Roald Lindebø

Vestlisvingen 188 0969 Oslo
Roald Lindebø er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Roald Lindebø

En strålende problemløser!

En strålende lege som tar tid til å lytte på deg og behandler meg seriøst. Han er dessverre ikke tilgjengelig hele uken, i tillegg til at det for det meste er mye ventetid hos han, men det er verdt det! Gir gode råd når det trengs, som er med på å løse problemet mitt. Han er en problemløser, og er en av de beste legene man kan finne i Norge.

En fantastisk lege

Det er en lege som brenner for sin jobb. Han viser tydelig at han liker jobben og er en meget dyktig lege. Han tar seg tid til å snakke litt med pasienten, og ikke kun faglig-relaterte ting hele tiden. Det er en lege som er en av de beste der ute!

Veldig flink lege

Han er en lege som er flink til å lytte og har god faglig kunnskap. Absolutt en dyktig lege som jeg anbefaler. Men noen ganger er det lang vente tid og han er ikke tilgjenglig hele uken på klinikken.

Dyktig lege som følger opp 100 %

En lyttende lege som tar meg på alvor. Følger deg opp 100% og henviser deg videre uten problem om han er usikker på noe eller om du har ønsker om å få sjekket noe opp. Ringer deg alltid tilbake .
Tommel opp for denne fatlegen.

Empatisk og profesjonell

Har hatt han som lege i mange år. Flink til å lytte, og en dyktig kliniker. Ringer tilbake hvis jeg ber om det, og følger alltid opp henvisninger og andre ting som avtales. Er samvittighetsfull.