Frank Landgraff

Tlf: 23 38 32 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Frank Landgraff er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frank Landgraff

Herlig humør

En lege du virkelig har lyst å dra til. Godt humør, men også veldig dyktig i det han gjør. Er bare å anbefale.

Han er en meget dyktig lege

Dr. Landgraff er en meget sympatisk, dyktig og imøtekommende fastlege. Han tar seg riktig god tid til å lytte og forklare, samt at han setter pasienten foran alt.

Fantastik lege å menneske

Har besøkt Frank ved et flertal ganger å får alltid svar på det jeg lurer på. Å får alltid den hjelpen jeg trenger. Frank er veldig rak på sak å har mye kunnskap som gir meg den trygghet jeg trenger

Min mann Frank!

Frank er den eneste skikkelige legen jeg har vært hos i mitt 36 år lange liv! Ja, han har et rotete kontor, men det finnes ikke noe rot i den hjelpen han gir! Alltid 100% tilstede, gir seg ikke før han finner ut av hva som feiler deg.... og han rydder opp der andre leger har feilet! Frank er min mann, måtte han aldri gå av med pensjon!

FANTASTISK!!!!

Frank Landgraff er SUPER FANTASTISK lege! Og jeg er veldig takknemlig for at jeg er så heldig å ha han som fastlege, samt til mine to barn og ektemann! Frank stiller alltid opp når det er noe, om så det er en lørdag. Jeg har vært hos andre leger med for eks sykt barn, hvor jeg som mor er 99% sikker på hva som feiler henne. Og hvor jeg har opplevd å nærmest bli avfeid eller til og med fått feil diagnose. Men jeg har ALDRI opplevd at Frank har gitt feil diagnose! Det er som oftest han som må rette opp i tullet de andre har satt igang! Jeg føler mer VELDIG trygg og godt ivaretatt! Selv om det kanskje blir litt ventetid før enn kommer inn, så er det et STORT pluss at han tar seg god tid, han ser på deg, han hører på deg, han tenker og gir deg den hjelpen du trenger! Han er dønn ærlig og rett fram og det liker jeg veldig godt! Han er sånn lege som jobber lørdag og søndager, sant lange kvelder for å gi pasienter den oppfølging og hjelp de trenger og det til tross for at nå jobber bare 50%! Men sum sumarium, jobber han mer en de som jobber i en 100% stilling. La deg ikke lure av at han virke litt stresset og har det rotete, la meg påpeke en ting, dette er en mann som har system og orden i sitt eget rot! Aldri noe tull! Og er i tillegg kjempe flink med barn, datteren min har såpass høy illitt til han som lege og person at andre leger igjen blir forbauset over at en jente på under 4 år kan sitte alene i stolen når hun for eks tar blodprøver, sjekker øre, nese og hals etc. Jeg har AVSOLUTT ingen ting negativt å påpeke på Frank Landgraff som lege eller person!!!!

Veldig bra.

Landgraff er meget betryggende, og gir inntrykk av å være ærlig og åpen. Jeg var hos ham bare en gang, og er fornøyd med dette ene besøket, da jeg ble tatt imot som en gammel kjenning selv om det bare var denne ene gangen. I begynnelsen kan han kanskje være litt direkte, noe som fort viser seg å være en god teknikk for å komme til bunns i problemet, heller enn noen form for negativt trekk. Alt i alt meget bra, og jeg kvier meg ikke for å anbefale ham.

Dyktig,lang praksis,tilgjendelig og imøtekommende

I kraft av sin lange praksis og erfaring, gir han god behandling og analyser, men kjenner sin begrensning og henviser raskt til spesiallist. Blid og imøtekommende. Håper han fortsetter til han runder 70 ! - kanskje lengre.....

Min beste lege.

Jeg har en fantastisk fastlege. Han stiller alltid opp og har alltid tid til meg. Han hører etter og sender meg til spesialist hvis jeg vil det. Han har i flere tilfelle kommet hjem til meg, bare for å se hvordan det går hvis jeg har vært syk - eller ringt. Nå er jeg en gammel dame, men jeg håper jeg slipper å skifte fastlege i min tid for jeg vil neppe være så heldig å finne maken.

Den beste legen jeg har hatt

Han er flink til å lytte, prøver å forstå hva som evt er galt fatt. Han smisker ikke, men gir etter min mening sin ærlige oppfatning av hva som kan være problemet, og hvilke tiltak han mener er riktig. Jeg trenger ikke være redd for å fortelle om meg selv.

Han er profesjonell, samtidig som han er sympatisk og imøtekommende.