Jan Fredrik Lütken

Haugenstua Legesenter DA Mann, 69 år

Autorisert1975
Ledige plasser 20 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Haugenstua Legesenter DA

Garver Ytterborgsv. 98D 0977 Oslo
Jan Fredrik Lütken er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Fredrik Lütken

God og lyttende lege

Har liten erfaring med legen enda (sjelden jeg trenger lege heldigvis), men så langt har jeg kun positive ting å si. Han lytter, men kan heldigvis også være klar og tydelig på hva han mener er riktig.

Legesenteret derimot, har potensiale for forbedring. Det tar lang tid å komme gjennom på telefonen og er lite oppdatert med moderne hjelpemidler for å yte god kundeservice over nett.

den beste legen jeg har møtt

Jeg byttet lege for en tid tilbake var hos han først nå i høst en meget hyggelig lege og han følger opp saker og ting. Så hyggelig og i møte kommende lege har jeg aldri truffet på tidligere. Litt humør også og det er meget bra. Jeg kommer nok til å ha han til han slutter engang i fremtiden.
Litt lang ventetid men det spiller ikke noen rolle, Vil anbefale han på det varmeste.

Fornøyd!

Så koselig, empatisk og flink lege! Han bruker tid, og han lytter. Pluss er at han har humor. Han er nok ikke så "streng" når det gjelder resepter, og sykemeldinger. Men det viktigste er at han forstår meg og situasjonen. Kontor damene derimot kan smile litt mere, og være mere empatisk. Vi kommer dit stort sett syk, mange med flere problemer enn ellers. Så det hjelper på med et lite smil innimellom. Men Dr. Ludken er jeg super fornøyd med-:)

Dyktig lege

Empatisk og flink, faglig dyktig og tar seg tid til å lytte til pasientene. God på å følge opp.

Stresser ikke, lytter og virker faglig meget flink.