Legen kunne ikke se på ham. Min sønn som må se en lege må vente 2 uker til før en ny time. De nekter å erkjenne at det er mulig at de tok feil, har ingen bevis at dette var min feil, er kun opptatt at jeg skal betale for en service som jeg fikk ikke engang. Nå søker jeg selvfølgelig en ny lege!

Umulig å få kontakt

Grei nok som lege. Men Magnat har et "system" som nærmest gjør det umulig å få en fornuftig kontakt med legesenteret

Meget god på stoffskiftesykdom og andre autoimmune sykdommer

Anbefales på det varmeste. Veldig kunnskapsrik og interessert. Oppdatert. Kommuniserer godt

Du er fantastisk

Gunn Elin har vært min reddende engel i en utrolig vanskelig tid. Jeg er så utrolig glad jeg byttet fastlege, og fikk Gunn Elin. Hun er flink til å lytte og er et utrolig sympatisk menneske. Jeg kommer til å gråte den dagen jeg må bytte fastlege.

God lege

Gunn Elin var vikar for fastlegen min en gang, og jeg fikk et veldig godt inntrykk. Mer hjelpsom og konstruktiv enn min egen lege.
Skulle gjerne byttet til Gunn Elin som fastlege, men bor et annet sted.

Meget fornøyd

Kommuniserer godt, bruker tid på å undersøke samtidig som hun ikke sløser med tiden. (har ikke opplevd at hun har vært forsinket) Virker interessert i jobben sin

Flink lege

Gunn Elin er kjempeflink og vi er happy med henne som lege for junior og kona, men tlf systemet til Magnat Legesenter er ubrukelig. Settes over i det store intet i tlf-tiden. Treg responstid og grusom ventemusikk om man er så heldig å bli satt over til ventemusikk og at de ikke bare legger på.

Magnat Legesenter burde prøve å ringe seg selv en dag...

Den beste legen jeg har hatt

Gunn-Elin Ladstein er uten tvil den beste legen jeg har hatt/møtt. Hun er sympatisk, lyttende, engasjert og utrolig flink. Hun ser pasienten, skaper umiddelbar tillit og som en annen bruker skriver, ser løsninger andre leger ikke har, mest sannsynlig fordi hun er så god til å finne 'helheten'. Vil også legge til at samarbeidende lege og kontordame er veldig flinke og hyggelige, legekontoret anbefales på det sterkeste!

Dyktig, interessert, kunnskapsrik

Hun lytter, virker genuint interessert og kommer med løsninger tidligere leger ikke har kommet på. Anbefaler henne på det sterkeste.

Trygg og nøyaktig

jeg har bare vært hos henne en gang, men var utrolig fornøyd. Følte at jeg ble tatt på alvor. Hun var nøyaktig, rolig og empatisk. Etter å ha vært misfornøyd med de to siste fastlegene mine har jeg endelig funnet en jeg trives med:)