Maria Anna-Lena Lie

SiO Helse

• Allmennmedisin
  • Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1989)

SiO Helse Telefonnummer22 85 31 6022 85 31 ...
Problemveien 9 0314 Oslo
Maria Anna-Lena Lie er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maria Anna-Lena Lie

Professional and capable

She is caring and professional but the waiting is too long, she is available two days a week and mostly she is booked. since I have a kid it was inconvenient for me. But I really like how through she is when it comes to her patients well-being. I was well taken care off and felt safe in her hands.

Trygg og nøye

Blitt sendt hjem av flere på legevakten, men Anna var den første som tok meg på alvor. Nøye og lyttende

Fantastisk

Hadde henne som lege i studietiden og den beste legen jeg har hatt. Hun tar alt på alvor og sjekker opp det man ønsker. Er man veldig dårlig kommer man først i køen og får førsteklasse oppfølging.

Flink men henviser i overkant mye

Hun er hyggelig, tar seg tid, og god på å følge opp.

Men henviser videre litt raskt. Det tar mye tid og tar opp unøvendige plasser i spesialisthelsetjenesten.

Lite tilgjengelig

Jeg har hatt henne som fastslege i et år. Jeg har vært hos legen mange ganger, men aldri hos henne. Hun er aldri tilgjengelig og det er flere ukers ventetid. Jeg har blitt sendt til en annen lege hver gang.

Det er godt mulig at hun er en god lege, men jeg blir desverre nødt til å bytte. Jeg trenger EN fastlege og ikke 4 ulike leger jeg må rulere mellom for hver time. Å ikke kunne ha en konsultasjonstime hos fastlegen sin en eneste gang på et år synes jeg blir for dumt.