John Nilson Marrable

Oppsal legekontor Dr. John Marrable
Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo
John Nilson Marrable er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av John Nilson Marrable

Behagelig person, men følger ikke opp

Kontoret og legen er behagelig og rolig. Relativt greit å få time.

Ved prøvetaking og mistanke om sykdom, etc., er det sjelden han følger opp. Ved flere anledninger har vi selv måttet vise til resultater fra blodprøver, etc. som burde følges opp. Ikke betryggende oppfølging med tanke på mistanke om sykdom, etc.

Kjempe flink lege

Han er kjempe flink lege. Han er våres familie lege nesten over 23 år. Flink med barna. Alle er fornøyd med ham.

En flott representant for legestanden!

Jeg har hatt John Marrable som fastlege i mange år, og er svært godt fornøyd. Han tar seg god tid, er alltid imøtekommende, lyttende og positiv, noe som gjør at du føler deg trygg og godt ivaretatt. Hos han er pasienten alltid i fokus, og han henviser deg videre når det er påkrevet. Legesekretæren er også blid, serviceinnstilt og imøtekommende. Det er veldig synd at både han og legesekretæren går av med pensjon sommeren 2018. Det blir vanskelig å finne en ny fastlege av hans kaliber.

Høflig og profesjonell fastlege

Etter min bred erfaring med ulike fastleger i Oslo, vil jeg anbefale Dr. Marrabel. Absolutt.
Han alltid bruker nok tid til pasienten som trenger det.
I tillegg er det lett og rask å finne time ved pasientsky.

Meget godt fornøyd!

Jeg har hatt Marrable som fastlege i årevis. Jeg er særs godt fornøyd både med ham og hans sekretær; de er vennlige og imøtekommende - i tillegg til at jeg alltid har fått god medisinsk hjelp. Dette er et legekontor jeg virkelig kan anbefale!