Bjørn Jan Lie

Holmlia Sentervei 1B 1255 Oslo
Bjørn Jan Lie er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Jan Lie

Ingen som Bjørn.

Bjørn lie en lege full av empati, omsorg og imøtekommende. En lege som har sans for humor og lytter til alt det måtte være. Det vil være synd når han går ut med pensjon. Håper eplet ikke faller langt fra stammen der sønnen (e) hans tar over og er like god og varm som sin far.

Hatt samme lege i 30 år og han er unik!

Han tar seg tid til pasientene, selv om vi må vente litt fordi han er forsinket.
Jeg gruer meg til han en gang slutter for bedre lege får jeg nok ikke tilbake!

En engasjert, dyktig og hjertevarm lege

Jeg har vært så heldig å ha Bjørn som fastlege i over 20 år. Faglig dyktig, holder seg oppdatert og flink til å sende pasientene videre så fort det er grunnlag for det. Bjørn er en lege som lytter, ser deg og engasjerer seg. Hjertevarm og har en lun humor, men går samtidig bestemt opp på barikadene for å hjelpe de pasientene som har møtt ufortjent motstand i det offentlige hjelpeapparatet.
Husker en pasient på venteværelset som klaget over litt ventetid - hun ble fort forklart hvor heldig hun var - av en annen av Bjørns pasienter. Og det er faktisk sånn det er.

Verdens beste lege

Det finnes ikke bedre lege enn bjørn Lie han tar seg god tid til pasientene sine og det er ikke mange leger som bruker god tid. Man kan faktisk snakke med han utenom arbeidstiden hans han har alltid tid, han er unik person rett og slett ønsker han glede og lykke

Verdens aller beste lege

Jeg vokste opp med Bjørn som min lege. Fra jeg var atten til jeg nå er 53 år med to egne barn. Bjørn er og blir unik. Både som menneske og lege. Han sitter på uvurderlig erfaring og kunnskaper og har samtidig en unik evne til å lytte og være tilstede. Han har ringt meg flere ganger på kvelden med prøveresultater eller å ønske meg god jul til tross for sykdom. Han går den ekstra milen for sine pasienter og for at de skal få den beste behandling.
Det er en kjent sak at det kan være forsinkelser når man har time hos Bjørn, men alle hans pasienter er klar over det og de færreste bryr seg om det.
Bjørn burde hatt Kongens fortjenestemedalje i gull!