Terje Blix Lie

Tlf: 22 47 30 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Terje Blix Lie er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Blix Lie

Fantastisk

For en flink lege! Jeg byttet til ham nylig og er veldig fornøyd.
Han tar seg tid til å lytte og er veldig dyktig.

Lyttende og løsningsorientert

Beste legen jeg har hatt noensinne. Det kan være lang ventetid for time, men det er verdt det. Om det er alvorlig sykdom, tar han deg inn.
Lyttende, løsningsorientert og man føler seg trygg og ivaretatt her.
Anbefales!!

Virker kunnskapsrik men dårlig tilgjengelighet

Om han er en god lege for deg handler om i hvilken grad du er avhengig av å få lege på kort varsel. For å få hastetime må du ringe før 9 og iflg forværelse er det ikke sikkert du får time og da må du ringe dagen etter i håp om å få da. Vanlig time kan ta flere uker. Det er den dårligste løsning jeg har opplevd på noe legekontor. Men når du kommer til han virker han dyktig.

Den beste legen jeg har hatt

Den beste legen jeg har hatt i livet. Han lytter godt til det du sier og undersøker hva som er galt. Han skjønner også ganske fort hva som er i veien.

Kjempeflink og lyttende lege

Terje Blix Lie er faglig dyktig, lydhør, tar seg tid og bryr seg om at pasientene skal ha det bra. Beste legen jeg har hatt.

Ikke så fornøyd

Trodde jo dette skulle bli så bra etter å ha lest andres vurderinger.
Men nå er jeg ikke så sikker likevel.
Ba om sterke smertestillende, men ble sendt hjem med antipsykotikum.
Skulle henvise meg videre til smerteklinikk, men det har han tydeligvis glemt. Og så reist på ferie.
Han virker litt gammel og sliten.
Så tror kanskje jeg bytter lege igjen.

Dyktig lege

Terje er en lege av de sjeldne. Han ser DEG og ikke bare sykdommen din. Han følger opp, sender deg på undersøkelser og BRYR seg virkelig. Møtet med Terje ble min redning! Han er ekstremt kompetent i jobben sin, og vil virkelig ditt beste.

En fastlege jeg aldri ville ha byttet ut

Ja, det kan være noe ventetid på legekontoret, men det er absolutt verdt det. Da kan du være sikker på at han tar seg god til pasientene sine. Jeg har aldri hatt følelsen av at han haster seg gjennom timen, og han tar seg tid til å lytte og gi gode råd. Hele familien (og stor del av slekta) har han som fastlege. Og ingen av oss kunne noensinne tenke seg å bytte han ut.

Utilgjengelig (for meg)

Det ser ut at de fleste vurderinger her er positive, men det spiller lite rolle hvor dyktig og hyggelig legen er hvis han er utilgjengelig. I dag prøvde jeg å bestille time, var på tlf fra 1320 til 1435 uten hell. Ringte opp igjen og funnet ut at siste 35 minutter snakket maskinen med meg at jeg er "først i køen" selv at telefonen ble stengt fra kl 14. Byttet legen.

Dr. Terje Blix Lie,

Dr. Terje Blix Lie, er veldig dyktig og profesjonell lege han anbefale jeg trygt til alle som trenger det.

Fantastisk fastlege

En meget dyktig, rolig, og hyggelig fastlege med bred erfaring.

Er heldig som har hatt han som fastlege i 20 år og

Beste legen som finnes!

Dr. Lie er en utrolig dyktig lege! Mange i familien min som har han som fastlege. Tar seg tid, lytter og har bred kunnskap. Både jeg og moren min ble ikke hørt av tidligere fastlege, men Terje fant det ut med en gang! Anbefaler han på det sterkeste. Og sekretæren er er kjempe søt og flink! Takk for alt <3

Meget fornøyd

Svært flink til å lytte til og forstå pasienten. Kunnskapsrik, både generelt og spesielt. Behagelig vesen og god resepsjonstjeneste.
Vanskelige parkeringsforhold.

Teri Lie

Terje Lie,over 8 år er legen min,er jeg veldig fornøyd. Han har en høy erfaring,og kan alltid hjelpe.Jeg beklager for mitt brev.Norsk er ikke morsmålet mitt:)
Mvh. U.

, Den beste lege man kan drømme om !

Det er lett å beskrive min kjære lege Dr. Terje Lie. Fantastisk lege, varmt od godt menneske, høflig og smart, alltid "på" når man trenger han . Han har vært min lege i mer enn 15 år, min mor , min far, kona og mange venner , alle elsker dr Lie for det han er.Han har enormt kunnskap , han hører på pasienten og stemmen hans og hele han er den beste medisin til pasientene. Jeg vil også si noen ord om han sekretær Tone som er veldig hjelpsom , kompetent, høflig , rask og effektiv. De to gjør en flott team som en vilken som helst pasient i verden ønsker seg. Takk Dr. Lie, takk

Dr Lie er en veldig snill og god lege.Det er alltid veldig behagelig å være pasient hos sånn lege.

Jeg er veldig glad at dr Lie er min fast lege.
Han er en god og veldig hyggelig og klokk lege.
Lege sekretær er også flink og kompetent.

Super lege

Fantastisk lege, bare synd det er så vanskelig å få time!

Han ser hele deg, er grundig og lett å snakke med. Kan bare si meg enig i alle vurderingene som er gjort før meg.

Jeg har ME, og det er en diagnose han ser ut til å ha god greie på.

Veldig sentral beliggenhet, men selve kontoret kan være litt vanskelig å finne i den store labyrintaktige bygningen. Man må gjennom et annet stort lokale for å komme dit, og det føles som man er på villspor.

Jeg anbefaler ham gjerne, men det er altså veldig lang ventetid (1 måned ++) og det er gjerne ventetid på kontoret også. Dette trekker dessverre ned.

Ingen er som Terje- beste lege noensinne

Du vet at han SER deg og FORSTÅR.
Kunnskaper i mengder samt livserfaring!! Sjekker, støtter deg og prøver ut alt for å kunne hjelpe. Måtte du vente LENGE med å pensjonere deg, selv om livet på "den andre siden av gjerdet" frister☀️.

Utrolig hyggelig lege

Fantastisk lege, Terje tar seg godt tid og snakker gjerne om ting. Viser at han bryr seg, og kan mye om pasientene sine.

Engasjert og nøyakig.

En kjempeflink lege som alltid stiller opp og gjør sitt beste. Anbefales på det varmeste!