Maria Anna-Lena Lie

• Allmennmedisin
  • Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1989)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 31 6022 85 31 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Maria Anna-Lena Lie er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maria Anna-Lena Lie

Beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt Dr. Lie i alle mine 6 år på Blindern, og jeg har aldri følt med bedre ivaretatt av en lege. Hun følger alltid opp prøvesvar og har ofte henvist meg. Noen perioder har jeg trengt oppfølging av lege temmelig ofte, og hun får alltid tid. Det kan likevel være vanskelig å få legetime, siden hun ikke jobber fulltid og ofte ikke har ledig time på en måned, har hun fått meg inn før, om hun syns det haster. Hver tredje måned har hun minnet meg på å ta blodprøver. Ofte har jeg måttet vente litt før jeg får komme inn, men jeg vet det handler om at hun tar seg god tid med pasientene sine. Jeg har aldri følt at jeg blir sendt av gårde før jeg har fått tatt opp det jeg trenger.
For min del kunne jeg ikke bedt om en bedre fastlege i studietiden min, med alle vansker og dårlige perioder det noen ganger har ført til, og det er med tungt hjerte jeg må bytte nå som jeg er ferdig som student.

Knapp og lite forståelsesfull

Lyttet ikke, føler meg ikke møtt med forståelse og lite imøtekommende/varm. Virker også som å ha hastverk.

Professional and capable

She is caring and professional but the waiting is too long, she is available two days a week and mostly she is booked. since I have a kid it was inconvenient for me. But I really like how through she is when it comes to her patients well-being. I was well taken care off and felt safe in her hands.

Trygg og nøye

Blitt sendt hjem av flere på legevakten, men Anna var den første som tok meg på alvor. Nøye og lyttende

Fantastisk

Hadde henne som lege i studietiden og den beste legen jeg har hatt. Hun tar alt på alvor og sjekker opp det man ønsker. Er man veldig dårlig kommer man først i køen og får førsteklasse oppfølging.