Beatrice Adrienne Lefranc

Østensjø Legesenter AS Kvinne, 69 år

Autorisert1981

Siste vurderinger av Beatrice Adrienne Lefranc

Meget erfaren,dyktig og oppmerksom lege

Dr.Lefranc er tilstede i konsultasjonen, lytter, stiller gode spørsmål. Jeg opplever at hun alltid ser og behandler hele mennesket, ikke bare det stedet jeg selv oppgir som problemet. Grundig. God oppfølging!

Bra

Hun er oppdatert og virker engasjert i din helsetilstand, - hun følger alltid opp, - selv utenfor arbeidstid. Må respektere at hun er godt voksen...........

En samvittighetsfull lege

Jeg har hatt Lefranc som fastlege i over 15 år og er veldig fornøyd. Hun er rolig og lyttende og veldig samvittighetsfull. Hun tar seg god tid, kanskje litt for god tid noen ganger, for det er ofte man må vente en stund på venteværelset. Hun følger deg opp: Lefranchar ringt meg for å gi meg svar på prøver (selvom alt var bra), og en gang jeg hadde lumbago, ringte hun meg opp og spurte om det gikk bra med meg. Man føler seg med andre ord godt ivaretatt.
Jeg føler meg heller ikke mistenkeliggjort når jeg ber om en sykemelding, noe jeg kan få en følelse av hos andre leger.
Hun virker faglig dyktig.

Ikke fungerende fastlege

Valgte Beatrice som fastlege da jeg så hun hadde litt færre pasienter enn de andre. Det viste seg at hun jobber mindre enn 100%. Hun har fri hver mandag (dagen det er størst sannsynlighet for at jeg har behov for fastlegen min). Ellers grei som lege, men de siste 10 gangene jeg har vært der, har jeg kommet inn til henne 2 ganger.
Ganske meningsløst å ha henne som fastlege når hun ikke er tilgjengelig.