Terje Blix Lie

Dronningens gate 40 0154 Oslo
Terje Blix Lie er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Blix Lie

Ikke så fornøyd

Trodde jo dette skulle bli så bra etter å ha lest andres vurderinger.
Men nå er jeg ikke så sikker likevel.
Ba om sterke smertestillende, men ble sendt hjem med antipsykotikum.
Skulle henvise meg videre til smerteklinikk, men det har han tydeligvis glemt. Og så reist på ferie.
Han virker litt gammel og sliten.
Så tror kanskje jeg bytter lege igjen.

Dyktig lege

Terje er en lege av de sjeldne. Han ser DEG og ikke bare sykdommen din. Han følger opp, sender deg på undersøkelser og BRYR seg virkelig. Møtet med Terje ble min redning! Han er ekstremt kompetent i jobben sin, og vil virkelig ditt beste.

En fastlege jeg aldri ville ha byttet ut

Ja, det kan være noe ventetid på legekontoret, men det er absolutt verdt det. Da kan du være sikker på at han tar seg god til pasientene sine. Jeg har aldri hatt følelsen av at han haster seg gjennom timen, og han tar seg tid til å lytte og gi gode råd. Hele familien (og stor del av slekta) har han som fastlege. Og ingen av oss kunne noensinne tenke seg å bytte han ut.

Utilgjengelig (for meg)

Det ser ut at de fleste vurderinger her er positive, men det spiller lite rolle hvor dyktig og hyggelig legen er hvis han er utilgjengelig. I dag prøvde jeg å bestille time, var på tlf fra 1320 til 1435 uten hell. Ringte opp igjen og funnet ut at siste 35 minutter snakket maskinen med meg at jeg er "først i køen" selv at telefonen ble stengt fra kl 14. Byttet legen.

Dr. Terje Blix Lie,

Dr. Terje Blix Lie, er veldig dyktig og profesjonell lege han anbefale jeg trygt til alle som trenger det.