John Nilson Marrable

Haakon Tveters vei 88 0686 Oslo
John Nilson Marrable er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av John Nilson Marrable

Høflig og profesjonell fastlege

Etter min bred erfaring med ulike fastleger i Oslo, vil jeg anbefale Dr. Marrabel. Absolutt.
Han alltid bruker nok tid til pasienten som trenger det.
I tillegg er det lett og rask å finne time ved pasientsky.

Meget godt fornøyd!

Jeg har hatt Marrable som fastlege i årevis. Jeg er særs godt fornøyd både med ham og hans sekretær; de er vennlige og imøtekommende - i tillegg til at jeg alltid har fått god medisinsk hjelp. Dette er et legekontor jeg virkelig kan anbefale!

Min fastlege over 20 år

Har brukt Marrable som lege i over 20 år og har aldri opplevd noe negativt her. Han er vel en av de få som fortsatt tar seg tid til å lytte til pasientene og ikke er mest opptatt av klokka. Synes sekretæren her får mye ufortjent kritikk. Hun tar seg også av gjøremål som ikke alle sekretærer gjør i tillegg til ordinære kontor oppgaver .Bestill time på nettet. Enkelt og greit for de som har mulighet så blir det lettere å komme gjennom for de som ikke har mulighet

Bra lege, avskylig sekretær.

Jeg har hatt Marrable som fastlege i 26 år nå, og nå har jeg fått nok. Jeg skal si at Marrable er utrolig flink og dyktig, og er 100% fornøyd med han, men det som ødelegger for meg er han sekretær. Hun er veldig slitsom å ha med å gjøre, virker nedlatende og det virker som om hun ikke trives på jobben. Hun trenger å forbedre service-innstillingen drastisk, for det er ikke noen behagelig måte hun oppfører seg mot folk. Jeg har i 3 dager nå aktivt ringt til legekontoret for å få ordnet en e-resept, men det er aldri noen som tar telefonen. jeg prøver ved åpningstiden fram til kl 11, og fra 13-14 før de stenger, og ingen tar telefonen. De har heller ingen e-post, så det er umulig å få tak i dem med mindre en skal dra til legekontoret for å ordne noe som skulle ha tatt et halvt minutt å ordne på tlf. Det er nok flere måter å skaffe e-resept på, men for folk som er vandt til å ordne disse saker over tlf.

Fantastisk lege!

Har hatt denne mannen som fastlege siden jeg ble født! Han er utrolig dyktig, lytter veldig etter hva du trenger hjelp til! Tror jeg bare har opplevd en gang løpet av 20 år at jeg måtte ut av kontoret kjappere enn normalt, pga han var forsinket! Men forutenom det mener jeg han alltid setter pasientens behov først og alltid gir deg hjelpen du trenger:) Selvom sekretæren er litt sur, hjelper det da med en så blid og flink fastlege:D

Utrolig dårlig sekretær

Legen er utrolig hyggelig og veldig flink til å henvise videre. Problemet er sekretæren. Hun klarer verken å være hyggelig eller å være behjelpelig. Toppen av kransekaken er at hun tar betalt for å bestille drosje. Det skal ikke koste noe, spesielt når du ser eldre mennesker som ikke er i stand til å ringe selv. Hun er utrolig frekk og jeg lurer på om hun er autorisert. Hun tar et gebyr på 50kr dersom du betaler med kort på stedet. Det er utrolig urimelig. Jeg kvier meg hver gang når jeg skal bestille time. I blant så går jeg ikke innom resepsjonen for å betale, bare for å slippe å se hun eller kommunisere med hun. Utenom det så synes jeg legekontoret er greit.

Dyktig, engasjert og vennlig lege

Dyktig, engasjert og vennlig lege. Elendig telefon service, ofte vanskelig å komme frem. Men legen er seriøs og lyttende, har alltid opplevd å bli tatt på alvor.

Lyttende lege som behandler pasienter som mennesker.

For de med legeskrekk er dette en lege som kan anbefales på det sterkeste. Aldri en pekefinger i forhold til at man som pasient er skyld i helseproblemer i forhold til dårlig livsstil, kun støttende og oppmuntrende. Helt spesiell i forhold til det å ta seg tid, fokusere og lytte til pasienten og han skaper alltid en behagelig og avslappende atmosfære. Har aldri vært hos en annen lege som viser meg så mye respekt og tar seg tid. Eneste aber er at han nærmer seg pensjonsalderen...

God lege, lite vennlig sekretær

Marrable er hyggelig og tar seg god tid til å lytte og til å svare på alle spørsmål jeg kommer med. Har inntrykk av at han vil gjøre sitt beste for å hjelpe meg og finne roten av problemer. Han har ikke alltid spesialisert kunnskap (f.eks. angående sportsskader og lignende), men lar da være å komme med antagelser og sender meg heller til spesialister.

Ulempen er hovedsaklig at sekretæren hans er gretten og lite hyggelig å snakke med, så jeg gruer meg alltid litt til å ringe og bestille time.

Et godt valg!

En lege med "human touch" som man kan stole på. Bra diagnostiker, hører på pasienten og i tillegg er veldig hyggelig.
Dessverre skjer timebestilling bare på nettet, og det er den største utfordringen her.

Hyggelig lege!

Dr Marrable er en dyktig lege! Tar seg tid, og er hyggelig! Lytter til deg, og gir råd og veiledning!

Deprimerende legekontor

Denne legen kritiserer mye og har en ekkel holdning til pasienter. Det gjør det ikke bedre at legesekretæren som jobber der ikke evner og gi et lite smil og være høflig. Venterommet er nedslitt og skittent.

Dyktig og vennlig

Har hatt vedkomne som fastlege i mange år og har alltid vært fornøyd. Han lytter godt til deg, forklarer, gir råd og er vennlig. Han er kunnskapsrik og man får følelsen av at han ønsker å hjelpe til og gjøre det best mulig for situasjonen man er i. Kan anbefales på det sterkeste.