Sverre Lundevall

Rosenborggata 9 0356 Oslo
Sverre Lundevall er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sverre Lundevall

Dyktig og forståelsesfull lege

En dyktig og forståelsesfull lege. Tar deg på alvor, enten du kommer med fysiske eller psykiske plager.

Må inrømme å si beste legen jeg har hatt.

Ser mye av det jeg setter pris på. Er nevnt i flere av kommentarene. Han setter god tid til deg, flink til å lytte. Løsningsorientert og en lege som får ting til å skje. Som tidligere nevt her merker du tydelig at han har lang erfaring som lege. Jeg ble anbefalt Sverre av en kamerat av meg. Og DET er vel beste anbefalingen jeg har fått og valget jeg har gjort og bruke sverre.

Dyktig lege

Dyktig og erfaren lege. Flink til å se diagnosen og god til å lytte. Merker at han har vært lege lenge, men er fortsatt godt oppdatert.

En meget dyktig og hyggelig fastlege.

Jeg har hatt mange forskjellige fastleger, men Lundevall er uten tvil den dyktigste. En fastlege skal ikke bare kunne sitt fag, men også lytte, og det er en av Lundevalls sterkeste sider. Han avfeier ikke og mistenkeliggjør ikke.

Personalet, lokalet og tilgjengeligheten var alltid utmerket. Til tider endel ventetid, men ikke mer enn det man kan forvente.

Anbefales!

God kommunikasjon

Jeg opplevde alltid at Lundevall hadde tid til å lytte, og tok meg og min helse på alvor. Han fikk meg til å slappe av, og jeg gikk alltid derfra med en trygg følelse. I tillegg til at han er faglig god, er han den beste legen jeg har hatt når det kommer til lege-pasient-kommunikasjon.