Øystein Løvåsdal

CC Vest legesenter
Lilleakerveien 14 0283 Oslo
Øystein Løvåsdal er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Løvåsdal

Quick, responsive and so thorough!

We know Dr. Øystein since he started hi first job at CC Vest legesenter. Great human being, takes all illnesses seriously (which is rare in norway) and follows up so well. Goes into depths of investigation and hears you out and tries his best to answer all your questions. Great doctor and very good service. Highly recommended.

Flink lege!

Er sjelden hos legen, men hadde plutselig en periode i fjor med flere mer eller mindre alvorlige episoder. Ble tatt seriøst av både sekretærene og Øystein, og fikk time på dagen da jeg beskrev symptomer over telefon. Øystein er utrolig dyktig og flink til å følge opp! Anbefales på det varmeste!

Empatisk, lyttende og tillitsvekkende

Beste fastlege jeg har hatt. Både jeg og mannen samt mine to små barn har Løvåsdal som fastlege. Han lytter og tar oss på alvor, nøler ikke med å henvise til andre spesialister ved behov. Mitt barn på to år har alltid blitt prioritert og fått time samme dag. Vi gir han vår beste anbefaling.

Anbefales

Dyktig, seriøs, hyggelig lege som følger deg opp. Har vært hos Løvåsdal flere ganger -og gir han mine beste anbefalinger.

Dyktig fastlege

Han er den flinkeste fastlegen jeg har hatt. Jeg opplever at han alltid tar meg seriøst og lytter til det jeg har å si, han er nesten litt for pirkete til tider. Han nøler aldri med å henvise videre om han mener det er behov for det (en gang henviste han meg videre når jeg selv tenkte det var unødvendig, også viste det seg at hans vurdering var riktig). Vil også si at alle de andre på kontoret er veldig hyggelig, og tar godt vare på pasientene.