John Nilson Marrable

Oppsal legekontor Dr. John Marrable Mann, 68 år

Autorisert1978
Ledige plasser 81 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Oppsal legekontor Dr. John Marrable

Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo
John Nilson Marrable er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av John Nilson Marrable

Min fastlege over 20 år

Har brukt Marrable som lege i over 20 år og har aldri opplevd noe negativt her. Han er vel en av de få som fortsatt tar seg tid til å lytte til pasientene og ikke er mest opptatt av klokka. Synes sekretæren her får mye ufortjent kritikk. Hun tar seg også av gjøremål som ikke alle sekretærer gjør i tillegg til ordinære kontor oppgaver .Bestill time på nettet. Enkelt og greit for de som har mulighet så blir det lettere å komme gjennom for de som ikke har mulighet

Bra lege, avskylig sekretær.

Jeg har hatt Marrable som fastlege i 26 år nå, og nå har jeg fått nok. Jeg skal si at Marrable er utrolig flink og dyktig, og er 100% fornøyd med han, men det som ødelegger for meg er han sekretær. Hun er veldig slitsom å ha med å gjøre, virker nedlatende og det virker som om hun ikke trives på jobben. Hun trenger å forbedre service-innstillingen drastisk, for det er ikke noen behagelig måte hun oppfører seg mot folk. Jeg har i 3 dager nå aktivt ringt til legekontoret for å få ordnet en e-resept, men det er aldri noen som tar telefonen. jeg prøver ved åpningstiden fram til kl 11, og fra 13-14 før de stenger, og ingen tar telefonen. De har heller ingen e-post, så det er umulig å få tak i dem med mindre en skal dra til legekontoret for å ordne noe som skulle ha tatt et halvt minutt å ordne på tlf. Det er nok flere måter å skaffe e-resept på, men for folk som er vandt til å ordne disse saker over tlf.

Fantastisk lege!

Har hatt denne mannen som fastlege siden jeg ble født! Han er utrolig dyktig, lytter veldig etter hva du trenger hjelp til! Tror jeg bare har opplevd en gang løpet av 20 år at jeg måtte ut av kontoret kjappere enn normalt, pga han var forsinket! Men forutenom det mener jeg han alltid setter pasientens behov først og alltid gir deg hjelpen du trenger:) Selvom sekretæren er litt sur, hjelper det da med en så blid og flink fastlege:D

Utrolig dårlig sekretær

Legen er utrolig hyggelig og veldig flink til å henvise videre. Problemet er sekretæren. Hun klarer verken å være hyggelig eller å være behjelpelig. Toppen av kransekaken er at hun tar betalt for å bestille drosje. Det skal ikke koste noe, spesielt når du ser eldre mennesker som ikke er i stand til å ringe selv. Hun er utrolig frekk og jeg lurer på om hun er autorisert. Hun tar et gebyr på 50kr dersom du betaler med kort på stedet. Det er utrolig urimelig. Jeg kvier meg hver gang når jeg skal bestille time. I blant så går jeg ikke innom resepsjonen for å betale, bare for å slippe å se hun eller kommunisere med hun. Utenom det så synes jeg legekontoret er greit.

Dyktig, engasjert og vennlig lege

Dyktig, engasjert og vennlig lege. Elendig telefon service, ofte vanskelig å komme frem. Men legen er seriøs og lyttende, har alltid opplevd å bli tatt på alvor.