Øystein Løvåsdal

Lilleakerveien 14 0283 Oslo
Tlf: 22 50 05 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øystein Løvåsdal er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Øystein Løvåsdal

Quick, responsive and so thorough!

We know Dr. Øystein since he started hi first job at CC Vest legesenter. Great human being, takes all illnesses seriously (which is rare in norway) and follows up so well. Goes into depths of investigation and hears you out and tries his best to answer all your questions. Great doctor and very good service. Highly recommended.

Flink lege!

Er sjelden hos legen, men hadde plutselig en periode i fjor med flere mer eller mindre alvorlige episoder. Ble tatt seriøst av både sekretærene og Øystein, og fikk time på dagen da jeg beskrev symptomer over telefon. Øystein er utrolig dyktig og flink til å følge opp! Anbefales på det varmeste!

Empatisk, lyttende og tillitsvekkende

Beste fastlege jeg har hatt. Både jeg og mannen samt mine to små barn har Løvåsdal som fastlege. Han lytter og tar oss på alvor, nøler ikke med å henvise til andre spesialister ved behov. Mitt barn på to år har alltid blitt prioritert og fått time samme dag. Vi gir han vår beste anbefaling.

Anbefales

Dyktig, seriøs, hyggelig lege som følger deg opp. Har vært hos Løvåsdal flere ganger -og gir han mine beste anbefalinger.

Dyktig fastlege

Han er den flinkeste fastlegen jeg har hatt. Jeg opplever at han alltid tar meg seriøst og lytter til det jeg har å si, han er nesten litt for pirkete til tider. Han nøler aldri med å henvise videre om han mener det er behov for det (en gang henviste han meg videre når jeg selv tenkte det var unødvendig, også viste det seg at hans vurdering var riktig). Vil også si at alle de andre på kontoret er veldig hyggelig, og tar godt vare på pasientene.

Veldig fornøyd

Dr. Løvåsdal er ett å få tak i. Han er flink til å lytte, og gir råd/behandling som hjelper. Han er dessuten god på å følge opp.

Dyktig og engasjert, førsteklasses

Gir veldig skikkelig inntrykk. Dyktig og sympatisk. Tar seg tid til å sette seg inn i pasientens situasjon, og følger dessuten meget godt opp. Åpenbart kunnskapsrik og grundig. Hører også på min eldre mor for hvem det å bli tatt alvorlig er avgjørende.

Meget seriøs og grundig lege som har ytet uvurderlig hjelp til både meg selv og min kone som vikke et nytt liv etterpå.

Dette er en lege som er oppdatert på mitt tilfelle når jeg kommer til konsultasjon, behandler meg meget seriøst og grundig, nesten pirkete.

Den beste legen jeg har hatt :)

Veldig flink og seriøs lege. Har vært hos han noen få ganger, men er like fornøyd hver gang jeg har gått ut. Han lytter og er veldig hyggelig å prate med. Han tar også inisativ til oppfølging om det trengs. Han er også tidligere kirurg. Jeg ønsket å fjerne to føflekker og det er uten tvil de peneste arrene jeg noen gang har fått. Må også si at de som jobber i resepsjonen er utrolig hyggelige og hjelpsomme. Veldig fornøyd med hele stedet!

Svært dyktig

Den beste fastlege hittil. Seriøs, lyttende og kunnskapsrik.

En lege som gav opp ...

Det første jeg vil si er at alle som jobbet i resepsjonen og på labben var proffe og flinke Takk til dere!

Men bortsett fra det var jeg ikke fornøyd med denne legen. Jeg hadde han en lang periode, men han var ikke flink til å lytte eller ta sykdommen min på alvor. Jeg byttet derfor til en annen lege da jeg "følte" at han gav opp på meg. Han var ikke uhøfflig eller ufin men for å komme med litt konstruktiv kritikk vil jeg si at hvis han skal bli en bedre lege eller dyktigere i sitt fagområde er det faktisk viktig å lytte til pasienten og ikke bare feie vekk problemene med det man "tror" det er.... eller la pasienten over tid tvile på hva som kan feile en.. Alt i alt ville ikke anbefalle denne legen basert på erfaringen jeg har hatt med han.

Upersonlig og lyttet dårlig

Jeg brukte Løvåsdal som fastlege tidligere men byttet da jeg syns han lyttet dårlig og snakket altfor mye selv. Gikk ut fra hans sitt kontor med følelsen av å bare ha lyttet, ikke får forklart meg selv eller fått spørsmål om hva jeg føler eller syns.
Det som er bra er at man får time i stort sett samme dagen.

Bra

Har nylig fått han som fastlege og har vært på ett par besøk. Han er nøyaktig, omtenksom og samarbeidsvillig. Tipp topp tommel opp. Damene på kontoret er svært bra. Veldig fornøyd.
Får time kjapt når det er nødvendig.

Seriøs

Har vært hos han to ganger og synes han virker veldig bra. Lytter og svarer og sitter ikke med alt mulig annet når du er innom. Har også tid til å ta seg av og ringer selv tilbake med resultater på prøver mm. Tar også initiativ til behandlingsmetode

Grundig

Saklig, grundig ung lege. Forklarer og lytter. Følger opp pasienten og ringer deg opp når resultatet kommer etter eksterne undersøkelser.

Ja, den beste legen jeg har hatt

Faktisk en omsorgsfull lege som virkelig ønsker deg frisk. Tar seg tid.
Lytter og forklarer. Han virkelig vil pasientenes beste.