Imelda Leesland

Tlf: 22 75 20 62 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Imelda Leesland er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Imelda Leesland

Uhøflig sekretær

Legen er grei, men sekretæren er værste person i hele legesenteret. Jeg er 28 år gammel og Jeg har hatt imelda som fast lege i 28 år. Jeg har skjønt nå at sekretæren vil lage drama ut av ingenting. For eksempel, jeg ville bestille time så har jeg fått kommentar at, " moren din har time idag, vi kan ikke gi alle timer til samme familie." En annen annledning sa hun at hun hadde ingen ledige timer og det hadde hun sagt i 2 dager på rad så satt jeg der inntil jeg fikk timen. Hun er uhøflig og det beste er at man er uhøflig tilbake så skjerper hun seg.

Det verste serviset

Jeg har ringt 2 ganger for å få en time, men hver gang sier de at hvis jeg vil må jeg til legevakt. Når jeg spurte om hvorfor hadde jeg fastlege så sa hun, vet ikke og slå av tlf. det samme skjedde idag og Hun sa at det var ikke viktig at jeg var gravid og hvordan det var med min baby . Byttet henne idag med engang

Ikke noe å skryte av

Min opplevelse med Imelda Leesland var absolutt ingenting å skryte av. Jeg hadde bestilt time, var der 10 minutter før og annonserte min ankomst til sekretæren. Jeg måtte ventet i over en time etter at timen min skulle ha vært, og når hun endelig kom sa hun at hun hadde sett etter meg. Dette må ha vært en løgn ettersom jeg satt på venteværelse hele tiden.

Ved en senere anledning fikk jeg beskjed om at jeg hadde allergi over telefonen. Når jeg spurte fikk jeg beskjed om å lese om allergien på google selv, og ble "dyttet av" telefonen. Jeg byttet fastlege neste dag.

Min faste lege i 25 år

Imelda er en flink lege, hun er god til å lytte, rask og effektiv. Hun har god kunnskap og strekker seg langt for sine pasienter. Hun tar pasientene på alvor og jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger.

Umulig å få time

Legen er hyggelig og imøtekommende, men vi har opplevd at våre barns helseproblemer har blitt møtt med mer kompetanse hos andre leger. Det aller mest frustrerende, som gjør at vi nå bytter fastlege, er at det knapt er mulig å få time samme dag hvis ikke det er helt akutt ("for eksempel hjerteinfarkt", sa den ubehjelpelige legesekretæren). Vi har ringt hver morgen 08.15 og opplevd at vår datters vedvarende problemer relatert til øyekatarr og vond eksem ikke har vært viktig nok til å få time samme dag. Etter å ha spurt hva det gjelder, er det alltid fullbooket. Første ledige time om tre uker. Helt uakseptabelt.

Dyktig lege

En veldig flink lege. Alltid hyggelig. Har hatt henne i mange år og aldri vært noe å klage på, utenom at det tar veldig lang tid å få en legetime..

Misfornøyd

Hun har dårlig tid og er ikke behjelpelig i det hele tatt.

den uhøflige sekretæren

Er fornøyd med legen med ikke med hennes helsesekretæren som behandler pasienter med Uhøflighet og Uvennlighet på telefonen.Har nylig opplevd dette.Jeg har stor forståelse at man stresser på jobb men det må ikke går ut over pasienter som er i nød og trenger videre helsehjelp.Sånne helsesekretæren BØR IKKE sitte på resepsjonen for å snakke til pasienter på tlf. hvis de ikke har den evne til å ha den som kalles " terapeutisk kommunikasyon" til syke personer.Syke personer er mer folsømme og de fortjener ikke sånne behandling fra en helsepersonalet.

Hun har alltid vikar. Har ennå ikke møtt dama

Å få kontakt pr teleforn er vanskelig. 4 ukers venteliste for time. Jeg vil bytte fastlegen jeg aldri en gang har møtt personlig.

Bra lege

Har hatt imelda som faslege lenge er veldig fornøyd,har alltid fått time på dagen når det har vært noe.

Travel dame

Brukte Leesland en sommer da min faste lege var på ferie. Hun hadde veldig dårlig tid og ville helst ha meg ut av kontoret så raskt som mulig. Det var såvidt jeg fikk resept på allergimedisinen jeg kom for.

Umulig å bestille time

Dersom du vil bestille time må du beregne ca 4 uker ventetid.
Dersom du er syk og trenger hjelp må du bestille øyeblikkelig hjelp samme dag før klokken 9:00. Jeg forsøkte dette 3 dager på rad, alle dagene var samtlige timer opptatt. Mulig jeg hadde fått time om jeg hadde overnattet i sovepose foran legekontoret. Måtte til slutt gi opp og gikk i stedet til volvat. Byttet deretter fastlege uten noen sinne å ha fått time.
Fikk inntrykk av at dette gjaldt samtlige leger på dette senteret, men dette kan jeg ikke bekrefte.