Jing Lisa Li Lorentsen

Oslo Syd Lokalmedisinske Senter Kvinne, 52 år

Autorisert2002
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 354 av 600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Oslo Syd Lokalmedisinske Senter

Ravnåsveien 1 1254 Oslo
Jing Lisa Li Lorentsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jing Lisa Li Lorentsen

En flott lege

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år, men så flyttet hun og jeg måtte bytte til en annen på legekontoret nærme meg. Nå har jeg selv flyttet og ble veldig overrasket og glad da jeg fant ut at hun arbeider på det legekontoret det er naturlig for meg å henvende meg til nå. Jeg kan anbefale henne på det varmeste.

Imøtekommende og tillitvekkende

Jeg har nylig flyttet og har derfor skiftet fastlege. Det har vært en udelt positiv opplevelse. Jeg er blitt godt tatt i mot. Mine helseutfordringer er blitt godt ivaretatt. Hun bruker god tid og er grundig. Jing Li Lorentsen kan anbefales!

Antipatisk og lite kompetent

Jeg hadde henne som fastlege under min første graviditet. Hun avfeide alle bekymringer med vage svar og henvisning til at jeg koster samfunnet penger. Undersøkelsene hennes framsto som sleivete. Hun var ikke forberedt når jeg kom til konsultasjon, og forklarte lite.

Da jeg spurte om råd rundt tidlig ultralyd og dobbeltest, spurte hun ganske enkelt om hva jeg skulle med det. Ville jeg kunne leve med meg selv hvis jeg tok abort? Det var først hos gynekologen at jeg fikk forklart hva det norske lovverket tillater og ikke tillater, hva man kan vite og hva man ikke kan vite osv.

Jeg følte meg lite ivaretatt hos henne.

Måtte bytte lege

Jeg ble overhodet ikke tatt seriøst og når jeg fortalte at jeg hadde store magesmerter undersøkt hun meg ikke. Jeg sa jeg gjerne ville til utredning, noe hun syntes var helt unødvendig ettersom hun kun mente jeg hadde luft i magen.

Hun skrev ut en henvisning som bare sto at jeg hadde luft i magen og det gjorde at jeg ikke ble tatt seriøst på sykehuset og måtte gå privat for få tatt undersøkelsen.

Det er ikke noe særlig når man er syk og har en fortrolig samtale der legen overhodet ikke tror på deg eller gjør noe for å forbedre situasjonen din!

Denne legen har sluttet nå.

Noen ganger er hun litt hyggelig, men som oftest veldig kald.
Tror ikke hun bryr seg så mye.
Hun skriver resepter på alt du vil ha uten å se deg i øynene en gang.