Imelda Leesland

Holmlia senter vei 10 1255 Oslo
Imelda Leesland er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Imelda Leesland

Uhøflig sekretær

Legen er grei, men sekretæren er værste person i hele legesenteret. Jeg er 28 år gammel og Jeg har hatt imelda som fast lege i 28 år. Jeg har skjønt nå at sekretæren vil lage drama ut av ingenting. For eksempel, jeg ville bestille time så har jeg fått kommentar at, " moren din har time idag, vi kan ikke gi alle timer til samme familie." En annen annledning sa hun at hun hadde ingen ledige timer og det hadde hun sagt i 2 dager på rad så satt jeg der inntil jeg fikk timen. Hun er uhøflig og det beste er at man er uhøflig tilbake så skjerper hun seg.

Det verste serviset

Jeg har ringt 2 ganger for å få en time, men hver gang sier de at hvis jeg vil må jeg til legevakt. Når jeg spurte om hvorfor hadde jeg fastlege så sa hun, vet ikke og slå av tlf. det samme skjedde idag og Hun sa at det var ikke viktig at jeg var gravid og hvordan det var med min baby . Byttet henne idag med engang

Ikke noe å skryte av

Min opplevelse med Imelda Leesland var absolutt ingenting å skryte av. Jeg hadde bestilt time, var der 10 minutter før og annonserte min ankomst til sekretæren. Jeg måtte ventet i over en time etter at timen min skulle ha vært, og når hun endelig kom sa hun at hun hadde sett etter meg. Dette må ha vært en løgn ettersom jeg satt på venteværelse hele tiden.

Ved en senere anledning fikk jeg beskjed om at jeg hadde allergi over telefonen. Når jeg spurte fikk jeg beskjed om å lese om allergien på google selv, og ble "dyttet av" telefonen. Jeg byttet fastlege neste dag.

Min faste lege i 25 år

Imelda er en flink lege, hun er god til å lytte, rask og effektiv. Hun har god kunnskap og strekker seg langt for sine pasienter. Hun tar pasientene på alvor og jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger.

Umulig å få time

Legen er hyggelig og imøtekommende, men vi har opplevd at våre barns helseproblemer har blitt møtt med mer kompetanse hos andre leger. Det aller mest frustrerende, som gjør at vi nå bytter fastlege, er at det knapt er mulig å få time samme dag hvis ikke det er helt akutt ("for eksempel hjerteinfarkt", sa den ubehjelpelige legesekretæren). Vi har ringt hver morgen 08.15 og opplevd at vår datters vedvarende problemer relatert til øyekatarr og vond eksem ikke har vært viktig nok til å få time samme dag. Etter å ha spurt hva det gjelder, er det alltid fullbooket. Første ledige time om tre uker. Helt uakseptabelt.