Jan Fredrik Lütken

Tlf: 23 34 41 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jan Fredrik Lütken er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Fredrik Lütken

En fantastisk lege!

Han er ganske ulik legene jeg har hatt tidligere. En mer behagelig, empatisk og kunnskapsrik lege skal man lete lenge etter. Det er rene tryggheten selv å komme inn på kontoret. Han tar seg tid til å lytte og undersøke, og jeg føler at han virkelig bryr seg om meg som pasient. Og viktigst av alt, jeg har alltid fått den hjelpen jeg har trengt. Vil også nevne at han alltid er trivelig og har en god lun humor, noe som gjør legebesøket desto bedre.

Klinikken ellers er bra nok. Litt ventetid må man beregne om man kommer utpå dagen, men jeg tror ikke det er noe utover det som er normalt.

Dr.Lütken er en lege jeg ønsker å ha så lenge som overhode mulig.

Ingen empati og dårlig kommunikasjon

Vi ventet tålmodig i en time og et kvarter med to små barn på ett år på at vi skulle bli ropt inn fra venteværelset. Da vi til slutt henvendte oss i resepsjonen gikk de for å hente Jan Fredrik Lutken. Vi fikk ingen forklaring eller unnskyldning for at han var sen. Vi ble vist inn i et trangt utstyrsrom, han kikket på barnet og forsvant ut igjen uten å gi noe beskjed om hva han skulle eller hvor lang tid det skulle ta.

Da vi spurte hvorfor vi hadde vært nødt å vente så lenge svarte han; at legekontoret er som legevakten.

Vi opplevde oss ikke sett, hørt eller respektert.

Damene som sitter i resepsjonen hadde heller ikke en empatisk og hjelpende holdning.
De beklaget seg aldri for forsinkelsen eller problemene.

God og lyttende lege

Har liten erfaring med legen enda (sjelden jeg trenger lege heldigvis), men så langt har jeg kun positive ting å si. Han lytter, men kan heldigvis også være klar og tydelig på hva han mener er riktig.

Legesenteret derimot, har potensiale for forbedring. Det tar lang tid å komme gjennom på telefonen og er lite oppdatert med moderne hjelpemidler for å yte god kundeservice over nett.

den beste legen jeg har møtt

Jeg byttet lege for en tid tilbake var hos han først nå i høst en meget hyggelig lege og han følger opp saker og ting. Så hyggelig og i møte kommende lege har jeg aldri truffet på tidligere. Litt humør også og det er meget bra. Jeg kommer nok til å ha han til han slutter engang i fremtiden.
Litt lang ventetid men det spiller ikke noen rolle, Vil anbefale han på det varmeste.

Fornøyd!

Så koselig, empatisk og flink lege! Han bruker tid, og han lytter. Pluss er at han har humor. Han er nok ikke så "streng" når det gjelder resepter, og sykemeldinger. Men det viktigste er at han forstår meg og situasjonen. Kontor damene derimot kan smile litt mere, og være mere empatisk. Vi kommer dit stort sett syk, mange med flere problemer enn ellers. Så det hjelper på med et lite smil innimellom. Men Dr. Ludken er jeg super fornøyd med-:)

Dyktig lege

Empatisk og flink, faglig dyktig og tar seg tid til å lytte til pasientene. God på å følge opp.

Stresser ikke, lytter og virker faglig meget flink.

En god støttespiller

Han ser meg. Lytter til hva jeg sier. Er empatisk, og tar seg god tid når situasjonen krever det. Eneste minus er at det kan bli litt ventetid.